Søgning på: erhvervsøkonomi eksamen. Resultater: 19581 til 19600 af 34519
  • HJÆLP!

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skal op til dansk eksamen i morgen og kunne virkelig godt bruge noget hjælp. Jeg mangler analyse ark på hvordan man analysere et billede og en reklame! Nogle der har nogle gode fif?
  • forskel på socialdemokratisme og socialisme?

    Forumindlæg
    Hej alle sammen! Jeg er ved at redegøre for de forskellige ideologier til eksamen. Jeg er dog lidt i tvivl om hvad forskellen på socialdemokratisme og socialisme egentligt er? Håber nogen kan hjælpe mig. :)
  • Forsøg til bølger

    Forumindlæg
    Hej er der nogle der kan sige nogle forsøg man kan lave til fysik eksamen omkring bølger? De forsøg der er i mine forsøgsvejledninger er hvor det skal være mørkt, og det tror jeg bliver svært til prøven
  • Fysik B - Forslag til eksamenslæsning

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skal op i fysik B på onsdag og tænkte på om der er nogen, der har nogle gode ideer til hvordan man kan forberede sig på den eksamen? Er ikke supervild eller -god til at forberede mig til den slags eksamener hvor man ikke har emner opgivet....
  • vidensamfundet

    Forumindlæg
    heej!!! Jeg skal til eksamen i samfundsfag og jeg kan komme op i vidensamfundet, men problemet er bare at jeg ikke ved hvad vidensamfundet er i må godt skrive hvis i ved det??? På forhånd tak :D
  • Hjælpelærer søges!!!

    Forumindlæg
    Hej alle, jeg skal snart op i historie (d. 17), som er en 24 timers eksamen, og jeg søger derfor en hjælpelærer. Er der nogen der er interesseret eller ved hvordan jeg finder sådan en ?
  • jvnf.

    Forumindlæg
    kort spørgsmål: hvad betyder forkortelsen "jvnf."? Min lærer har skrevet forkotelsen i mange udleverede tekster, og jeg har ikke mulighed for at snakke med hende før eksamen.
  • Kulafbrænding

    Forumindlæg
    Er der en, som kan forkalre mig, hvad det er der sker, ved kulafbrænding. Jeg skal bruge det i forbindelse med en fysik disposition til mudtligt eksamen i b - niveau, så det må gerne være rimelig detaljeret :-)
  • Linjer i rummet

    Forumindlæg
    Hej alle Jeg sidder og læser op til mundtlig eksamen i matematik og er i tvivl om følgende spørgsmål: Hvorfor kan linjer i rummet ikke beskrives vha. ligninger? Håber der er nogle der kan hjælpe.
  • Mitose: Hvornår?

    Forumindlæg
    Hey eksamen imorgen tidlig, en flink sjæl der kan svare mig hurtigt: Finder mitosen sted nå zygoten er kommet ind i livmoderen, eller på vej derind???? Tak på forhånd
  • Humanistisk metode !

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal til eksamen imorgen , og jeg har brug for en forklaring om den humanistisk metode. Jeg har faktisk søgt om den på google ,men jeg kunne ikke forstår hvad den er , og hvad bruger man den til , er der nogen der kan hjælpe ??? tak
  • Eksponentiel vækst - Isoler b!

    Forumindlæg
    Jeg skal til eksamen i matematik på tirsdag og er virkelig dååårlig til det.. Hjælp! På det vedhæftede billede har jeg skrevet en ligning ned (man kunne ikke sætte den ind her). Jeg skal have isoleret b, men kan ikke finde ud af det.
  • Ungdomsoprøret i 1960'erne

    Forumindlæg
    Er der nogen der kan give mig svar på hvorfor det startede, og måske nævne nogle faktorer om hvordan det startede. Jeg skal bruge det til min dansk eksamen imorgen vil i være søde at hjælpe mig???
  • Oversigt over forfattere

    Forumindlæg
    Hey! Tænkte på om nogen har en oversigt over forfattere af en slags? Skal til eksamen i Old C snart, så det kunne gå hen og blive væsentligt at have en oversigt? Ellers nogen der har gode råd?
  • Pastiche ? Forklaring, HJÆLP TAK! HastER!

    Forumindlæg
    Hej alle, Hvad betyder pastiche? Jeg skal bruge det til dansk eksamen mundlig. Er der en som kan forklare mig? Som jeg tror det betyder er, man skriver den samme handling af en anden kunster, men der er mere som jeg ved. Tak på forhånd.
  • Hvad nu hvis jeg ikke svarer på spørgsmålet?

    Forumindlæg
    Hej alle sammen, Jeg skal op til eksamen i morgen i billedkunst, og når læreren eller censoren kommer til at stille mig nogle spørgsmål, og jeg ikke kan svare på det hvad skal jeg så gøre?
  • Samfundsfag synopsis.

    Forumindlæg
    Hej:) Jeg er lige blevet færdig med min samfundsfag synopsis til den mundtlige eksamen i morgen. Synopsen drejer sig om Finanskrisen og dansk økonomi. Jeg kunne godt at der var en som gad at kigge på den:)
  • Laboratorieteknik og Kemiske metoder??

    Forumindlæg
    Hej alle er i gang med kemi eksamens læsningen og der er et spørgsmål der hedder "laboratorieteknik og Kemiske metoder".. er der nogen der ved hvilke kemiske metoder der er, og hvad man kan skrive om under laboratorieteknik??
  • Retorisk syllogisme

    Forumindlæg
    Hej :-) Jeg skal til old eksamen imorgen, og der er lige en ting jeg stadig ikke har helt styr på. Hvorfor betegner Aristoteles enthymemet som den retoriske syllogisme og eksemplet på retorisk induktion? Håber der er en der kan hjælpe..
  • Rensning af spildevand

    Forumindlæg
    Hej alle .. Jeg skal snart til kemi eksamen og en af spørgsmålene er: Rensning af spildevand .. Der står ikke særlig meget om det i vores kemibog og ville derfor høre om i eventuelt vidste noget om det, eller kender nogle hjemmesider hvor det står?