Søgning på: engelsk terminsprøve. Resultater: 19421 til 19440 af 25465
-
Hjælp til rettelse af englesk grammatik
ForumindlægHej alle :) Er lige blevet færdige med noget engelsk delprøve grammatik som skal aflveres idag inden kl. 18.00 - så tænkte på om der evt. var nogle som ville kigge det igennem og evt. komme med rettelser? Hvis nogle er så dejlige at ville gør det, så sender jeg den over E-mail :) På forhånd tak... -
sport i syd afrika
Forumindlæghej alle sammen jeg har emnet sport i syd afrika til mundtlig fremlæggelse i engelsk. jeg har skrevet lige fra cricket til fodbold og jeg har taget tid og det varer cirka 4 minutter men jeg mangler en perspektivering og det skal helst være noget kort som jeg kan presse ind på 1 minut. har i nogle... -
Kender nogle denne stil?
ForumindlægHej. Jeg leder efter en engelsk højt niveau stil fra et eksamenssæt. Stilen skulle indeholde et racisme tema, som er taget op engang før år 2000. Nogle siger den er skrevet i år 2004 og jeg ved at det ihvertfald ikke er "Close to the waters edge", som er fra 2004! Håber der er nogle d... -
Ondskab/evil
ForumindlægHjælp mig! Jeg sidder med et spørgsmål i engelsk, der går ud på, at jeg skal diskutere, hvorfor folk er så betaget af ondskab. Dette spørgsmål kommer på baggrund af teksten "The strange case of dr. Jekyll and mr. Hyde." Nogen ideer til folks betagelse af ondskab eller det onde? -
Case om Ecco
ForumindlægHej. Er der nogen som tilfældigvis går på HG i år, og har lavet casen om ECCO på engelsk. Skriv hurtigts muligt. Det er umuligt. Ellers ville det hjælpe meget med lidt fakta om Ecco. såsom disse spørgsmål:: Hvilken virksomhedstype er ECCO? Og hvorfor? Hvilken branche ... -
Hjælpe til studieretningsprojekt
Forumindlæghej.. Vi skal begynde på vores SPR men jeg ved ikke hvad jeg skal skiver om. Min studieretning er: Biologi A, Matematik B og Idræt B ( Dansk A, Spansk A, Historie A og Engelsk B) Jeg ville godt skiver i biologi om sukkersyge meg jeg ved ikke hvad den anden fag skal være. Håber der er nogen der ka... -
Analyse af Mao 2 af Don Delillo .. hjælp ???
ForumindlægHej :) Emne: Urban life and postmodernism. Det er sådan at jeg skal op i muntlig engelsk i morgen.. og har prøvet at analysere teksen "Mao 2 af don Delillo" meeeeeen uden resultat :( så er der nogen her som lige skulle have lyst til at hjælpe mig lidt på vej ?? :) -
Aboriginals - Hjæææææææælp!
