Søgning på: international økonomi niveau b. Resultater: 19581 til 19600 af 101232
  • MATEMATIK A

    Forumindlæg
    Hej. Er der en hjemmeside hvor man kan finde facit til tidligere eksamenssæt i Matematik A?
  • økosystem

    Forumindlæg
    Hej.. Skal opstille et økossytem for regnskoven og for en dansk skov. Ved man skal have primærproducenter, konsumenter og nedbrydere med men hvilken slags findes der i de to skove? Ved bare at regnskoven består af mange forskellige arter men hvad skal man lige skrive?
  • Klage over SRP

    Forumindlæg
    Hej jeg har desværre fået 02 til min SRP hvor jeg egentlig forventede et 4 tal, er der nogen der kunne være behjælpelig med at tage et kig på min opgave og eventuelt give en bedømmelse på den så jeg ved om det er værd og klage over karakteren. På forhånd tak!
  • Eksamens eksempel?

    Forumindlæg
    Er der nogen har et eksempel på hvordan pyskologi eksamen mundtligt ser ud. med 24 min. forberedelse?
  • Vil du se den igennem?

    Forumindlæg
    Vil du se min dansk stil igennem, som kun fylder ca. 700 ord.
  • Analyse af første mosebog

    Forumindlæg
    Hej allesammen! Jeg sidder midt i min AT eksamen synopsis, i en kombination af fysik, A, og religion, C. Mit emne er "Skabelsesmyter" og jeg skal ud fra 1 og 2 kapitel af første mosebog udlede hvordan de beskriver det gode liv. Jeg er lidt par bar bund, specielt mht kapitel 1. ...
  • frekvensbetingelsen

    Forumindlæg
    hejsa. Jeg skal til fysik eksamen her i morgen og jeg sidder og har lidt problemer med Niels Bohrs anden grundkomponent og frekvensbetingelsen. Håber der nogen der kan forklare mig hvad det handler om er ved at gå lidt i panik :S venlig hilsen Line
  • anbefalet lommeregner til comp?

    Forumindlæg
    Hej. jeg ville bare lige høre om der er nogle her inde der kan anbefale en lommeregner til min computer, altser en man kan fx lave afleveringer og udregninger på. den skal helst ikke være helt vildt svær at finde rundt i og den skal gerne kunne mere end bare + og - håber i kommer med nogle gode f...
  • dynamisk ligevægt

    Forumindlæg
    Hvad er en dynamisk ligevægt :S , forstår ikke det jeg finder på nettet , nogen som har en bedre definition ??
  • Projektopgave - Piaget

    Forumindlæg
    Hej, skal lave projektopgave om Piaget og børns kognitive udvikling men har ingen idé om hvor jeg skal starte. Jeg har fået at vide at jeg også gerne må lave interview/test a la Piaget med nogle børn, men hvordan gør man det. Al hjælp er mere end velkommen, da jeg virkelig er på bar bund. På forh...
  • Ulemper/begrænsninger ved den hermeneutiske metode

    Forumindlæg
    Hej alle. Hvad er nogle begrænsninger/ulemper, som den hermeneutiske metode har?
  • Figur-forståelse, vandets O2-indhold i mg/L

    Forumindlæg
    Hej alle, jeg sidder og skal op til biologi-eksamen i morgen, men er stødt på et problem... jeg har fået en figur som jeg umiddelbart ikke kan få til at give mening. Umiddelbart tænker jeg at der i et forurenet, altså næringsrigt, vandløb generelt burde være en lav iltkoncentration grundet mangle...
  • Dumpet kemieksamen

    Forumindlæg
    Hej Har lige fundet ud af, at jeg dumpede min skriftlig kemi eksamen med 00. Fik 4 i både mundlig og skriftlig årskarakter, men vil det så stadig sige jeg dumpede faget? Er nemlig lidt forvirret omkring det Tak på forhånd
  • Skal jeg tage supplerende matematik A?

    Forumindlæg
    Jeg er lige blevet student og vil gerne læse Biologi på universitetet. Har gennemsnit til at komme ind (en del højere end krævet de seneste år), men fik desværre 00 i mundtlig matematik A. Fik 7 skriftligt, har 4 i mdt årskarakter og 7 i skr årskarakter - så mit spørgsmål er: har jeg bestået mat ...
  • Plagiering. Hvordan undgår i dette og hvad skal man være opmærksom på?

    Forumindlæg
    Hej Jeg har fundet en færdig opgave på nettet, som er præcis den opgave jeg skal lave. Selvfølgelig må jeg ikke copy/paste, men hvad er tommelfingerreglerne, hvis man ønsker at bruge opgaven til inspiration? :)
  • Matematik Eksamen 29/5 2013

    Forumindlæg
    Hej Allesammen! Håber det er gået godt. Nogle der har et sæt, som de tror er nogenlunde rigtigt? Er nemlig meget i tvivl med mit eget! synes den var svær.
  • Er EUX det rette valg :)

    Forumindlæg
    Hej allesammen, jeg går i 10 og det klarer jeg super fint, jeg vil gerne starte på EUX næste år men er lidt i tvivl om jeg kan klare det, jeg får 7 i alt udover matematik der får jeg 4, tror i EUX ville være for svært. Tak for hjælpen.
  • Kendte novelleforfattere..?

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal snart til eksamen, og vil vide om der er nogle kendte novelleforfattere man bare SKAL vide om, som man kan fortælle om hvis man trækker en novelle af dem? Og så vil jeg vide om der er nogle kendte digtforfattere man også bør vide om? Tak på forhånd :))))
  • HJÆLP! Fysik Mundtlig

    Forumindlæg
    Hej alle! Jeg skal snart op til fysik mudtlig, men ved ikke, hvad der vil foregå :S Nogen der kan hjælpe?
  • Matematik

    Forumindlæg
    Hej jeg har lige et spørgmål, til matematik om hvordan man kunne mindske usikkerheden - altså bredden af et konfidensinterval. Hvilke af størrelserne kan man ændre på i formel nummer 256?