Søgning på: spansk eksamen skriftlig. Resultater: 19441 til 19460 af 43849
-
Maple 16
ForumindlægNår man skal løse ligninger, fx at finde arealet mellem to grafer, skal man skrive udtrykket på en måde, så der nogen gange kommer til at være en pil i udtrykket, med ordet "solve" oven over, og andre gange et lighedstegn, hvor ordet "simplify" står oven over. Er der nogen s... -
11. september 2001 projektopgave
Forumindlæghej allesammen jeg skal lave projektopgave om 11. september 2001 jeg ved det er et stort emne. Men er der nogen der har nogle ideer til hvad jeg kunne bruge? altså noget der kunne være i min problemformulering på forhånd tak -
basalt spørgsmål
Forumindlægmin veninde og jeg gik lige ind fordi vi kedede os og tjekkede om tekster fra en bog kunne tjekkes for plagiat, vi brugte siden http://plagiattjek.dk/ jeg undre mig bare lidt over hvorfor det ikke er muligt at et program ikke kan se at det er plagiat. Hvilket program bruger lærer for at plag... -
At undersøge i samf opg.
ForumindlægHej I samfundsfag får man typisk en opgave der lyder, redegør, undersøg og diskuter. Men er der nogen der kan uddybe hvad undersøgelses-delen hovedsageligt skal bestå af, altså er usikker på hvad de mener med at undersøge. (ved at det skal gøres udfra nogen tekster, hvorefter man så sammenfatter) -
it spørgsmål
ForumindlægHvad er forskellen på freeware, shareware og betalingsprogrammer Kan du forlange hvad din læge eller politiet har skrevet om dig Hvem godkender oprettelse af databaser med personligoplysninger Er der en der kan svare på de her spørgsmåle?? -
produkt
Forumindlæghejsan, vi er i gang med at lave vores 9. klasses projektopgave og vi er sgu løbet rimelig meget tør for fede idéer til et produkt. vores opgave er om menneskerettigheder, under overemnet konflikter:D på forhånd tak for hjælpen -
SRP Karakter
ForumindlægSynes i at det er "okay", at forstyre sin lærer i hendes ferie for, at høre hvad man har fået af karakter for sin SRP? Jeg afleveret i december måned og har stadig ikke fået den tilbage endnu! -
ingeniør uddanelse
ForumindlægHej, jeg har kigget på ingeniør uddanelser, bla på civilingeniør i anvendt matematik, civilingeniør i software, det er uddanelser, som umiddelbart kun handler om matematik og naturvidenskabelige fag. Men mit spørgsmål lyder, hvorfor vil de så have en til at tage dansk på A niveau. Det er noget l... -
Apple PowerBook G4 Sælges
ForumindlægApple Mac PowerBook G4, 1, 67 , 2 GB ram, 120 GB harddisk, Meget velholdt powerbook, HighResolution-versionen med extra pixels på skærmen mod 1440x900 på tidligere 17"PB), 128mb grafik, OSX 10.4, Duallayer superdrive, 2GB (fuld kapacitet) superhurtig ram. Selvfølgelig bluetooth 2.0 og airpor... -
Idræt på 2 niveauer
ForumindlægEftersom jeg har idræt på 2 niveauer på henholdvis C og B niveau, i kraft af valgfag, ville jeg gerne vide om karakteren i det obligatoriske c-fag også får en plads på eksamenbeviset, når man har idræt valgfag på B-niveau. Samme gælder faget Naturgeografi, som også fås på 2 niveauer. Er der nog... -
Hjælp til analyse af
ForumindlægEr der nogen, der har analyse af teksterne. Folkeviser: "Agnete og havmand" Eventyr: "Den Grimme Ælling" "Kong Lindorm" Drama: "Jeppe på bjerget" af Ludvig Holberg. Lyrik: "Henrettelsen" af Tom Kristensen. &qu... -
Manglende afleveringer
Forumindlæghvis man i 2g mangler nogle afleveringer i fag, som man IKKE afslutter, er det så rigtigt, at man ikke kan gå videre til 3g eller hvad er reglerne for det? tak for hjælpen. -
Historie
ForumindlægHej jeg skal skrive en historieopgave om Napoleon, slaget ved waterloo. Er der nogen som kan give mig et eller flere gode råd til hele forløbet. Her tænker jeg på skriveprocessen og den mundtlige prøve. Hvordan kan jeg skrive en bedst mulig opgave? - hvordan forbereder man sig til den mundtlige... -
Kildeanalyse?
ForumindlægHej folks. Jeg har problemer med at analysere en kilde til historieopgave. Hvordan skal man helt præcist begynde og slutte osv? Det er ikke et levn, men en beretning om kvindens status før og efter kristendommen. -
Periodesystemet - Oxidation States?
ForumindlægHej.. I mit periodesystem står, der en lille nøgle forklaring til, hvordan det skal læses. Zn er givet som forklaring Der står atomic number, atomic weight, melting point m.m Og så kommer det; Eletron configuration og Oxidation States. Men hvad er lige eletron configuration? Der står: (Ar)3d... -
Hvad er en "ramming stone" på dansk?
ForumindlægHvad er en "ramming stone" på dansk? -
torahen?
Forumindlæghej hvad er torahen -
aflevering
Forumindlægjeg skal skrive en dansk opgave hvor der skal besvares 5 spørgsmål om martha christensen roman her i nærheden og er lidt i tvivl hvordan man sætter det op -
Valgfag
ForumindlægHej Sp har et spørgsmål kan satdig nå at ændre ens valgfag man har valgt eller opgraderet for mit vedkommende vil jeg gerne ændre kemi A til Datalogi -
FYSIK
ForumindlægDet er egentlig meget let at skulle forberede sig til en matematik-prøve. Her skal man bare terpe de forskellige emner i gennem. Men hvaså med en fysikprøve? Prøven er trods alt med hjælpemidler?
