Søgning på: naturfag eksamen. Resultater: 19501 til 19520 af 34450
  • spørgsmål om karakter

    Forumindlæg
    Hej alle, jeg ville bare høre, om ens historie karakter, hvor årskarakteren tæller dobbelt, også stadig tæller dobbelt hvis man skal op i det til eksamen? Altså om ÅRSKARAKTEREN stadig tæller dobbelt hvis man skal op i det?
  • Aflæsning af a i eksponentiel udvikling

    Forumindlæg
    Er der nogen der kan forklare mig, hvordan man aflæser tallet a ud fra en graf med en eksponentiel udvikling? Det irriterer mig jeg ikke kan finde ud af det! Jeg skal snart til eksamen, s¨å det ville være rart at kunne ;) På forhånd tak!
  • Samme eksamensstil ?

    Forumindlæg
    Hej Jeg er igang med at tage matematik A på vuc som enkeltfag... tænkte på om den skriftlige eksamen ville være den samme for en hf og stx når de begge er A-niveau ? - på forhånd tak
  • Perspektivering af Svinedregen

    Forumindlæg
    Hej allesammen! Jeg skal til mundtlig eksammen i Dansk på tirsdag og kunne godt bruge noget hjælp. Jeg skal perspektivere Svinedrengen til tidsperioden, Romantikken. Ved virkelig ikke hvordan jeg skal gøre det... Hjælp! På forhånd tak ;)
  • Eftervisning af Hess' lov

    Forumindlæg
    Hej alle :) Jeg skal snart til eksamen i kemi og mangler en rapport om eftervisning af Hess' lov - nogen der kan hjælpe med det problem ? På forhånd tusind tak ! :D
  • finde novelle med tema. Barn til voksen.

    Forumindlæg
    hej. jeg skal op i 10. klasse dansk eksamen, jeg her trukket "fra barn til voksen". og leder derfor efter en novellle. håber nogen kan hjælpe! på forhånd TAK:D
  • resistans og resistivitet

    Forumindlæg
    Hejsa. Jeg sidder og læser lidt op til eksamen og er løbet sur i resistans og resistivitet. Begge er vel modstand, men der er vel en forskel på de to... Nogen der har en god måde at se forskellen ?????
  • Årsprøve

    Forumindlæg
    Hejsa allesammen. Jeg skal til årsprøve i biologi A niveau i næste uge. Ved i om opgavesættet er et er før er blevet brugt til eksamen, eller om det er en hel ny?
  • Andengradsligning, a,b,c og d?

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skal til eksamen i morgen og jeg skal redegøre for a, b, c og d's grafiske betydning. Jeg har styr på det hele - undtagen lige denne lille ting. HJÆÆÆLP!! Tak :-)
  • Skr. Mat A HTX - Hvordan gik det?

    Forumindlæg
    Hej HTX'ere. Ville bare lige høre jer andre om hvordan det gik jer til eksamen idag.. Synes selv at oplægget var fint! Er der nogle, som har lyst til at dele resultater eventuelt? :)
  • KROPPEN I BEVÆGELSE

    Forumindlæg
    JEG HAR EKSAME IMORGEN OG HAR OM KROPPEN I BEVÆGELSE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! BARE LIDT HJÆLP VILLE VÆRE EN KÆMPE HJÆLP!!! DET ER EN MUNDTLIG PRÆSENTATION AF EMNET ENGERGIOMSÆTNING VED BEVÆGELSE! STIKORD TIL DEN FAGLIGE SAMTALE: -BRÆNVÆRDI AF FØDEVARER
  • Street art ( intallationer)

    Forumindlæg
    Jeg skal snart op til billedkunst eksamen og har virkelig brug for hjælp. Er der nogen der ved om der er en bestemt måde at analysere Slinkachu´s Little people ( installationer) på?? Tak på forhånd :D
  • Balance

    Forumindlæg
    Hej Jeg er fået en eksamens opgavei EØ, hvor jeg skal optille en balance. Er der en der kan fortælle mig hvad jeg gør forkert? Jeg har uploaded mit bud som fil På forhånd tak!
  • De klassiske vs de moderne sociologer

    Forumindlæg
    Er der nogen som kan fortælle mig forskellen på de klassiske og moderne sociologer? skal op til AT eksamen imorgen mandag d. 31.05. og håber derfor der er nogen som kort kan svare på dette.
  • "Det er ikke let" analyse

    Forumindlæg
    hej.. Er der nogen der har læst digtet "det er ikke let" af Dan Turell og har analyseret den, så vil jeg meget gerne have hjælp til min eksamen. Fordi jeg har svært ved at analyser digte.
  • Makroøkonomi sparringspartner

    Forumindlæg
    Jeg kunne godt tænke mig en sparringspartner i makroøkonomi så jeg kunne få det genopfrisket inden eksamen. Er der én der er åben for en samtale? Er desuden villig til at kompensere vedkommende rigtig godt for sin tid.
  • Makroøkonomi sparringspartner

    Forumindlæg
    Jeg kunne godt tænke mig en sparringspartner i makroøkonomi så jeg kunne få det genopfrisket inden eksamen. Er der én der er åben for en samtale? Er desuden villig til at kompensere vedkommende rigtig godt for sin tid.
  • Sandsynlighedsregning

    Forumindlæg
    hej Er der nogen der kan hjælpe mig med dette? Det er til min mundlige eksamen i matB. I din gennemgang skal du lægge særlig vægt på beviset for binomialfordelingen samt anvendelsen af binormialfordelingen. På forhånd tak :)
  • Den sidste balkjole

    Forumindlæg
    hey folkens ;) Skal til eksamen *her om snart * kunne godt tænke mig noget hjælp med min tekst Den sidste balkjole af Herman Bang. Har trukket Kvinde syn og det moderne gennembrud.. har ikke så meget at forklare om, er helt lost..
  • Det moderne gennembrud - EMMA GAD

    Forumindlæg
    Går Emma Gad i mod det moderne gennembrudsmænd? I og med hun skriver Takt og tone og siger hvordan kvinden skal opføre sig? håber på hurtigt svar. eksamen i morgen. tak