Søgning på: italiensk opgave. Resultater: 19581 til 19600 af 141843
  • En lille hjælp Tak:)

    Forumindlæg
    Er der nogen som kender nogle gode hjemmesider til at få hjælp i de forskellige fag? eksamstof? altså lære grammatikken osv. eller er der nogle eksams prøver på nettet, bl.a Engelsk,Dansk, tysk, fysik, biologi, geografi, osv osv.. :D
  • Rigtig beregnet? REsulterende kraft

    Forumindlæg
    a. m = 625 g F2 = 0,25 N F1 = 0,75 N Da F1 og F2 virker i hver sin retning har vi: Fres = (0,75N) – (0,25N) = 50 N (mod F1 retningen) b. a = 1,5 m/s^2 F1 = 0,10 N m = 250 g For at finde F2, beregner vi følgende (250 g) * (1,5 m/s^2) = (F1 + F2) 375 g/(m/s^2) = (F1+F...
  • hjælp HJÆLP

    Forumindlæg
    hjælp skal skrive en stil om at gå i skole men kan ikke komme gang.
  • Skriftlig årsprøve 1.g

    Forumindlæg
    Hejsa. Jeg skal til skriftlig årsprøve i matematik. Derfor vil jeg lige høre om der er nogle der kan komme med nogle råd, eller evt. fortælle lidt om sådan en prøve. Mvh Louise
  • Råd søges til første fysikrapport!

    Forumindlæg
    Som det fremgår af overskriften skal jeg så småt igang med min første fysikrapport (Fys B), eller rettere 3 rapporter. (Der var 3 forskellige emner). Vi skal skrive rapporterne med udgangspunkt i nogle forsøg samt teorien bag, emnerne var: - Brydningsloven - Spektralanalyse - Lysets brydning g...
  • Hjælp til rapport skrivning

    Forumindlæg
    Er der nogen der har en meget nem måde at skrive en kemi rapport på? jeg har nemlig aldrig skrevet en rapport før. Jeg håber der er nogle der vil hjælpe mig..
  • Herman Bang

    Forumindlæg
    Hej. Er der nogen, som kan hjælpe til et kort referat af novellen "Hjemme" af Herman Bang? Er ikke sikker på jeg forstår historien ret. :)
  • Eksamensopgaver i fysik fra 2007!!

    Forumindlæg
    Er der nogen, der har lavet eksamenssættet i fysik fra 2007? Hvis der er nogen herind, der har, så vil I være venlig at sende den til mig så hurtigt som muligt(inden ondsdag)?? Tusind tak på forhånd!
  • Bedømmelse i mat

    Forumindlæg
    Hvad bliver der bedømt på i srp'en i matdelen? Har i en liste eller noge lignende?
  • Diskussion

    Forumindlæg
    Hvordan skriver man en diskussion? - specifikt i biologi? Skal jeg sætte ting op mod hinanden? Må diskussionen være samfundsfaglig - eller hvordan skal man diskutere biologisk?
  • En retter, Please ?

    Forumindlæg
    Nogen som vil kigge min dansk aflevering på. 1,5 igennem for stavefejl og forkerte formulerigner, kunne være rigtig rart? Tusind tak på forhånd.
  • Et barn og en mus

    Forumindlæg
    Hej er der nogen der har læst et barn og en mus af H.C.Branner og har lavet en analyse og fortolkning af den.. er gået helt i stå, please hjææælp:)
  • eksamen

    Forumindlæg
    kan jeg få nogle links til matB tak på forhånd
  • Fremstilling og indstilling af 0,1 M NaOH

    Forumindlæg
    Skal skrive teori om det .. Og jeg aner ikk hva jeg skal skrive i det afsnit
  • studentereksamen i engelsk B

    Forumindlæg
    Hej. Er der nogle herinde som vil give mig lidt respons på min stil som jeg skrev til studentereksamen i engelsk B. Bare nogen kommentarer og evt en karakterer. her er den: I have chosen section A, which is about smoking. I will give an outline of the different positions on the smoking ban whic...
  • Dansk og psykologiske teorier

    Forumindlæg
    Jeg sidder her og skal op i morgen i AT og så kom jeg til at tænke på om man godt må bruge psykologiske teorier i en fortolkning i dansk?
  • Abstract Vektorer (engelsk) 10-15linjer

    Forumindlæg
    Er der en der vil hjælpe? På forhånd tak
  • Vekselstrøm s;

    Forumindlæg
    Hvilke forsøg kan man lave under emnet "vekselstrøm" og hvad SKAL man komme ind på? Har læst indlæggene her inde, men er stadig helt væk :i
  • HASTER (EKSAMEN)

    Forumindlæg
    Hej , Er der nogen der kan hjælpe mig med de her: Mykensk tid Arkaisk tid klassisk tid Perikles tiden Senklasisk tid Perserkrigene (Tidlig klassisk tid ?) Styreform Hellenistisk kultur.
  • Hvad skal en redegørelse indeholde?

    Forumindlæg
    Hej Jeg har fået opgaveformuleringen: "Redegør for bevægelsesligningerne for det skrå kast." Hvad skal redegørelsen indeholde? skal jeg skrive op teorien helt fra starten og frem til bevægelsesligninger, er det nok?