ForumindlægHej derude. Jeg er igang med en eksamensopgave i engelsk, hvor jeg har valgt at skrive om 'Aboriginals' Jeg er nu kommet i tvivl. Mit spørgsmål lyder således: Findes der nogle reservater for aboriginals? Altså et sted hvor de kan leve som de gjorde engang, bare hvor det er et reserva... -
Lektiehjælp i KBH tilbydes
ForumindlægHej! Jeg er 23 år og læser på Københavns Universitet. Jeg tilbyder lektiehjælp (primært i dansk, engelsk, samfundsfag, metode, studieteknik etc.) til både folkeskole og gymnasieelever. Jeg har før være lektiehjælp for 9. klasseselever i tysk og matematik med godt resultat. Du kan fange mig og hør... -
Startegic planning
ForumindlægHeey guys! Jeg har afsætning på engelsk og jeg skal redegøre for strategis planlægning og lægge vægt på: Hvor er vi nu? Hvor vil vi hen? Hvordan kommer vi derhen? Jeg skal forklare hvilke modeller der kan bruges til at finde ud af disse og og er dog klar over at jeg skal bruge en SWOT til de... -
analyse af en tekst
ForumindlægHej allesammen Jeg ville spørge om der er nogen herinde fra der har læst en engelsk tekst: "Pedal Push" by Ravinder Randhawa? hvis der er, vil du ikke nok, please, skrive hvad den handler om? .. og en analyse? .. for teksten er utrolig svært, og jeg skal bruge den til i morgen :) ... -
Lektiehjælp i Odense tilbydes
ForumindlægHej alle sammen Jeg er en 19-årig pige, der netop har færdiggjort min gymnasieeksamen med linjefagene matematik A, engelsk A og musik B med godt resultat. Jeg tilbyder lektiehjælp i fagene dansk (afsluttede med 12 tal), engelsk (afsluttede med 12 tal) og matematik (afsluttede med 10 tal) til både... -
Lektiehjælp i Odense tilbydes
ForumindlægHej alle sammen Jeg er en 19-årig pige, der netop har færdiggjort min gymnasieeksamen med linjefagene matematik A, engelsk A og musik B med godt resultat. Jeg tilbyder lektiehjælp i fagene dansk (afsluttede med 12 tal), engelsk (afsluttede med 12 tal) og matematik (afsluttede med 10 tal) til både... -
Lektiehjælp i Odense tilbydes
ForumindlægHej alle sammen Jeg er en 19-årig pige, der netop har færdiggjort min gymnasieeksamen med linjefagene matematik A, engelsk A og musik B med godt resultat. Jeg tilbyder lektiehjælp i fagene dansk (afsluttede med 12 tal), engelsk (afsluttede med 12 tal) og matematik (afsluttede med 10 tal) til både... -
Har i fået jeres skriftlige fsa tilbage?!?!?!
ForumindlægHej Studiepotalens brugerre.. Det er efterhånden ved at være noget tid siden FSA skriftlig var der og jeg ved at blive meget nysgerrig på min karakter i diverse fag, engelsk, dansk og matematik. Har i fået jeres prøver tilbage. Pt har jeg kun modtaget biologi karakteren :) -
En der vil ret en eksamensopgave
ForumindlægHej jeg vil høre om der er en der vil bedømme min Engelsk B opgave fra HF eksamen 1 juni 2012, da jeg er ret sikker på det gik af h.. til, og vil derfor høre nogen ville give mig en mulig karakter? Så hvis der er en venlig sjæl der se på den sender jeg min opgave til jeres indbakke. på forh... -
2015 Studentareksamen del 2
ForumindlægHej alle sammen, jeg sidder her og har brug for hjælp til at komme igang med min engelsk stil. Er der nogen af jer, der tidligere har skrevet den, som så kan sende den til mig :) Opgaven er 2015 studendareksamen fredag den 21. agust 2015!! Håber virkelig I kan hjælpe og betaler gerne et hvis be... -
FILM - MICHAEL COLLINS! HASTER
ForumindlægHej, jeg ville høre om en af jer kunne komme med et lille referat er filmen Michael Collins? Da jeg har den med i mit pensum til engelsk mundtlige prøve. Det er bare et lille referat jeg beder om! Eller om der nogle af jer der har downloaded en opgave vedrørende filmen? For der er nok en stor s... -
Crime, Punishment and The Death Penalty, disposition
ForumindlægHej alle! Jeg har i engelsk valgt et overemne: Crime, Punishment and The Death Penalty, og mit underemne er: The Columbine High School shooting. Jeg ved virkelig ikke hvilke spørgsmål jeg skal stille mig selv. Er der evt. en der ude, som vil være så rar at hjælpe, eller selv har lavet en disposi... -
9 klasse - dumper jeg?
ForumindlægHej. Skal i 10 klasse efter sommeren, men skal aflever synopsen i morgen i dansk. Hvis jeg ikke afleverer, kan jeg jo ikke komme op til prøven, hvad sker der hvis jeg får -3 i både engelsk og dansk? Skal jeg så gå 9. klasse om? Skal siges, at jeg ikke har taget hele 9. klasse seriøst,
