Søgning på: engelsk disposition martin luther king. Resultater: 19421 til 19440 af 27944
-
Seamus Heaney's digte
ForumindlægHej alle ! Skal snart op i engelsk, og ville høre om der er nogen der har nogle gode facts om Seamus Heaney og hans digte 'stil'? især digtet 'digging' af heaney, har jeg problemer med at perspektere ud fra..nogle der har nogle ideer? tak på forhånd! :) -
Billy Eliiot. MUndtlig eksamen...
ForumindlægHey allesammen jeg skal op i mundtlig engelsk og skal snakke ca.15min om Billy Elliot nogen der har en stil som jeg måske kan lære lidt af eller et godt råd har kigget på google men kan ikk rigtig finde noget.... nogen der kan hjælpe... :) *Shorty* -
Easter 1916
ForumindlægHey Jeg har et digt i engeslk som hedder "Easter 1916" af W.B. Yeats. Er der nogle, der har en analyse af dette digt? Lige meget om det er på dansk eller engelsk. Søger specielt en analyse af 3. afsnit! -
Valg af fag
ForumindlægHej, jeg skal ha' Engelsk på A, og et til fag. Jeg kan vælge mellem spansk, historie, mediefag, etc etc. Nogen der har et godt forslag til en god fag kombination, og ide til en opgave inden for det. MvH! -
Tysk C-niveau
Forumindlægdet er måske dumt spørgsmål men er tysk på C niveau på HF bare umulig til at lære? hvis I tager i betragtning at jeg aldrig har læret tysk og ved intet om det og jeg er ikke dansk-talende men jeg kan godt engelsk og vil MEGET gerne lære tysk ??? -
SAM/ENG AT HASTER!
ForumindlægJeg skal fremlægge i morgen omkring præsidentvalget, hvor mine fag er samfundsfag og engelsk. Kan man godt sige dette? Tonen i diskursen i dette præsidentvalg er blevet hårdere. Vi har ved brug af den hypotetisk- deduktive metode undersøgt, om vi kan konkludere dette. -
Forvirring!!
ForumindlægJeg er som mange andre igang med at læse til engelsk eksamen og har fået opgivet digtet "My Sad Self". For at sige det rent ud, så er jeg temmelig forvirret over det, og kunne VIRKELIG godt bruge en hjælpende hånd med analyse og fortolkning af den. KH sof20 -
Eksamenstekster
ForumindlægEr der ikke nogen 3.g'er, der har været til eksamen i skriftlig dansk og engelsk på A-niveau i gymnasiet matematisk linje, som vil være sød at læse de to tekster, jeg har skrevet og give mig en karakter for dem. Jeg vil være meget taknemmelig! -
Privatundervisning
ForumindlægJeg søger en som kan hjælpe min datter med engelsk. Vi er bosiddende i Hjerting, ved Esbjerg, og jeg forestiller mig, at det skal være fast 1 gang om ugen. Min datter går p.t. i 4 klasse. -
Noter til The Butcher's daughter
ForumindlægEr der nogen som har noter til "The Butcher's daughter" af Michael Collins. Eller bare andre uddybende aspekter. Skal til eksamen her inden længe i Engelsk (A), og har ikke helt styr på den tekst, og kunne derfor bruge nogle sigende noter. På forhånd tak :-) -
Off with her Head
ForumindlægHej alle sammen. Er der nogle der har lavet et essay, analyse og fortolkning af novellen/short story 'Off with her Head' af Kathrin White i engelsk? Kan slet ikke komme igang med det. Et hurtigt svar ville være fantastisk da den er til onsdag! -
EEEEksamen!
ForumindlægHej allesammen! Pleeeeaaase help... Jeg skal op til eksamen i engelsk.. Har nogle af jer læst og ved nogle om Harrison Bergeron, en teks som jeg skal op i... please hvis i har nogle notater eller bare nogle gode råd... Thanks! -
Hej
ForumindlægHej... Jeg har lige to spørgsmål, som jeg godt kunne tænke mig at få svar på. 1. Hvilke stillinger kan man få - senere i livet - hvis man læser engelsk på universitetet? 2. Hvilke stillinger kan man få - senere i livet - hvis man læser samfundsvidenskab på universitetet? -
Om at studere på farmaceutisk universitet?
ForumindlægNogle der har erfaring med farmaceutisk universitet? Regner med at søge ind til næste år(mangler desværre matA) og kunne godt tænke mig at høre lidt om studiet! F.eks. hvor meget af undervisningen/materialet foregår/er på engelsk? Hvordan er undervisningsformen (teori/praksis)på studiet? -
Michelle, den virtuelle robot..
ForumindlægHvis du vil møde Michelle, en sød og relativt intelligent virtuel robot, som udvikler sig løbende, så har du muligheden for at tale med hende (og samtidig træne dit engelske sprog) her: http://demo.vhost.pandorabots.com/pandora/talk-oddcast?botid=a7db6e886e3644bd -
Nogen der vil hjælpe mig med ved at kigge min stil igennem for grammatiske fejl
ForumindlægJeg skal aflevere en engelsk stil, men jeg har brug for at få den rettet igennem for grammatiske fejl, da jeg er virkelig dårlig til det. Er der nogen der vil hjælpe mig med det? Det er ikke hele stilen, kun en side :) På forhånd tak. -
Bøger købes til ha.(jur)
ForumindlægHej, jeg påbegynder ha.jur studiet her til september, og da min bogliste er lang og dyr, er jeg interesseret i at købe billigere brugte bøger. Min liste er således: Andersen: Beskrivende dansk økonomi Linderoth: udarbejdelse af rapporter i beskrivende økonomi Pindyck: Microeconomics Horngren: ... -
ny reform
ForumindlægHej.. er der nogen der ved, hvordan historie eksamen kommer til at foregå efter den nye reform, altså HVIS jeg skal op i faget til sommer næste år? og hvad med dansk mundtlig, fysik B, biologi B, engelsk A mundtlig? -
Korrekturlæsning af SRP
ForumindlægHej alle sammen Jeg søger en som vil korrekturlæse min SRP når jeg har skrevet den færdig. Mit emne er "den amerikanske drøm i 1920'ernes USA" og tager udgangspunkt i romanen "the Great Gatsby". Det er i fagene Engelsk og Historie. -
Karakterer på ny reform.
ForumindlægJeg er opgavereadaktør i biologi og engelsk. Jeg har i de sidste uger godkendt opgaver fra både den nye og den gamle reform. Jeg ville gerne spørge om der generelt ikke gives karakterer for opgaver på den nye reform. der er meget få opgaver fra den nye reform hvor der er opgivet en karakter.
