Søgning på: matematik C. Resultater: 19581 til 19600 af 83846
-
Hvorfor?
ForumindlægHej, Jeg oprettede et indlæg i går, men kan ikke se det, fordi der er så mange som opretter indlæg. Hvor er alle "de gamle" indlæg?? Hjælp!!! -
BMR?
ForumindlægHjælp! :/ Jeg har denne her biologirapport for, hvor jeg bl.a. skal regne mit basalstofskifte ud! Da biologi ikke ligefrem er mit stjernefag, har jeg allerede ved første opgave brug for hjælp! :| Jeg skal altså have regnet BMR ud. Opgaven lyder sådan her: "For unge mennesker er BMR ca. 4KJ... -
matematiske beviser
ForumindlægHej folkens! Ved i om der findes en bog, der systematisk gennemgår alle beviser man kan komme op i i gymnasiet? Håber i kan hjælpe -
Middeltallet - spredningen?
ForumindlægHej. Sidder her på sidstedagen i min studieretningsopgave, med en af de sidste opgaver, som jeg sidder lidt fast i! Spørgsmålet: "Opstil under andvendelse af bilagene 4+5+6 en hypotese om vælgeradfærd ved valget i 07 på baggrund af Folketingsvalget i 05 for 3-4 af partierne. Er resultatet ... -
statistik hjælp
ForumindlægHar bruge for hjælp til at lave linær regressions analyser. Datasættet (spørgeskemabesvarelser) ligger i SPSS. Spørgeskemaet er foretaget præ og postintervention på interventions- og kontrolgruppen. Hjælp søges hurtigst muligt mod god betaling. kan kontaktes på 26853625. -
Trigonometri
ForumindlægHvordan? • Redegør for definitionen af sinus, cosinus og tangens (husk at vi indførte det via ensvinklede trekanter, men endte med enhedscirklen, som er den reelt væsentlige). -
hjælp til afleveringer via. maple
ForumindlægHej, er der nogen der kan hjælpe mig med min aflevering, som jeg skal lave på maple ? ,s,s -
Antal eksamener
ForumindlægHejsa. Vi har i dag i min klasse diskuteret, hvor mange eksamener vi skal op i. Vores klasse står i den situation at vi har 5 A-niveau fag ( Dansk, his., spansk, tysk,engelsk) Der er så blevet sagt (i klassen) at vi kun skal op i 3 skriftlige fag, hvorefter det bliver tysk og spansk der bliver &... -
ÅRSPRØVE
ForumindlægHej, jeg tænkte når man skal i årsprøve, er det så nogle eksamensæt fra sidste år eller??? -
Differentialkvotienten (grænseværdi) ????
ForumindlægHejsa Jeg har søgt på google og kigget i mine bøger, men jeg forstår simpelthen ikke "grænseværdi". Især, når det er en del af 3-trinsreglen, og dermed vigtigt at kunne forstå. Lige nu er jeg på bar bund, jeg ved ikke, hvad man bruger grænseværdien til eller, hvordan den udregnes...... -
Nogle der vil vurdere min srp opgave
ForumindlægOpgaven er skrevet i mat A og fysik B Jeg skriver her fordi jeg gerne vil have et svar på om min opgave er bestået. Opgaven er afleveret for 1,5 uge siden, karakteren for opgaven kommer først om 1-2månedwer. — jeg vil gerne have en til at vurdere min opgave og evt give karakter for den. -
mat plss HJÆLP!!!! :(
ForumindlægHej folkens! Nogen der ligger ude med en indledning til en enmne opgave til differentialligninger? Tak på forhånd :) -
OPGAVE HASTER
ForumindlægUndersøg om linjerne m1 og m2 skærer hinanden og bestem i givet fald skæringspunktets koordinater. m1: (x,y,z)=2,1,3+t(-1,2,0), m2: (x,y,z)=(1,3,3)+t(5,1,2) Jeg kan virkelig ikke finde ud af den ovenstående opgave, i må meget gerne hjælpe mig. Tak på forhånd :) -
So sad. :(
ForumindlægIm sad that cowards blow up random people in Pakistan. What a distortion of a beautiful religion...... :( -
hjælp tak
Forumindlægopgaven er vehædhæftet tak på forhånd -
Differentialregning
ForumindlægHej alle Jeg skal skrive SRO opgave, og skal bruge et afsnit om differentielregning. men jeg aner ikke hvor jeg skal begynde, og har i det hele taget ret svært ved det. Håber at der er nogle der kan hjælpe :) På forhånd tak. -
Karakter afrunding
ForumindlægHvis mit gennemsnit er 7,942536 Bliver det så rundet op til 8 eller 7,9...? -
Potensfunktion
ForumindlægHej Jeg er i gang med at undersøge forskellen mellem eksponentiel funktion og potensfunktion. Ved potensfunktioner, så siger man, at de er kun defineret ved positive reelle tal, hvordan skal dette forståes? Tak på forhånd -
Wordmat driller
ForumindlægHej Jeg har i et år brugt Wordmat til at lave alle mine udregninger. Men Wordmat har i de sidste 2 uger ikke kunne virke på min comutper, hver gang jeg prøver at udregne et stykke, ved at trykke "alt b" kommer der bare en lille boks oppe i venstre hjørne, hvor det står "udregner&q... -
Statistik
ForumindlægHej opgaven lyder som følger sorteret efter størrelse er ordlængderne af de første 25 ord i en bog 2,2,2,2,2,3,3,3,3,3,4,4,4,4,4,5,5,6,6,6,7,7,7,7,14 jeg skal bestemme middeltallet Hvordan gør jeg det? har jeg ikke brug for frekvens og interval midtpunkt for at kunne bestemme middeltallet.? OG...
