Søgning på: teknologihistorie eksamen. Resultater: 19381 til 19400 af 34075
  • Fordele/ulemper

    Forumindlæg
    Hej. Jeg vil gerne vide, om man, i sit talepapir, skal lave en indledning til hver problemstilling, hvor man opsummere metoder og skriver fordele/ulemper ved metoderne/materialevalg, når man skal til den mundtlige eksamen.
  • kortfilm analyse af skal vi være kærester

    Forumindlæg
    hej jeg skal til mundtlig dansk eksamen i kortfilm og har valgt 'skal vi være kærester?' jeg har problemer med at finde nogle gode og vigtige analyse punkter. har i nogle ideer? :)
  • Genvejstast til brøk streg i Word.

    Forumindlæg
    Hej, Jeg sidder og laver noter til eksamen, men jeg har problemer med at finde genvejstasten for en brøk, så man ikke skal gå op i ligning hele tiden... er der nogen der kan hjælpe med det??
  • socialrådgiver

    Forumindlæg
    hej jeg går på socialrådgiver uddannelsen 4. modul. Skal op til en mundtlig eksame. men har 2 dage til at forebërede mig. Er der en venlig sjæl der kan hjælpe mig?
  • Redoxreaktioner - afbrænding

    Forumindlæg
    Hej! Jeg er ved at læse op til kemi A mundtlig eksamen, og jeg er lidt i tvivl om hvordan jeg skal forklare forskellen på afbrænding af cellulose og nitrocellulose - er der nogen, der kan hjælpe?
  • Analyse af Solsort og snefnug

    Forumindlæg
    Hej alle. Jeg har eksamen imorgen og der er lige nogle ting jeg ikke helt kan finde ud af. -Komposition/Form -Sprog og billedesprog -Hensigt -Vudering og budskab Det ville være en stor hjælp hvis i ville forklare mig alle de her ting. Tak på forhånd :-)
  • AT - Psykologi og Mediefag

    Forumindlæg
    Jeg skal snart op til AT-eksamen, og vil hører om der er nogen der vil hjælpe mig! Mine to fag er mediefag B og psykologi C! Hvordan arbejder de 2 fag sammen, og hvad er mulighederne samt begrænsningerne? :)
  • Baser forsøg!

    Forumindlæg
    Hej, Jeg sidder lige nu og laver en disposition til Baser! Men mangler lidt ideer til gode forsøg? Har i nogle forsøg som er vigtige jeg burde vise til min eksamen.
  • Tysk Rettelse :-)

    Forumindlæg
    Nogen der gider rette min tysk tekst? Skal til eksamen imorgen i Tysk. Emnet er at være ung og leve i en alkoholkultur under jung sein.
  • Privatundervisning engelsk B i HF

    Forumindlæg
    Jeg søger en person som kan hjælpe mig, jeg har engelsk på b niveau og skal til eksamen til sommer. Har brug for hjælp til grammatisk, mundtligt og til afleveringer... bor i København [email protected]
  • Fysik/kemi 9.klasse tips

    Forumindlæg
    Hej, Jeg skal til eksamen her på onsdag, og er virkelig nervøs. Er der nogen som har nogle tips til prøveform a - eller gode råd til at jeg kan forberede mig. Jeg har noter, men tror ikke det er nok.
  • HJÆLP KAN IKKE FINDE DET GYLDNE SNIT!

    Forumindlæg
    Jeg skal snart op til den mundtlige eksamen, i dansk. Jeg skulle analysere dette billede med pc. skovgaard, men kan simpelthen ikke finde det gyldne snit! Er der ikke nogle der kan hjælpe mig? Tak på forhånd
  • hjælp

    Forumindlæg
    Hej alle jeg skal til eksamen imo. og jeg prøvet at øve mig på forskellige ting, jeg håber der er nogen der gider at rette nogle forskellige ting for mig. Mange hilsner Mie
  • Layout og tegnsætning

    Forumindlæg
    Hej jeg ska til eksamen her om en uge, er nået til der hvor jeg skal analysere min tekst, er der nogen der kan fortælle mig hvad jeg kan skrive under Layout og tegnsætning? Tak
  • Isomeri i hverdagen - Perspektivering

    Forumindlæg
    Jeg søger idéer/forslag til mulig perspektivering til Kemi B eksamens afsnit om Isomeri. Jeg er åben for alle forslag! Tak på forhånd, MVH HK
  • Mediernes rolle i velfærdsdebatten

    Forumindlæg
    Er der nogen der kan hjælpe mig med emnet om velfærdsstaten ?? Jeg skal til mundtlig eksamen og mangler noget om mediernes rolle i velfærdsdebatten ... er der nogen som har nogle ideer, til hvad det kan være ? Tak på forhånd !
  • Vietnamkrigen

    Forumindlæg
    Vi er to drenge, som har trukket den kolde krig til histore-eksamen, og vi mangler lidt hjælp til hvilket produkt og problemstilling vi kan lave? nogen der har ideér, eller som selv har været oppe i det?
  • Fysik og partialtoner

    Forumindlæg
    Jeg skal til fysik eksamen på tirsdag, og jeg har ikke styr på partialtoner. Nogen der ganske kort kan forklare mig hvad det er? Både med åbent og halvåbent rør. På forhånd tak! :-)
  • Epitet og formelvers??

    Forumindlæg
    Jeg skal op i oldtidskunskab eksamen imorgen, men jeg føler ikke helt jeg har styr på formelvers og epitet, hvad er det lige det er ? Jeg har chance for at komme oppe i Iliaden, hvis der er et eksempel derfra ville det være lækkert.
  • HJÆLP

    Forumindlæg
    Hej derude, Jeg skal op til oldtidskunstskab eksamen i næste uge, og sidder lige nu og bøvler lidt med 12. og 22. sang. Er der nogen der ligger inde med nogle gode notater til disse to sange? På forhånd tak.