Søgning på: essay virkelighed eller reality. Resultater: 19401 til 19420 af 52987
-
Hjælp til kinetik (beregning)
ForumindlægHej! Jeg sidder med en opgave, som jeg ikke kan løse. Umiddelbart virker den simpel nok, men måske har jeg siddet for længe med det nu. Nogen der har et hint, så jeg kan komme videre? -
Hvad kan man skrive? - ansøgning
ForumindlægHvis man gerne vil arbejde i en tøj butik, hvad skal man så skrive i ansøgningen 'at det er en god butik' jeg ved virkelig ikke hvad jeg kan skrive? Er der nogen hjælpe? -
Bedre til Dansk
ForumindlægHEJSA: Jeg har virklig brug for jeres hjælp. Jeg er utrolig dårlig til diktat og læsetester. Hvordan kan jeg blive bedre til det, har I nogle gode råd ? Ellers mamge tak -
Løs en ligning med 2 ubekendte.
ForumindlægJeg har virkelig brug for hjælp til at finde ud af hvordan man løser en ligning med to ubekendte, altså både x og y.. Det eneste jeg ved er at man skal sætte dem lig med hinanden, ellers ikke andet.. -
Rejsemål Tyrkiet!
ForumindlægHej, er der nogle herinde der vil hjælpe mig med at finde en billig rejse til Tyrkiet Antalya, bare en rimelig pris. Det ville være virkelig sødt af jer. Ferien skal vare i en uges tid og med hotel inkluderet. -
Litteraturhistorisk perspektivering
ForumindlægHej :-) Jeg har virkelig brug for noget hjælp. Jeg har fået til opgave at inddrage to artikeler (om realisme) i en litterurhistorisk perspektivering - og aner ikke hvordan jeg skal gøre! Håber der er nogen der kan hjælpe mig! -
Genlæsning og rettelse af Biologi rapport om nervesystemet, neuroner, stoffer. Kuglefisk og Flusesvamp
ForumindlægHej! Er der please en person som er super til biologi, som vil læse min opgave igennem? det er´min første og vil virkelig gerne have 12 i den! Håber nogen vil hjælpe! Mvh. Alice -
Linje og en parabel (2)
ForumindlægHej! Undskyld for repost! Men vil virkelig gerne vide, om jeg har lavet disse tre opgaver rigtige Men er disse resultater korrekte? Jeg har vedhæftet en fil. På forhånd tak! ;-) -
HASTER! plz, rette min engelske stil??
ForumindlægPLZ PLZ er der nogen som er så sød, og se min stil igennem. Jeg er virkelig dårlig til engelsk grammatik, så plz er der ikke nogen som vil hjælpe. Den skal afleveres imorgen eftermiddag På forhånd tak Nille -
Analysemodel til et guldaldermaleri
ForumindlægJeg mangler virkelig en analysemodel til et guldaldermaleri, eller en fremgangsmåde. Er der nogle af jer søde mennesker der ligger inde med det? Eller som har nogle guldkorn omkring det, at skulle analysere et guldaldermaleri? På forhånd tak :-)! -
HURTIG HJÆLP SØGES TIL 2 OPGAVER
ForumindlægKan nogle hjælpe mig med de 2 nedestående (vedlagte) opgaver. Jeg forstår virkelig ikke hvordan jeg skal løse dem! Håber, at der en venlig sjæl som vil hjælpe mig hurtigst muligt. -
fehlings prøve
ForumindlægNogen som kan hjælpe? Forstår det virkelig ikke. Opskriv reaktionen der sker når der foretages fehlings prøve på stoffet CH3CHO. Start med at opskrive grundelementerne og afstem dernæst redoxreaktionen. -
Dan Turell & Halfdan E. noder
ForumindlægDer skulle vel ikke være nogle der ligger inde med Dan Turell & Halfdan E. noder?! Anything virkelig.. Skal snart til at skrive srp -
Fra dansk til latin..
ForumindlægHej.. Jeg håber virkelig er der nogen der kan hjælpe mig herinde, da jeg har prøvet mere eller mindre alt.. Jeg skal have oversat "Ensomheden husker det tosomhed glemmer" På forhånd tak.. :) -
Gennemgang af det uspecifikke immunforsvarets funktioner:
ForumindlægHej er der nogen af der gider at hjælpe med at forklare mig eller give et gennemgang af det uspecifikke immunforsvarets funktioner? Har virkelig brug for at forstå det, da jeg skal op til en prøve. På forhånd tak :) -
fysikrapport
Forumindlæger der nogen som tilfældigvis skulle have en fysikrapport om "fremstilling af ammoniak.? vil ikke kigge efter, men har nogle problemer med teori.(: Håber virkelig at der er nogen der kan hjælpe, da opgaven er til imorgen! -
Opløs til faktorer
ForumindlægKan virkelig ikke forstå det med at opløse udtryk i faktore. Opg. xyz + x^2 - xy^2 Og så er jeg lost, nogen der vil prøve forklare hvad man skal gøre? -
endelsen på stoffet
ForumindlægKan jeg får hjælp til følgende af sp. så er I virkelige søde.. !! - Hvad er det endelsen betyder på sulfat - at - Hvad er niobium? - hvad indeholder natriumsulfat decahydrat Og hvordan er det lige man finder vægten i u eller g? mange tak på forhånd.. -
Analyse af "The Secret" Eva Hoffman
ForumindlægHej, jeg sidder og bakser lidt med en SRP i disse dage og kunne virkelig godt bruge en analyse af "The Secret" af Eva Hoffman. så hvis nogen ligger inde med sådan en ville det var en kæmpe hjælp -
Ehm, din mening..
ForumindlægHow could you chance your life? -IN your home -Your lifestyle Vil gerne have din mening på engelsk.. Håber virkelig på hjælp!
