Søgning på: billedkunst eksamen. Resultater: 19521 til 19540 af 34503
  • HASTER! FeSCN2+ navn?

    Forumindlæg
    Jeg står og skal til eksamen i morgen - og jeg sidder lige og kigger mine dispositioner igennem. Jeg har en opgave med ligevægte, men jeg mangler navnet på produktet. Hvad hedder FeSCN2+?
  • redegøre og analyser?

    Forumindlæg
    hej allesammen jeg skal op til eksamen., og håber jeg at I kan hjælper mig jeg skal redegør og analyser 2 tekster, men hvad betyder at man skal analyser og redegøre? tak
  • hvorfor opløses natriumchlorid ikke i ethanol?

    Forumindlæg
    Er der nogen, som kan forklare det rent kemisk til mig, da jeg kan ricikere at skulle forklare det til eksamen? Kan simpelthen ikke finde noget om det.. Help.. På forhånd tak.
  • Apartheid

    Forumindlæg
    hej, jeg har valgt emne Apartheid til mundtlig eksamen. men mit spørgsmål er : kender i nogle hjemmesider, hvor der står lidt om,( kampen i mod Apartheid ) og hjemmesiderne skal være på engelsk. og mange tak på forhånd.
  • HJÆLP!! Fremgangsmåde af reaktionsskema

    Forumindlæg
    Mit reaktionsskemma er afstemt, men jeg forstår ikke hvordan og dermed gerne vil have en fremgangsmåde til hvordan, hvis jeg nu trækker dette til eksamen!! C7H16 + 11 O2 --> 7 CO2 + 8 H2O
  • Finansregning

    Forumindlæg
    Hej, jeg har matematik eksamen imorgen, og jeg ved ikke rigtig hvorledes jeg skal svare på mit delspørgsmål som lyder således: Redegør for, hvordan man kan isolere de enkelte parametre i kapitalformen.
  • Redoxreaktion - spændingsrækken

    Forumindlæg
    Hej :-) Jeg er ved at læse op til eksamen. Jeg kunne godt tænkte mig at vide om man kan argumentere ud fra spændingsrækken, hvorfor følgende reaktion ser ud som den gør?:
  • Chi-i-anden test

    Forumindlæg
    Hej folkens Det er bare et hurtigt spørgsmål; Er testværdi det samme som teststørrelse, når vi snakker om chi-i-anden test. Jeg ville bare være helt sikker, så jeg ikke siger noget forkert til eksamen Tak på forhånd :)
  • HJÆLP, kønshormon!!!

    Forumindlæg
    hej, jeg skal snart til eksamen i biologi og jeg har svært ved disse to spørsmål. "Hvad er kønshormonernes regulering? "og hvad kan vi bruge det til?" tak på forhånd: -)
  • Grundlov

    Forumindlæg
    Hej, jeg har eksamen imorgen, og jeg har trukket en tekst som jeg skal indragge, men jeg forstår den ikke. Jeg håber lidt at i ville lave et kort resmue af teksten :)
  • Fuldt pensum

    Forumindlæg
    Hej hej. Er der nogle der ved hvordan det fungere med ens årskarakterer når man skal op i fuldt pensum her i år 2010 på stx? Er det sådan at de bliver erstattet med den karakter man får til eksamen? Mvh
  • Religion og Biologi metoder

    Forumindlæg
    Hej alle sammen! Er der nogen herinde der ved, hvad empirien og teorien er i Religion og i Biologi ? Jeg skal nemlig op til AT-eksamen, og er lidt forvirret agående empiri og teori i fagene :) Tak på forhånd
  • Dansk årsprøve 1.g

    Forumindlæg
    Hey. Jeg har lige fået af vide at jeg skal op i skritlig dansk årsprøve. hvilke tekster er det? -er det eksamens teksterne fra sidste år eller noget lignende? På forhånd MANGE tak.
  • tekst der fortæller om 'de nederste'

    Forumindlæg
    hej, jeg skal lave en mundtig opgave omkring emnet 'de nederste' til min dansk eksamen. men jeg kan ikke rigtig finde nogle tekster. kan I hjælpe mig? :)
  • .. At gøre en forskel - Magt/ afmagt

    Forumindlæg
    Hej! Jeg skal til dansk eksamen, og mangler en tekst at tage udgangspunkt i. Er der nogen der kender en tekst inden for temaet " at gøre en forskel/ magt og afmagt"? - Merete
  • GEOGRAFI

    Forumindlæg
    Hva såå alle sammen ?? Nogle som har været oppe i geogeafi eksamen ?? Hvordan gik det ??? Håber det gik goodt med jer alle sammen ?? Hvilke spørgsmål var i i tvivl oom ??
  • Jeg brug for hjælp til Aktiv dødshjælp

    Forumindlæg
    Er det nogen kan hjælpe mig med at finde nogle holdninger og konsekvenser i denne hjemmeside for jeg skal op til eksamen på mandag og jeg ved ikke hvad jeg skal sige.. http://www.kristeligt-dagblad.dk/artikel/86904:
  • TI89 titanium-lommeregner købes

    Forumindlæg
    Jeg har mistet min, og da jeg formodentlig skal til skriftlig eksamen om et par uger, er jeg meget interesseret i at købe en. Er villig til at give 500 kr. for den.
  • Drejebog - Håndbold og kuglestød

    Forumindlæg
    Hej alle. Hvis der er nogen som sidder inde med en drejebog for enten håndbold eller kulgestød (eller begge), må i meget gerne skrive, da jeg godt kunne bruge lidt inspiration til idræt B eksamen. På forhånd tak.
  • Opgaver

    Forumindlæg
    Hej når man skal til eksamen, er det så alle i københavns folkeskole, der skal op i de sammen opgaver? F.eks. alle skal op i de samme opgaver i fysik/kemi eller er det alle skal op i nogle forskellige opgaver. Har nemlig lige duskuteret med en ven, som mener at alle skal op i de samme opgaver! :)

Søgninger relateret til billedkunst eksamen