Søgning på: lille fedtøre analyse. Resultater: 19461 til 19480 af 45491
-
ACTONA COMPANY A/S
ForumindlægHej allesammen, Ville høre om der nogen der har været igang med at lave opgaver/analyser af Actona? mvh -
REKLAME ANALYSEEEEE
Forumindlæghejsa vi skal skrive en analyse af en reklame i dansk og jeg ville være rigtig glad hvis i ville se hvad jeg har skrevet indtil videre :))) -
Matrosen af Christian Winther
ForumindlægHej, jeg vil høre om der er nogen der har noget stuff/analyse af denne? Christian Winther ''Matrosen'' -
et spm. i kemi
ForumindlægHej Er der nogen der kan forklare mig hvad forskellen er mellem kvalitativ og kvantitativ analyse??? Og hvad det helt præcis vil sige?? Og hvad skal man gøre når det står i en opgave... På forhånd tak for hjælpen. -
maj 2006
Forumindlæganalyse og fortolkning af to digte: "nygift" og "den sidste bløde hinde" mangler hjælp til inspiration........ -
Hjælp til fortolkning
ForumindlægHej. Jeg skal analysere maleriet "det glade barn" af Otto Frello og ville bare høre, hvordan I fortolker det? Og hvad I tror Otto ville med maleriet? -
Valg af musikvideo
ForumindlægJeg har trukket musikvideo i dansk mundtlig. Nogen der har nogen idéer til en musikvideo der er god at analysere? :-) -
Leif Panduro
ForumindlægSkal holde et oplæg i morgen om Leif Pandoru og hans tvspil Bella. Er der nogle der ligger inde med noget om ham eller en analyse om Bella?? -
HJÆLP ØNSKES
ForumindlægSkal holde et oplæg i morgen om Leif Pandoru og hans tvspil Bella. Er der nogle der ligger inde med noget om ham eller en analyse om Bella?? -
Peters jul
ForumindlægKære alle Jeg søger noter, analyser etc. om Peters Jul. Den skal indgå i min SSO, så hjælp påskønnes virkelig. På forhånd tak, Anne -
DHO emnevalg?
ForumindlægHej. Jeg skal have om dansk identitet i min DHO-opgave, men er i tvivl om emne valg. Er der nogen som har noget forslag? Evt også forslag til litteraturen som skal analyseres? -
SSO - Erling Jepsen ( Kunsten at græde i kor og Med Venlig Deltagelse)
ForumindlægHej skal til at skrive SSO om de to bøger. Ville bare spørge om nogen havde lavet noget analyse om de to bøger eller evt. om nogen der noter om de bøger? -
Herman Bang - Den Sidste Aften
ForumindlægHej jeg ville hører om nogen kunne hjælpe mig med en analyse og fortolkning af Herman Bang - Den Sidste Aften alt kan bruges //CenTrixX -
Trædemøllen
ForumindlægHej derude Jeg går og håber lidt på at der er nogen derude som har en analyse af trædemøllen skrevet af Johannes Jørgensen /Quezak -
Retrospektiv
ForumindlægEr der nogen som kan forklare hvad retrospektiv betyder i forbindelse med analyse af et skuespil? Håber virkelig der er nogen son kan hjælpe! -
Folkeeventyr
ForumindlægNogen der sidder inde med en analyse af det norske folkeeventyr "Østen for sol og vesten for måne"? -
Norsk folkeeventyr
ForumindlægNogen der sidder inde med en analyse af det norske folkeeventyr "Østen for sol og vesten for måne"? -
Erindringen om Annika
ForumindlægNogen der kunne komme med nogen fif til en analyse af novellen "erindringen om annika" har om jeg fortælleren så noget i den retning?:) -
Eventyr
ForumindlægNogen der sidder inde med en analyse af det norske folkeeventyr "Østen for sol og vesten for måne"? -
Norsk folkeeventyr
ForumindlægNogen der sidder inde med en analyse af det norske folkeeventyr "Østen for sol og vesten for måne"?
