Søgning på: socialrådgiver opgaver. Resultater: 19501 til 19520 af 141659
-
Løse ligninger
ForumindlægHej, jeg har brug for hjælp til nogle ligninger. 4(x-1)=9+2x og denne x + 2=2(2x-5) Vil i ikke forklare hvordan man gøre. På forhånd tak. -
Flux
ForumindlægHej, hvordan løser man d? Mit bud på en parameterfremstilling er <u,v,4-u^2-v^2>, men kan ikke finde ud af hvilke intervaller der så skal gælde for u og v? -
problemregning
ForumindlægFor at give græsset større slidstyrke sættes stave med kunstgræs svarende til en femtedel af græstæppet hver kunstgræsstav fylder ca. 2.5cm i anden skriv med tekst udregning og fasit hilsen joachim (: -
Erindring..
ForumindlægHej. Er der nogle er jer der har lavet en Erindring om jeres barndom jeg lige kan låne ? :). Den skal helst være om der i var omkring 1-5 år, og dem må meget gerne være opdigtet. Ps. Ingen overdrivelse når du opdigter :). -
Klima og bæredygtighed
ForumindlægHey kloge hoveder! :), Jeg har fået emnet "klima og bæredygtighed" og underemnet "klimaforbedringer i hverdagen" i fagene Engelsk og Matematik. Så jeg tænkte om nogen kunne hjælpe med ideer omkring min problemformulering... Jeg tænkte på måske.. "Der redegøres for dans... -
Skrive et kunsteventyr i dansk med morale , nogle forslag
ForumindlægJeg skal skrive et kunsteventyr ( målgruppe børn) i dansk med morale. og indledningen skal skabe et narrativt begær. Nogle ideer og forslag? -
Skriv en klumme om brokkultur i det offentlige rum.
ForumindlægHej pls hjælp mig, jeg ved ikke havd jeg skal skrive. Den er til 7 november så hjælp mig nu!!! Skriv en klumme om brokkultur i det offentlige rum. Som forberedelse til din tekst skal du søge oplysninger om brokkultur. I din klumme skal du:• give eksempler på egne eller andres oplevelser ... -
Blod og stofskifte
ForumindlægHej er der nogle som kan svare på de to spørgsmål der er vedhæftet? -
SRP - Biologi og Psykologi om spiseforstyrrelse
ForumindlægHej alle Skal igang med at skrive SRP omkring spiseforstyrrelse. Har i gode idéer til hvordan man kan få båede psykologi og biologi ind i en problemformulering? -
Matematik af Jordvarme, Solenergi, Elpærer,Vindmøller og Papirfoldning.
ForumindlægHej mennesker ! Ville lige høre om der var nogle der har lavet afleveringen af de 5 emner jeg har skrevet i overskriften? Hvis en af jer menesker har lavet den ville jeg høre om i ikke ville være søde at slå den op? Mange tak på forhånd ! :) -
MATEMATIK FSA DECEMBER 2012
ForumindlægHej, er der tilfældigvis nogen, som har lavet problemregningen ''Gustavs svømmetræning'' som kan sende mig svarene som et Exel eller Word dokument??? - DET HASTERRRR -
Matematik eksamen 2013 - hjælp
ForumindlægHej.. Er der en sød sjæl der ligger inde med svarende til matemtik stx eksamen fra maj 2013, da jeg skal til eksamen til sommer, og jeg vil gerne have noget og øve mig i. :-) -
Stofmængdeberegning
ForumindlægFigur 5 er en tabel: Tilsat volumen af 0,1 M NaOH frem til ækvivalenspunktet Uden orlistat = 17,2 mL Med orlistat = 12,3 mL Spørgsmålet lyder: Beregn stofmængde af dannet butansyre ud fra resultaterne fra forsøgene vist i figur 5? Skal jeg "bare" bruge formlen n=m/M Men tror ikk... -
Nattensdronning i berettermodellen !!! HASTER
ForumindlægJeg skal op i dansk mundtlig imorgen og skal ha berettermodellen ind over novellen.. Håber nogen kan hjælpe mig, jeg er så dårlig til sådan noget :( har prøvet og prøvet men nogen af tingene kan jeg ikke finde ud af, hvor de hører til i berettermodellen det er novellen Nattens dronning af To... -
Analyse af 'Kalder Mig Hjem' af Burhan G
ForumindlægHej alle Har pludslig fået super travlt med eksamenslæsning, pga. sygdom. :-( Jeg skal på torsdag til mundtlig danskeksamen, prøveform B i 9. klasse. Emnet jeg har trukket er: Arv og miljø. Jeg har derfor valgt at gå til eksamen med sangen 'Kalder Mig Hjem' af Burhan G. Jeg er nu nået ti... -
Hjælp til to udregninger
ForumindlægSidder p.t. og laver matematik hos Khan Academy men der er to udregning jeg simpelthen ikke kan få til at gå op. Hjælp ville være rart :-) brugte klippeværktøj så de begge er vedhæftet. Tror problemet ligger i at jeg ikke ved hvordan jeg skal "simplify" dem.. -
Termins prøver 2014
ForumindlægVi har terminsprøver i december, og min søster som var 9.klasser sidste år, sagde at den terminsprøve vi ville få i december, var deres afgangsprøveeksamen i maj måned. Er det rigtigt, eller er det tilfældigt hvilken prøve man får i terminsprøve i 9.?? -
Help
ForumindlægHeyyyy er der nogle der kan hjælpe mig :) -
Budskab-novelle
ForumindlægHej er der nogle der læst novellen barnet og manden af Tove Dittlevsen Kan ikke forstå hvad budskabet kan være. -
Fantastisk fortælling - Hvordan starter man?
ForumindlægHeii :) Jeg har gjort alle overvejelser og hvad man nu ellers skal før man begynder at skrive. Jeg har bare det problm at jeg ikke er særlig god til at starte sådan en fortælling... Så hvis du har nogen gode råd er du meget velkommen til at skrive dem i kommentaren. *OBS* Den skal afleveres F...
