Søgning på: barndommens gade analyse. Resultater: 19501 til 19520 af 28984
-
Hjælp til tegning. HASTER!!
ForumindlægHey people. =) Er der en af jer søde mennesker der kan hjælpe mig med at analyser resultaterne i figuren og forklar fordelingen af nitrat og ammonium i vandsøjlen. ? Figueren kan I finde i det nedenstående link. Og mange tak, på forhånd. http://peecee.dk/upload/view/153146 -
Klipning
ForumindlægJeg har brug for hjælp til at analyser hvilke klippe metoder der er brugt til hvornår i min eksamens film. HJÆÆÆP! FILMEN ER LINKET! https://www.youtube.com/watch?v=_q2JRcUwNbY&feature=youtu.be -
HASTER!
ForumindlægHejJeg er i øjeblikket i gang med et projekt i erhvervsøkonomi, hvor vi skal analysere en virksomhed. Jeg har om Danske Bank og har fået at vide, at der skulle ligge en opgave om lige præcis Danske Bank her på studieportalen.. Men kan altså ikke finde den! Er der nogen der ved om den ligger her? -
"Den evige jøde" temaer
ForumindlægHej! Jeg sidder og analyserer "Den enlige jøde" af Martin Andersen Nexø, og har svært ved at finde temaerne. Er der nogen der har læst den som ved dette? http://extranet.uv.khs.dk/materiale/DA_A_AUG_09/sch_media/Den_evige_joede.pdf På forhånd tak!! -
Hjælp til 24 timers eksame.
ForumindlægHej alle. Jeg har trukket til min 24 timers eksame, og har valgt mit analyserende spørgsmål skal være: Hvilke løsninger kan være med til at mindske den økonomiske krise i EU? Nogle der har nogle gode forslag, er ved at løbe tør for ideer? På forhånd tak! -
SRO - Hjælp
ForumindlægNogle som kan hjælpe mig med at besvare disse sprøgsmål? Analyser hvilke forhold i branchen, der kan påvirke virksomhedens innovative proce? Vurder hvordan en branches konkurrenceevne kan forbedres af virksomhedernes evne til at skabe en innovativ proces? Tak. -
Who/whom
ForumindlægJeg forstår ikke, hvornår der i en sætning skal bruges who eller whom. Jeg har fået at vide at whom, det er når det er objekt. Men jeg er stadig ikke sikker når det kommer til en syntaktisk analyse. Er det måske nogen, som kan komme med et eksempel, hvor det forklares? -
Obama
Forumindlæghej jeg vil bare spørger, om nogen har skrevet en analyse af kommunikationssituationen i forbindelse med Barak Obamas indsættelsetale d. 20. januar 2009 skal desuden også lave en kort redegørelse for, havd retorik er, og hvorfor det er væsentligt at beskæftige sig med retorik har brug for hjælp. ... -
EU
ForumindlæghejsaJeg sidder med en opgave hvor jeg har fået til opgave at: analyser og diskuter eu's demokratiske problemer og udfordringer.til dette magler jeg hjælp med at finde nogen demokratiske problemer og demokratiske udfordringer.... -
H. C. Andersen
ForumindlægHej. Jeg skal i en stil analysere og fortolke et af H. C. Andersens eventyr, Rosenalfen og da dansk ikke er min stærke side ville jeg lige hører om der ikke er nogen derude der kunne give mig et godt råd om hvordan jeg bedst løser denne opg. mange knuzzer og takker fra chrizzer -
Perspektivering i dansk - hvordan gør man?
ForumindlægHej alle:) Jeg skal analysere digtet "Bare en regnvejrsaften" og vil gerne perspektivere til "Jeg er bare tretten år" og "Efter bikini". Jeg er bare lidt usikker på, hvad en god perspektivering skal indeholde. Er der nogle, der kan hjælpe mig med det? På forhånd tak -
Hvor er min kone
ForumindlægJeg er ved at analysere Leif Panduro's Hvor er min kone.Jeg har lidt svært ved at se hvorfor han lige netop starter med at lede efter sin kone i huset.Håber nogle kan hjælpe mig. -
nogen der kan hjælpe? - ekstrem sport.
ForumindlægHar valgt fagene da/sa - emne: ekstrem sport. Nogle der kan anbefale en god artikel eller et kort værk til at bruge at analysere i (meget omkring følelsen af ekstermsport, fx bjergbestigning). -
Nu nærmer eksamen sig.. Hvad ligger markedsrenten på?
ForumindlægJa.. Da der snart er skriftlig eksamen, sidder jeg her og forbereder mig lidt...I den sammenhæng kunne jeg godt tænke mig at få en lille up-date om hvad markedsrenten ligger på i disse dage, hvis man nu sku få sig en opgave med lidt analyse i... -
Det blomstrende slagsmål
ForumindlægHej alle. Jeg skal skrive en opgave/analyse/fortolkning af Tom Kristensens Det blomstrende salgsmål, og kan simpelthen ikke lige gennemskue teksten! - er der nogen som i korte træk lige kan hjælpe mig med at beskrive digtets handling og morale?? B^^k -
Hærværk
ForumindlægHej. Jeg skal skrive en analyse/fortolkning af Tom Kristensens Hærværk, og kan simpelthen ikke lige gennemskue hvad moralen er i historien? Er der nogle venlige sjæle herinde, som kan hjælpe mig?? B^^k <3 -
problemformulering til emnet Intelligens
ForumindlægHej.. skal skrive opgave i psykologi og har valgt emnet "intelligens"... Har valgt at redegøre for Gardners terorier om intelligens.. og så er jeg derfra lidt på bar bund.. skal jeg analysere en case, og i det tilfælde hvilken..??.. håber i kan hjælpe! er 1.års studerende på seminariet -
Henrik Pontoppidan
ForumindlægHej Jeg skal skrive en opgave om Henrik Pontoppodans novelle "Vandreren". Jeg skal analysere den, men mit spørgsmål er: Hvorfor lader Pontoppidan oprøret udspille sig netop en julenat? Håber i vil hjælpe mig, så jeg kan gå videre med opgaven :) -
Latin hjælp søges!
ForumindlægVar du en af dem der var rigtig rigtig hård til Latin? Var du kanon til at skrive noter? Så er det lige dig jeg har brug for. ..Er du nørd på den fede måde så skriv til mig på adressen: [email protected] snart op til eksamen, og har ikke helt orden på analysen og hvordan man finder ud af hvilken... -
Akut - AT Metoder Dansk/engelsk
ForumindlægSidder fast på dette spørgsmål: • Hvad fokuserer de humanistiske fag på? ved ikke helt hvad jeg skal fylde på da jeg er blevet lidt forvirret af andre spørgsmål altså dækker de humanistiske fag bare over at Fortolke og analysere eller er der mere?
