Søgning på: naturgeografi eksamen. Resultater: 19561 til 19580 af 34487
-
Macroeconomics/Microøkonomi
ForumindlægJeg står og skal til eksamen i Mikroøkonomi/macroeconomics på engelsk her om et par uger, og jeg vil høre om der er nogler herinde med stor viden inden for emnet jeg kan sparre lidt med? På forhånd tak -
Hvad er markedsrenten?
ForumindlægHej alle :) Jeg sidder lige nu med min økonomi eksamens opgave, og skal samligne afkastningsgraden med markesrenten? er der nogen, som ved hvad den er på idag? eller evt. har et relevant link hvor jeg kan finde ud af det ? På forhånd tak :) -
Analyse og fortolkning af et filmklip
ForumindlægHej alle sammen, Jeg har trukket til den mundtlig dansk eksamen: analyse og fortolkning af et filmklip. Så ville gerne høre om i har nogen gode film, man kan analysere? Tak på forhånd ;) -
English outline
ForumindlægHej Er der nogen her på dette forum, der har nogle forslag til min opgave (eksamen), jeg har nu forsøgt med dette oplæg (Vedhæftet fil) at lave grundlaget for denne opgave Nicolaj -
Kan i?
ForumindlægHej er der nogle af jer derude der kan fortælle mig hvor langt min oplæsning til eksamen må være? -Jeg har selv skrevet omkring en normal halv side, men er i tvivl om det er for meget(: -
Makroøkonomi sparringspartner
ForumindlægJeg kunne godt tænke mig en sparringspartner i makroøkonomi så jeg kunne få det genopfrisket inden eksamen. Er der én der er åben for en samtale? Er desuden villig til at kompensere vedkommende rigtig godt for sin tid. -
Makroøkonomi sparringspartner
ForumindlægJeg kunne godt tænke mig en sparringspartner i makroøkonomi så jeg kunne få det genopfrisket inden eksamen. Er der én der er åben for en samtale? Er desuden villig til at kompensere vedkommende rigtig godt for sin tid. -
Habermas og interne klemmer
ForumindlægHej :-) Er der nogen der kan finde en sammenhæng mellem Habermas teori og interne klemmer så som ældreklemmen, forventninsklemme og moral klemmen? Jeg skal bruge det til min eksamen i morgen :-S -
definition af logaritmen (y=log(x))
ForumindlægHej :) Jeg sidder og forbereder mig til mundtlig matematik eksamen på b niveau, og skal derfor skrive en definition af logaritmen (y=log(x)) - hvordan gør jeg det? mvh -
Optaget på htx - Matematik prøve
ForumindlægHvad indholder Matematik prøven For at blive optaget på Højere teknisk eksamen (htx)? skal man bestå Dansk, Engelsk , Fysik også? eller kan man nøjes med Dansk, Matematik og Fysik? -
hjælp
Forumindlæghej derude, er der nogen af jer der kan hjælpe eller fortælle mig lidt om dansk hf skriftlig eksamen, hvad for en kan i anbefale. Den argumenterende, analyserende eller introducerende artikel. hvad går de ud på? -
sumkurve
ForumindlægHej jeg sidder og forbereder mig til eksamen i matematik og er kommet i tvivl om, hvad man bruger som variabel, når man laver en sumkurve - højre eller venstre endepunkt eller midtpunktet? Jeg håber en ved det og gider hjælpe :) -
Plot i Excel
ForumindlægHej, jeg er lige ved at gøre mine forsøgs"rapporter" klar til eksamen, jeg kan bare ikke rigtigt lige finde ud af at plotte det her rigtig. Se bilag. Håber der er en der kan hjælpe :) På forhånd tak ! -
HJÆLP SAMFUNDSFAG
ForumindlægJeg skal til eksamen i morgen! Og jeg har nogle spørgsmål, jeg ikke kan svare på.... - Hvordan forholder minervamodellen sig til livstilsmønstre? - Hvad tror du er fordelen og ulemperne ved at bruge minervamodellen i dag? hjælppp. -
HJÆLP til problemformulering
ForumindlægJeg skal op til eksamen til jul og har om Spanien, mine hovedfag er Engelsk og Samtidshistorie og jeg mangler en smule hjælp til en problemformulering af problemstillingen : Arbejdsløshed i Spanien Håber jeg kan få lidt hjælp! -
Kendte novelleforfattere..?
ForumindlægHej Jeg skal snart til eksamen, og vil vide om der er nogle kendte novelleforfattere man bare SKAL vide om, som man kan fortælle om hvis man trækker en novelle af dem? Og så vil jeg vide om der er nogle kendte digtforfattere man også bør vide om? Tak på forhånd :)))) -
Samfundsfag og Historie
ForumindlægHej Skal snart til AT - eksamen, og har et spørgsmål, jeg håber en venlig sjæl, vil svare på. Hvorledes giver det faglige sammenspil en indsigt, som fagene hver for sig ikke alene kunne give? Tak på forhånd! -
Syrer og neutralisation
ForumindlægHej, skal til 9. klasses fysik eksamen på fredag og jeg forstår ikke fysik:-( Jeg kan måske komme op i syrer og neutralisation. Det kunne være dejligt hvis der var nogen der kunne hjælpe mig lidt med neutralisation, tak på forhånd:-) -
Leve- og arbejdsvilkår
ForumindlægHej! Jeg har en samfundsfag eksamen i morgen, og "leve- og arbejdsvilkår" kan være en af de mange ting, som jeg kan komme op i. Hvis der er nogen, der kan definerer levevilkår og arbejdsvilkår, ville det være super! Tak på forhånd. -
"Hjælpelærer" søges til samfundsfag
ForumindlægHej, Jeg skal til samfundsfag eksamen på B-niveau (gymnasie niveau), og søger derfor en person der er utrolig dygtig til samfundsfag, og som har tid og lyst til at hjælpe mig. Det er en 24. timers eksamen, hvor jeg trækker mit spørgsmål d. 24. juni og skal til eksamen d. 25. juni, og je...
