Søgning på: voksne mennesker kan godt tale om sex. Resultater: 19581 til 19600 af 321608
  • Biologi: Kost og motion

    Forumindlæg
    Hej :) Har følgende spørgsmål jeg håber I kan hjælpe mig med: Hvordan kan fed kost og mangel på motion påvirke kredsløbet? (Her tales der om blodkredsløbet)
  • Outsourcing

    Forumindlæg
    Jaa, jeg har om Outsourcing, så kan nogle give mig nogle grundtips til at skrive ved Fordele / ulemper, eller andre ting. Et udgangspunkt ville være rart.
  • Bjerprædiken

    Forumindlæg
    I bjergprædiken tager Jesus som bekendt de kendte 10 bud fra G.T og gør dem meget ekstreme..er der nogen der ved hvad formålet med dette er? De er jo SÅ ekstreme, at INGEN kan følge dem..
  • Brick Lane Tema

    Forumindlæg
    Hej Alle! :) Jeg har et spørgsmål i forhold til Monica Ali's novelle: Brick Lane. Er der nogen der ved, hvad det overordnede tema er i historien? Håber I kan hjælpe.
  • Sociale arv, hjælp

    Forumindlæg
    Hej alle herinde på studieportalen. håber i kan hjælpe mig med at besvare et spørgsmål--> Spørgsmålet lyder sådan her :) hvem har den afgørende indflydelse, for at den unge bryder den sociale arv ?
  • Religion og biologi

    Forumindlæg
    Hej Er der nogen som har nogle gode forslag til enmer i fagene religion og biologi, når hovedemnet hedder 'rejser - udvikling og ny viden'. - Helst noget andet end Darwins evolutionsteori!
  • Danmark...

    Forumindlæg
    Hey folkens!!jeg skal til eksamen om 1 time.. er ret bange.. og nervøs og ryster hel vildt..:0(Fandt lige ud af, at jeg er ik ret sikker på om jeg forstå hvordan Danmarks situation var under 2.verdenskrig.. altså jeg mener økonomien og politiken.. Jeg håber virkelig i gider hjælpe mig straks...:0...
  • 3.g.....og hvad så?

    Forumindlæg
    Nu begynder tiden at nærme sig til at man skal beslutte sig for hvad man skal efter 3.g Personligt er jeg fast besluttet på at holde et år fri, eller et "kvalifikationsår" som nogle så rigtigt formulerer det.Jeg overvejer alt fra højskoleophold i udlandet, arbejde i Frankrig (og evt et ...
  • gensplejsning

    Forumindlæg
    jeg ville gerne høre om der var en der gad og forklarer mig hvordan man for et får til at producerer et menneskeprotein?
  • Kim Fupz Aakeson

    Forumindlæg
    Hvem er Kim Fupz Aakeson? :D
  • Hvad betyder?

    Forumindlæg
    Hvad betyder: Tendens: Paranoid: Fornemt: Ergo: Optøjer: kaukasisk: Jeg vil helst gerne få dem forklaret på "børnesprog", da jeg tit ikke forstår hvad der står i ordbogen
  • ko?

    Forumindlæg
    Hvad er en ko symbol på?
  • hvad betyder: peer pressure

    Forumindlæg
    hvad betyder peer pressure.... gruppepres???
  • Rejsemål?

    Forumindlæg
    Nu er påskeferien over, og det er der mange der, hvis ikke kede af det - så i hvert fald triste over det, af forskellige årsager. Andre glæder sig måske til "en alm. hverdag" igen.Der er sikkert nogle af jer der har været ude at rejse i påsken, men hvor rejste du hen? - Hvilket rejsemål...
  • Tysk personbeskrivelse , rettet - feedback?

    Forumindlæg
    Hej. Jeg har fået feedbask fra denne stil 1 gang og har nu genrettet den. Hvis en har tid og lyst, ville det være dejligt med noget feedback igen. Tak.
  • promille - kørekort

    Forumindlæg
    hej .. nogen der ved hvad der er nok til at få taget kørekort? mht. promillen. lullu
  • Høflighed!

    Forumindlæg
    Hvor ville det være dejligt, hvis folk, der modtager hjælp, ville vende tilbage med et enkelt, lille, sølle, fattigt ord; TAK
  • Ingeniørretning omkring el og design

    Forumindlæg
    Hej jeg står i den situation at jeg skal have om ingeniør i 10. fremlæggelse. Men nu har jeg kigget alle de forskellige linier igennem inde på "blivingenior.nu" men syntes meget af det ligner hinanden? Det jeg gerne vil skrive om, er udvikling, og udvikle af idéer til nye elektroniske ...
  • Hinduismen grundlærdom

    Forumindlæg
    hvad er Hinduismens grundlærdom?
  • Lærervikar hvordan?

    Forumindlæg
    Hejsa :) Jeg har tænkt lidt på at være lærervikar her efter sommerferien. Er der nogen der ved hvordan man bliver det? altså ved skal man kontakte osv?