Søgning på: kinesisk eksamen. Resultater: 19441 til 19460 af 34369
  • Kostvejleder

    Forumindlæg
    Hej. Jeg er ved at læse til kostvejleder og skal til eksamen i en case. Er der nogle der har en opgave, jeg må se til inspirration? Er meget i tvivl om hvordan jeg skal sætte den op og hvad jeg skal have med af områder. Vh Laura
  • Hjælp til at forstå base regning

    Forumindlæg
    Hej :) er der nogen som vil jeg hjælp mig til at forstå hvordan man omskriver base i matematik? eller bare generelt forstå base regning i matematik :) jeg har virkelige brug for jeres hjælp, da jeg skal snart til eksamen på forhånd tak : )
  • Hvordan er det lige det er? KS

    Forumindlæg
    Jeg har lige været igennem en tværfaglig eksamen i KS, samt en enkeltfaglig i religion c. Jeg troede, at den tværfaglige KS vægtede 2 karakterer. Men er det forkert?
  • Stata

    Forumindlæg
    Hej Jeg søger en privat tutor i stata self mod betaling. Det drejer som om min eksamen på 3. semester i Uddannelsesvidenskab (kvantitative metoder) På forhånd Tak!
  • Hans Kirk "daglejerne" skrevet i ?

    Forumindlæg
    hej jeg skal til eksamen imorgen og vil gerne lige vide hvornår teksten er skrevet i. jeg har ledet på nettet men uden held. håber der er nogen der kan hjælpe på forhånd tak :-)
  • Hjælp til to skalaer!!

    Forumindlæg
    Hej alle! Er der nogen, der kan fortælle mig forskellen på forholdstalsskala (nulpunktsskalaen) og referenceskalaen indenfor emnet variable? Jeg skal til eksamen senere i dag, så det må gerne være meget hurtigt! :D
  • Dialogen alkibiades

    Forumindlæg
    Hej, da jeg snart skal til eksamen i old, spørger jeg om nogle har gode noter til Dialogen Alkibiades? Jeg har virkelig brug for det... please hjælp! på forhånd tak :) /Gitse D. Da Costa
  • organiske molekyler..

    Forumindlæg
    Heej nogle søde mennesker som gider at fortælle mig lidt om carbon atomet..? og hvad alkans og alkens egenskaber er og nogle eksempler på organiske og ugoraniske molekyler. skal bruge det til eksamen.. :) på forhånd taak.
  • God Jul ! c",)

    Forumindlæg
    Duffy ønsker alle på Studieportalen en rigtig god jul. Og til dem der skal til eksamen til sommer: Held og lykke ! :-) (Øh?! Men hvem tænker mon på eksamener her mit i det snekaos?)
  • Aristoteles: Statslæren: Om demokrati (6. bog)

    Forumindlæg
    Nogen som har noget til Aristoteles: Statslæren: Om demokrati (6. bog)? Jeg skal nemlig op til eksamen d. 3. januar og føler at teksten er svær.
  • cosinus og sinus

    Forumindlæg
    Hej! :-) Til en mundtlig eksamen skal jeg gøre rede for cosinus og sinus relationerne (de er i hver sit spørgsmål, så skal kun fokusere på at forklare én af dem) Hvordan gør jeg bedst muligt rede for dem?? :)
  • Markedskommunikation - Hjælp?

    Forumindlæg
    Hej, Jeg søger efter lidt hjælp til en kommende eksamen i Market Communication, som en del af KVU uddannelsen Markedsføringsøkonom. Hvad er et creative product helt præcist og skal man i den forbindelse have et Creative Briefing med?
  • Hvilket fag kommer man op i?

    Forumindlæg
    Skal til eksamen her i første g om et par måneder. Jeg slutter 3 c fag, musik, matematik og kemi. Ville lige høre om der nogle der ved hvordan der går til, om hvilket fag man kommer op i?
  • Eksamensæt 2010

    Forumindlæg
    Er der nogen der har eksamens opgaven fra 2010? Jeg kunne nemlig rigtig godt bruge opgaven til lidt hjælp, men det ser ikke ud som om opgaven ligger herinde. Nogen der har mulighed for at oploade den? //Ida
  • orbitaler

    Forumindlæg
    Hej... sidder og læser til eksamen, er stødt på en opgave som jeg ikke helt forstår.. Opskriv et eksempel på to sæt af kvantetal for to elektroner, der sidder sammen i en d-orbital??? Tak på forhånd
  • danskhed i musikvideo

    Forumindlæg
    hejsa, jeg trak danskhed i musikvideo, og jeg skal perspektivere til malte ebert kongen af danmark. men har brug for hjælp til at finde et prøveoplæg jeg kan snakke om i mundt dansk eksamen
  • Analysere "om at glo" af Dan Turell

    Forumindlæg
    Hejsa, jeg skal nemlig op til eksamen hvor jeg skal analysere "om at glo" af Dan Turell Jeg sidder nu her og kunne bruge lidt hjælp, så kunne være dejligt hvis nogle af jer havde analyseret det.
  • Finansøkonom "Økonomisk Metode"

    Forumindlæg
    Hej folkens :) Har I en eksamens-opgave fra fagen, Økonomisk Metode, som jeg må se? Det kunne være rart at have denne som inspiration; rapportens struktur, indhold og deslige. På forhånd tak. Mvh, Ole Sander
  • Engelsk - meget vigtig

    Forumindlæg
    Jeg sidder og leder efter enksamenssæt til delprøve 1. i engelsk B-eksamen (STX) for 2010 er der nogen der har den/ved hvor jeg kan skaffe den? Plz det haster
  • Hjælp til engelsk synopsis

    Forumindlæg
    Hej alle. Der er snart eksame. Derfor har jeg fået stillet en opgave om at lave en synopsis om Martin Luther King. Er der nogen som kan hjælpe? Skal aflevere imorgen..