Søgning på: socialrådgiver opgaver. Resultater: 19521 til 19540 af 141659
-
Tekstlæsning
ForumindlægHej. Jeg skal aflevere en tekstlæsning af: Herremoral og slavemoral - men kan intet finde. Det drejer sig om disse spørgsmål: Præsentation - Afsender - Modtager (indefra eller udefra) Genre Resume Temaer i teksten Nøgleord og centrrale begreber Budskabet Knytte religionsvidenskabelige termer i t... -
SRP HJÆLP
ForumindlægHej Jeg skal i snart til at skrive SRP I samf A og mat A. Jeg har som emne valgt finanskrisen med udgangspunkt i økonomiske modeller, særligt DREAM SMEC OG ADAM. Jeg kunne godt bruge noget hjælp, selvfølgelig mod betaling Hvis du kan hjælpe, så l skriv til mig [email protected] Emma Holm -
Eksamensprojekt
ForumindlægHej Jeg skal skrive EP i kemi (b) og fysik (c), men jeg er lidt blank på hvad jeg skal skrive om.. Modtager rigtig gerne gode foreslag :) Skal læse medicinalkemi når jeg en gang er færdig, så ku være fedt med noget derhen af. men jeg har svært ved at finde på noget, uden niveauet bliver alt fo... -
vektorfunktioner ret linje
ForumindlægHej, er der nogle, som gerne vil hjælpe med med delopgaven a? -
Hjælp til matematik aflevering
ForumindlægHej alle, jeg er virkelig helt og aldeles fortabt i denne matematik aflevering. Er der en venlig sjæl der kan hjælpe mig? det ville virkelig være dejligt -
KemiA,14. aug. 2008
ForumindlægEr der nogen af jer som har løsningen på denne her eksamsæt: Kemi A, stx - den 14. august 2008, STX082-KEA HASTER ... -
gerne Hjælp
ForumindlægEn lånudbyder har en startkapital på 100000kr. han tilbyder lån på 1000kr.der skal betales 25kr for ansøgning .lånet skal tilbage betales efter 30 dage uden renter og med endu et gebyr på 300kr. 1.opstil en tabel over udviklingen af lånudbyderensindtjening eller saldo i løbet af 12 runder? afhæ... -
Rapport Om Lineære Vækstmodeller
ForumindlægEr i sød at hjælpe ?? :D -
Tysk-rettelse
ForumindlægHej alle Jeg vil bare spørge om, der er en venlig sjæl, der vil rette min tyskopgave på 300 ord. Jeg vil blive utrolig glad for det, da tysk ikke er min stærke side. Håber der er en derude. På forhånd tak :-) -
Afsætning/psykologi - Branding strategi
ForumindlægJeg skal på i gang med min analyse, men er kørt lidt fast da jeg er i tvivl om jeg bør medtage mere eller noget andet og kunne derfor godt bruge andres råd til hvordan jeg griber analysen bedst an. Min problemformulering lyder således: - Redegør for de udford... -
Assignment
ForumindlægEr en engelsk assignment det samme som et engelsk essay? eller hvordan? -
Prins hvidbjørn
ForumindlægHit me up med en analyse hvis I har en :) -
Interval
Forumindlæga. Tegn grafen for strømstyrken i intervallet t ∈ [0; 0,05]. b. Bestem strømstyrken til tiden t = 0 . c. Beregn '' i hånden'' de tidspunkter i løbet af de første 50 millisekunder hvor strømstyrken er 5 A. d. Hvad er maksimum og minimum for funktionen? e. Bestem perioden f... -
after life
Forumindlæger der nogle som har et rasume af after lfie -
Koordinater
ForumindlægHej er der nogen der kan hjælpe med de her? -
Oploade afleveringer?
ForumindlægHej, Jeg har en del 12' tals afleveringer til at ligge, jeg gerne vil oploade herinde til at hjælpe andre. Men jeg ved simpelthen ikke, hvordan man gør. Ved du? På forhånd tak, god weekend. Mvh -
Emner til SRP i biotek A og idehistorie B
ForumindlægHej Jeg går i 3g og skal til at vælge emne til min SRP. Jeg har valgt fagene Bioteknologi A og Idehistorie B, jeg er dog lidt tom for ideer til emner jeg kan skrive om indenfor de fag. Jeg har tænkt lidt på at skrive om døden, hvor biotek er hvad der sker i kroppen og hvor idehistorie k transh... -
Få kigget min aflevering igennem
ForumindlægHej, Er der en som vil kigge på min aflevering? på små fejl såsom foretegn osv. :) -
Hjæælp. Nogen der har lavet fp9 matematik december 2018??
ForumindlægNogen der har lavet fp9 matematik december 2018. Hvis ja kn jeg så ikke få et billede af den??? -
Plagiering
ForumindlægHej der var en graf som jeg indtegnede, hvor jeg skrive efficient rand med risiko som titel. Men senere finder jeg ud af at der også er en af mine medstuderende som har skrevet det samme. Vil det være snyd?
