Søgning på: historie eksamen romerriget. Resultater: 19501 til 19520 af 46442
  • Perspektivering

    Forumindlæg
    Hey er der nogle som kender en tekst som jeg kan perspektivere til H.C. Andersens: En historie om en moder? På forhånd tak ^^
  • Retskrivning - staves vikingetiden med stort v?

    Forumindlæg
    Staves vikingetiden med stort v? Min dansk lærer siger nej, min historie lærer siger ja! What to do?
  • ss og sa

    Forumindlæg
    hej folkens vi skal lave en prject opgave om ss og sa men vi har svært ved at finde noget om deres historie og om hvad forskellen er på dem ???
  • tvangsægteskaber

    Forumindlæg
    hej jeg skal op i mundtlig engelsk, og skal aflevere min disposition i morgen, så ville høre om der er nogen der har nogle gode historier eller episoder om tvangsægteskaber. på forhånd tak for hjælpen :)
  • rette en opgave- haster

    Forumindlæg
    hej alle sammen er der en som har tid og lyst til at læse min historie opgave igennem og rette den hurtigst muligt.. Tak på forhåndet ! :)
  • Dele noter??

    Forumindlæg
    Hejsa :) Ved i om man må dele noter - altså kopiere fra hinanden når man skal til Folkeskolens Afgangsprøve i kristendom, samfundsfag eller historie??
  • Fodnoteperioden

    Forumindlæg
    Hej, Er der nogen som har historie A noter om fodnoteperioden eller måske en oversigt over de vigtigste aktører, som de gerne vil dele? På forhånd tak
  • Andre der har trukket velfærdsstaten?

    Forumindlæg
    Nogen der har gode råd til velfærdsstaten i faget historie. Eksempelvis er billedet udslidt et levn eller beretning?
  • Metode - hjælp!!

    Forumindlæg
    Hvis man bruger to kilder, og sammenligner dem med hinanden.. hvilken metode bruger man så?? Jeg tænker på historie/Samf??
  • Kilder i teksten

    Forumindlæg
    Jeg er igang med denne historie opgave her i 1.g - men jeg skal jo have flettet kilderne ind? Men hvordan? Håber der er nogle der kan hjælpe .
  • Valg af emne

    Forumindlæg
    Jeg vil gerne skrive SRP i VØ kombineret med enten historie, finansiering eller afsætning, og jeg vil derfor høre, om der er nogle, der har forslag til emner? :-)
  • Cubakrisen i nutidigt perspektiv?

    Forumindlæg
    Hej alle. :-) Sidder med en opgave om Cubakrisen, og tænkte på, om man ikke kan perspektivere til noget i historien, som minder om det, der skete under Cubakrisen? Det kunne også være et nutidigt perspektiv?
  • hvad er nemmest

    Forumindlæg
    hvilket fag er nemmest at skrive sso i. er det matematik, dansk samfundsfag historie mediefag, kemi eller psykologi
  • analyse af patienten peter Seeberg

    Forumindlæg
    hej jeg skal skrive en analyse af patienten skrevet af peter seeberg er der nogle der har lavet en analyse om den? og er der nogle der måske kan komme med en konklusion på historien
  • Gymnasium no. 19 vs. 10 minutter i vor tid

    Forumindlæg
    Jeg skal sammenligne de to historier, forskelle og ligheder og hvilken der er mest objektiv... Er der nogen der kan hjælpe?? :)
  • Hjælp til tysk!! hjælp hjælp!

    Forumindlæg
    Nogen der har læst teksten Gnadenfrist af Jürgen Benvenuti?? Håber i kan give en kort resume ud fra historien, da det er en lidt rodet fortælling -_-'
  • Srp cubakrisen

    Forumindlæg
    Hej jeg havde tænkt mig at have om cubakrisen i historie og fysik, men er cubakrisen ikke kernestof? Hvordan får man det til at gå ud over pensum?
  • Hvad gør jeg forkert?

    Forumindlæg
    Hej Jeg synes historien er blevet kedelig, der sker ikke rigtigt noget. HVAD KAN JEG GØRE??
  • Plz hjælp

    Forumindlæg
    Nogen der har erfaring med at have skrevet SSo i dansk( altså at analyserer tekster )? Eller i kemi - noget om Det periodiske systems historie.
  • Hvor er forskellene og lighederne i fagene?

    Forumindlæg
    Jeg skal snart til DHO forsvarelse, ville høre hvad forskellene og ligeheder i dansk og historie er?? Jeg håber virkelig I vil hjælpe mig:))