Søgning på: kinesisk eksamen. Resultater: 19421 til 19440 af 34369
  • Kognitive metaforer?

    Forumindlæg
    Skal op til dansk eksamen mandag og mangler lige at få styr på hvad kognitive metaforer er og hvad betydningen af dem er? Hvorfor bruger vi dem og hvad er formålet med det? Håber nogen kan hjælpe? :) Hilsen Nanna
  • Isotoper

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skal til fysik-eksamen på tirsdag. Jeg ville bare lige høre om alle grundstoffer ikke har en anden udgave (isotop), som er radioaktiv? F.eks. Hydrogen-isotopen 31H. Har resten af grundstofferne så også en isotop som er radioaktiv. Tak på forhånd
  • Økonomisk politik - Haster

    Forumindlæg
    Hej, jeg sidder og forbereder mig til AT-eksamen og håber virkelig nogen kan hjælpe mig! Bliver Keynes og Friedmans teorier stadig brugt? Evt. hvor og af hvem?
  • HJÆLP til EP på HF

    Forumindlæg
    Har valgt fagene Engelsk og Historie til EP (eksamensprojekt) Hvordan fungere eksamen? Skal jeg snakke englesk eller dansk? Eller begge dele? Hvilke emner kan være gode?
  • HJÆLP til EP på HF

    Forumindlæg
    Har valgt fagene Engelsk og Historie til EP (eksamensprojekt) Hvordan fungere eksamen? Skal jeg snakke englesk eller dansk? Eller begge dele? Hvilke emner kan være gode?
  • Ligheder og forskelle mellem lineær-, eksponentiel- og potentiel sammenhæng

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skal op til eksamen imorgen og har et spørgsmål det lyder således: Du skal redegøre for ligheder og forskelle mellem lineær sammenhæng, eksponentiel sammenhæng og potentiel sammenhæng. Håber der er nogle som kan hjælpe :)
  • Hvad betyder civil ??

    Forumindlæg
    Er igang med at øve til samfundsfag eksamen C ! Skal op i morgen ! Men jeg støder altid på ordet civil/ civilsamfund ..... Hvad betyder det ??
  • Potensvækst ud fra data

    Forumindlæg
    Hej alle. Jeg sidder her og skal til mudligt eksamen imorgen, og i et af spørgsmålene står der: Hvordan bestemmer man forskriften for en potensvækst ud fra data, som man ved kan beskrives ved potensvækst. Nogen som kan svare mig på det?
  • Genretræk

    Forumindlæg
    Hej, jeg har lige trukket musikvidio i min dansk eksamen. Jeg har valgt Milionær med Rasmus Seebach, men jeg ved ikke hvilke genretræk den har. Er der en der ville have mulighed for at hjælpe?
  • Hvordan kan afstanden til fjerne galakser bestemmes ved hjælp af rødforskydning?

    Forumindlæg
    Jeg skal til fysik eksamen og svare på dette spørgsmål: Hvordan kan afstanden til fjerne galakser bestemmes ved hjælp af rødforskydning og Hubbles lov? Nogen der kan forklare?
  • Hjælp til disposition Engelsk (Shunning among Amish and elsewhere)

    Forumindlæg
    Hey, jeg skal lave en disposition til engelsk mundlig eksamen (9 klasse) Jeg ville høre om der var nogle som kunne komme på ting som jeg kunne snakke om eller skrive på min disposition. Takker
  • Vektorer

    Forumindlæg
    hej jeg skal snart til mundtlige eksamen i mundtlige matematik.jeg har svært ved at svar på følgende: sætninger om den rette linje og hvordan får jeg parameter fremstilling for den ret linje.
  • Bedøm min debatterende artikel

    Forumindlæg
    Hej søger en der kan vurdere min debatterende artikel, som jeg skrev til Dansk A eksamen. Skriv en mail eller andet som jeg kan sende min opgave til.
  • Hjælpppp

    Forumindlæg
    Hejsa - vi skal til “mundtlig eksamen” og jeg har lavet en synopsis af ‘et blad fra himlen’ af H.C. Andersen... nogle der ved hvad man skal snakke om, eller hvad man skal sige... er ret lost
  • Optaget på htx - Matematik prøve

    Forumindlæg
    Hvad indholder Matematik prøven For at blive optaget på Højere teknisk eksamen (htx)? skal man bestå Dansk, Engelsk , Fysik også? eller kan man nøjes med Dansk, Matematik og Fysik?
  • HELP!

    Forumindlæg
    Hej nogen der kan hjælpe med et osmose forsøg jeg er i gang med til biologi, skal til nv-eksamen. Er der måske nogen som sidder med noter om osmose forsøg med kartofler
  • HJÆLP til problemformulering

    Forumindlæg
    Jeg skal op til eksamen til jul og har om Spanien, mine hovedfag er Engelsk og Samtidshistorie og jeg mangler en smule hjælp til en problemformulering af problemstillingen : Arbejdsløshed i Spanien Håber jeg kan få lidt hjælp!
  • Hjælp til hypotese

    Forumindlæg
    Hej jeg har svært ved at finde en hypotese til forsøget med fotosyntese og respitation, håber der er nogle som har idee med hvordan en hypose kunne se ud. Er der eventuelle nogle som har været til NV- eksamen hvor i har haft biologi og kemi.
  • sammenhæng mellem varmekapacitet og klima/globalopvarmning

    Forumindlæg
    Hej, jeg er igang med at forberede mig til nv-eksamen, og søger hjælp til at finde sammenhæng mellem vands specifikke varmekapacitet og klima/globalopvarmning? Er der nogen der kan hjælpe mig med dette? sos
  • Haster hjælp til PL værktøj Opgave

    Forumindlæg
    Hej jeg ville lige hører om der er nogen som havde løsning på PL Værktøj Virksomhedensøkonomi eksamens opagve 2010 der jeg har meget svært ved at lave den:( håber nogen kan hjælpe