Søgning på: teknikfag eksamen. Resultater: 19381 til 19400 af 34078
  • Layout og tegnsætning

    Forumindlæg
    Hej jeg ska til eksamen her om en uge, er nået til der hvor jeg skal analysere min tekst, er der nogen der kan fortælle mig hvad jeg kan skrive under Layout og tegnsætning? Tak
  • Isomeri i hverdagen - Perspektivering

    Forumindlæg
    Jeg søger idéer/forslag til mulig perspektivering til Kemi B eksamens afsnit om Isomeri. Jeg er åben for alle forslag! Tak på forhånd, MVH HK
  • HJÆLP KAN IKKE FINDE DET GYLDNE SNIT!

    Forumindlæg
    Jeg skal snart op til den mundtlige eksamen, i dansk. Jeg skulle analysere dette billede med pc. skovgaard, men kan simpelthen ikke finde det gyldne snit! Er der ikke nogle der kan hjælpe mig? Tak på forhånd
  • Mediernes rolle i velfærdsdebatten

    Forumindlæg
    Er der nogen der kan hjælpe mig med emnet om velfærdsstaten ?? Jeg skal til mundtlig eksamen og mangler noget om mediernes rolle i velfærdsdebatten ... er der nogen som har nogle ideer, til hvad det kan være ? Tak på forhånd !
  • Epitet og formelvers??

    Forumindlæg
    Jeg skal op i oldtidskunskab eksamen imorgen, men jeg føler ikke helt jeg har styr på formelvers og epitet, hvad er det lige det er ? Jeg har chance for at komme oppe i Iliaden, hvis der er et eksempel derfra ville det være lækkert.
  • Fysik og partialtoner

    Forumindlæg
    Jeg skal til fysik eksamen på tirsdag, og jeg har ikke styr på partialtoner. Nogen der ganske kort kan forklare mig hvad det er? Både med åbent og halvåbent rør. På forhånd tak! :-)
  • HJÆLP

    Forumindlæg
    Hej derude, Jeg skal op til oldtidskunstskab eksamen i næste uge, og sidder lige nu og bøvler lidt med 12. og 22. sang. Er der nogen der ligger inde med nogle gode notater til disse to sange? På forhånd tak.
  • Lysets hastighed

    Forumindlæg
    Hej, jeg skal til eksamen og skal bl.a. snakke om lys hastighed, men ved ikke rigtig hvad jeg skal sige? Det er på C-niveau og vil blive meget glad hvis nogen havde nogle ideer til hvad jeg kunne komme ind på :)
  • "Den grimme ælling" perspektivering til "i danmark er jeg født"

    Forumindlæg
    Jeg skal op i mundtlig dansk eksamen her om nogle dage, og jeg skal perspektivere den grimme ælling til i danmark er jeg født. Nogen der har nogen ideer til hvad man kan skrive?
  • Hvordan kunne et eksamensspørgsmål lyde?

    Forumindlæg
    Hej alle jer som har været op til fysik/kemi eksamen i folkeskolen! Hvad kunne et spørgsmål lyde på, når man har haft forskellige emner som man skulle lave dispostioner ud fra! Hvordan skal jeg forberede mig bedst?
  • Blodtrykkets størrelse?

    Forumindlæg
    Hej Er i gang med at læse op til eksamen, og kan ikke rigtig finde et svar til dette spg; Hvilke faktorer har betydning for blodtrykkets størrelse? Nogle der kan hjælpe med dette spørgsmål?
  • Hvorfor er Peter Seeberg kanonforfatter?

    Forumindlæg
    Skal op til eksamen på mandag, er færdig med min opgave, udover at jeg ikke kan finde noget om hvorfor Peter Seeberg er optaget som kanonforfatter? Nogen der kan hjælpe? På forhånd tak
  • Ligevægt

    Forumindlæg
    Jeg skal op til kemi eksamen, og en af de offentliggjorte spørgsmål er: Perspektivér evt. ligevægtsbegrebet til syrer og basers styrke Jeg forstår ikke helt hvad min lærer mener med spørgsmålet er der nogen der kan hjælpe? :)
  • HJÆLP HJÆLP HJÆLP PLZ

    Forumindlæg
    Er der en der kan hjælpe mig en en swot analyse til revisor branchen.. jeg er gået i helt stå med at finde deres stærke og svageheder?? jerg skal bruge det til min eksamen på forhånd tak
  • HJÆLP HJÆLP HJÆLP PLZ

    Forumindlæg
    Er der en der kan hjælpe mig en en swot analyse til revisor branchen.. jeg er gået i helt stå med at finde deres stærke og svageheder?? jerg skal bruge det til min eksamen på forhånd tak
  • Fotosyntese og respiration

    Forumindlæg
    Hej, jeg sidder med et spørgsmål til eksamen, og kan ikke forstår dette: Forklar de kemiske reaktioner bag fotosyntese og respiration, og gør herunder klart hvad der forstås ved carbonfiksering.
  • Ørneflugt

    Forumindlæg
    Hej skal op til eksamen i morgen i ørneflugt! jeg har fået afvide at det ville være godt at perspektivere til den sidste balkjole jeg kan bare ikke særliggodt se nogen lighed mellem dem! er der noger der kan hjælpe mig?? :)
  • Hvad er ioniseret stråling?

    Forumindlæg
    Jeg skal op til fysik eksamen snart og jeg læser op på stråling, men kan ikke helt finde ud af hvad ioniseretstråling lige præcis er ? hvordan er det dannet? og hvorfor hedder det lige præcis ionisetstråling? er der forskel på ioniseretstråling og normal stråling? :)
  • Bestod ikke de to eksaminer

    Forumindlæg
    Hej, Jeg har ikke bestået de to første afsluttende fag i 1. HF, men har ikke været oppe til den sidste eksamen endnu. Skal man gå året om igen på HF eller skal man ikke? Er meget bekymeret lige nu. Vil i svar hurtigst som muligt :(
  • Noter til teater - hjæælp

    Forumindlæg
    Er der nogen der har noter til teater? For exempel om græsk tragedie, naturalistisk teater, Shakespeare, episk teater, absurd teater? Jeg har mundtlig eksamen på onsdag :O