Søgning på: tysk anders sein. Resultater: 19481 til 19500 af 103118
-
Oversættelse
ForumindlægNår jeg er i Danmark besøger jeg København, Danmarks hovedstad. Det er meget interessant. -
Help, rigtig rigtig kort oversættelse
ForumindlægJeg taler spansk og engelsk. Mine forældre kan (brug: saber) ikke engelsk -
2g.opgave, hjælp!
Forumindlæghej. Jeg skriver om naja marie aidt i min 2.g opgave. Nu skal jeg skrive en problemformulering? men man kan jo ikke bare skrive at man vil analysere den og den novelle? Hvad kan man gøre? der skal vel mere på? -
Spørgsmål angående atomkraft og olie
ForumindlægHey Jeg skal lave et oplæg i samfundsfag, om atomkraft. Jeg har derfor 2 spørgsmål: 1. Hvilke lande i verden, benytter sig af atomkraft? 2. Konsekvenser for verden hvis verdens olie slipper op? På forhånd tak:) -
Ensvinklede trekanter
ForumindlægJeg har længe siddet og kigget på opgave 10 på dette link: http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/2002/UDEN_2002-8-4.pdf Jeg kan simpelthen ikke finde ud af at beregne afstanden h, er der nogen, der har en idé? -
Et produkt til emnet folkekirken i dag?
ForumindlægHej. Min ven og jeg har trukket emnet "Folkekirken i dag". Vores problemstilling er: "Vielse af homoseksuelle er en af folkekirkens udfordringer i dag. Hvad er argumenterne for og imod homovielser, og hvad bliver der sagt om det i biblen? Ødelægger homoægteskaber den kristne kult... -
Bevis: Afstand mellem to planer
ForumindlægHej Er du nogen som kan fortælle mig, hvordan man beviser afstanden mellem to planer, hvis man går ud fra at de to planer er parallelle? Er det korrekt at man, finder et punkt i en af planerne, og bruger herefter metoden til at beregne afstanden mellem punkt og plan, eller er der en mere direkt... -
Undersøgelse
ForumindlægHej. Har lige en enkelt opgave, som jeg ikke forstår helt. Det haster lidt. Man må ikke bruge lommeregner til opgaven. 1.004 a: Undersøg om ½ er løsning til ligningen 8x^3+2x^2+x-3/2=0 Håber hjælpen kommer snart. På forhånd tak. -
SRP. Overenskomstforhandling
ForumindlægHej Jeg skal i en opgave give en analyse af et traditionelt forløb for en overenskomstforhandling samt for regeringens og folketingets interesse for og rolle heri. Er der nogle der kan hjælpe mig til hvordan jeg skal gribe dette an og måske med nogle gode idere.? Jeg går i gymnasiet 3g.... -
Rettelse af stil
Forumindlæghvem gider ret min stil på 2.sider???? -
hvad er det nu det hedder?
ForumindlægHvad er navnet for dette udtryk: (a-b)^2(=) a^2+b^2-2ab jeg omkriver til hvad? -
Differentialligninger - eksakt/specifik og samtlige eller tilnærmede løsninger
ForumindlægHvad er forskellen på samtlige og specifikke løsninger for en differentialligning? Og eksakte vs tilnærmede løsninger? -
sorteret- og usorteretmateriale
ForumindlægJeg skal lige have dette på plads, hvad er det der er sorteret og usorteret materiale? -
arrhenius-plot
Forumindlæghej, skal arrhenius-plottet nødvendigvis skære y-aksen? -
Matematik
ForumindlægHej jeg kigger på en opgave jeg ikke kan finde ud af. Det vil være sødt af hvis jeg hjalp mig med opgaven for trin til trin. Opgaven lyder på: Gitte og Brian køber en ejerlejlighed. Til udbetalingen optager de et banklån på kr. 150.000. Parret får udbetalt lånet den 1/3 2004. Tilbagebetalingen sk... -
Lægeerklæring
ForumindlægHej. Jeg skal til NF-eksamen i morgen, men ligger syg. Skal man stadigvæk have en lægeerklæring, selvom man gerne vil starte HF om igen på et nyt uddannelsested? Jeg går forresten i 1 HF, og har afsluttet 2 dag. -
Differentialligning - kan ikke få en løsning!
Forumindlæghttp://i48.tinypic.com/jphhle.jpg Et klogt hoved søges! Hvordan finder jeg løsningen til denne differential ligning?? uden at man skal få y'. -
SRP hjælp - Ellipser
Forumindlæghej jeg har Fys A som hovedfag og Mat A som sidefag. jeg har fået udleveret denne opgaveformulering: Gør kort rede for Keplers love samt gravitationsloven. Gør rede for parameterfremstillingen for en ellipse. Analyser bevægelse i et centralt kraftfelt ved at lave numerisk simulering i 2 dimensio... -
forklare dette trin
Forumindlæghej, kan I forklare mig dette trin: 2) H2O + HSO3- + I2 ------> 2 I- + HSO4- + 2 H+ 3) 2 I- -----> I2(s) altså hvad der sker fra ligning 2 til 3? -
Produktion af enzym - eksamen
ForumindlægHej er der en der vil hjælpe med følgende spørgsmål :) Diskuter hvilke fordele produktionen af enzym kan give
