Søgning på: samfundsfag analyse. Resultater: 19461 til 19480 af 29670
-
Sange der handler om kroppen?
ForumindlægSkal til min afgansprøve i mundtligt dansk analysere en form for lyrik der handler om kroppen, og tænkte på, om der var nogen der kendte en dansk sang hvor kroppen er et tydligt tema? -
dansk mundtlig
ForumindlægHej. Jeg har valgt at analysere ''søndag'' af Camilla Christensen. Hvad for nogen ting kan jeg komme ind på? er der vigtige begreber osv -
Historiebegreber
ForumindlægHej, er der nogen som kan nogle begreber fra Historie omkring analyse og vurdering af kilder? evt. også lidt metode, det skal bruges i min vurdering af et skønlitterært værk set som historisk kilde. -
Historiebegreber
ForumindlægHej, er der nogen som kan nogle begreber fra Historie omkring analyse og vurdering af kilder? evt. også lidt metode, det skal bruges i min vurdering af et skønlitterært værk set som historisk kilde. -
Ernst hemmingway plagiat ?
ForumindlægHey jeg har skrevet en analyse omkring the killers af ernst hemmingway jeg har skrevet 900 ords analyse, jeg syntes at det var utrolig svært at finde en reel konkludering. Så jeg søgt lidt inspiration på nettet. Nu kunne jeg godt tænkte mig at vide om dette var plagiat den ligner en smule den... -
BARNDOMMENS GADE HJÆLPPP
ForumindlægHJÆLP. Jeg er igang med en analyse om tove dittlevsens barndommens gade og har brug for lidt hjælp. Har brug for at nogen fortæller eller redegøre lidt for perioden bogen tager sted i. PLSSS -
en venlig sjæl?
ForumindlægEr der en venlig sjæl derude som vil tage sig tid til at rette min 2 sider dansk analyse, for sprogelig fejl og formuleringer. Tusind tark på forhånd <3 -
Om at glo - Dan Turéll
ForumindlægHej allesammen. Jeg sidder og er gået lidt i stå med essayet om at glo. Så jeg tænkte bare på om der er nogle som har analyseret essayet? Har skrevet herinde før, men fik bare ingen hjælp:( Men tak på forhånd! -
I Danmark er jeg født - Natasja
ForumindlægHej, jeg skal op i mundtlig dansk meget snart Jeg vil bare spørger om der nogle der kan finde sprolige billeder i teksten Hvis i muligvis har en analyse af I Danmark er jeg født - Natasha, så må i med glæde sende den til mig:) -
Litterær artikel af Eveline
ForumindlægJeg sidder og skal skrive en litterær artikel af Eveline til i morgen og jeg er lidt i tvivl om hvad jeg skal komme ind på i analyse og fortolkning. Nogen der kan hjælpe? Svar gerne hurtigst muligt, tak! :) -
Hjælp
ForumindlægHej. Jeg er igang med at analysere "den lille pige med svovlstikkerne" af HC Andersen. Ved i om det er en hjem ud hjem fortælling. Er i tvivl, da eventyret starter i in medias res -
SRP - Strategisk planlægning
ForumindlægHej. Jeg skriver SRP i fagene afsætning (hovedfag) og virksomhedsøkonomi. Jeg skal i 2. del af min opgave lave en strategisk analyse af de interne of eksterne forhold hos min virksomhed (SELECTED) I 3. del af opgaven skal jeg vurdere på de strategiske udviklingsmuligheder. Til 2. del af op... -
Abduction
ForumindlægHej alle. Jeg er ved at skrive et essay hvor jeg skal analyse and interpret Abduction by Shelagh Delaney. Er der nogen som kan hjælpe mig, er gået helt kold? [email protected] -
Opløsninger
ForumindlægHej... Har et spørgsmål som jeg håber i vil hjælpe mig med... Til en analyse for salt i vand anvendes 18,5 mL sølvnitratopløsning med koncentrationen 0,100 mol/L. Hvad er stofmængden af sølvioner i denne mængde? -
Årsprøve i mediefag
ForumindlægHej. Jeg skal til årsprøve i mediefag i morgen og mangler at lave en disposition til en analyse af et gyserfilms citat. Er der nogen der ligger inde med en analysemodel til gyserfilm? På forhånd, tak :) -
Bioinformatik
ForumindlægHej alle Jeg har lavet et PCR-forsøg, hvor vi først skulle bestemme om primerne var specifikke ved en bioinformatisk analyse. Er der nogle der kender nogle fejlkilder forbundet med bioinformatik? -
Abduction af shelagh delaney
Forumindlæghej jeg skal lave en analyse og fortolkning af short storyen "abduction" er der eventuelt nogen der har skrevet en opgave i det samme, så jeg eventuelt kan få nogle ideer.. haster -
Karakteristiske træk ved en eksponentiel vækstmodel
ForumindlægHeej :) Spørgsmålet lyder: Redegør for, hvorledes de karakteristiske træk ved en eksponentiel vækstmodel kan beskrives og analyseres ved hjælp af differentialregning. Nogen der har nogle ideer til hvad man kan skrive? Tak -
Abduction - Shelagh Delaney
ForumindlægHej! Jeg skal analysere Shelagh Delaynes Abduction. Er der nogle der har lavet denne opgave og kan give mig lidt inspiration? Jeg hænger fast og ved ikke hvor jeg skal begynde og slutte. -
Forskelle og ligheder mellem behaviorismen og civilisationsteorien
ForumindlægHej Er der nogen der kan nævne nogle forskelle og ligheder mellem behaviorismen og civilisationsteorien samt hvordan man med udgangspunkt i behaviorismen og civilisationsteorien kan analysere moderne tendenser i vores tid? På forhånd tak :)
