Søgning på: OSO - Obligatorisk selvvalgt opgaven. Resultater: 19601 til 19620 af 142867
-
Tysk - Hjælp!
ForumindlægNogen, der vil rette min tysk stil mod betaling? Jeg mobilepayer 50 kr, for at rette 300 ord. -
ProblemR.
ForumindlægI Fredericia bor der ca. 36700 personer. Ca. 5700 af dem bor i Fredericias bykerne Befolkningstætheden i hele Fredericia kan beregnes til (36700:15) inb./km2~2450 inb./km2. Håber i kan hjælpe. HELT LOOOOOST -
Eksamen!!!!
ForumindlægHej! Er der nogen der har nogle ideer til hvad man kan perspektivere "De Vilde Svaner" fra H.C. Andersen til? Er totalt blank!?!?!?!?!?!?!!? -
Nogen der har noter til Adams fest? - PFH tak.
ForumindlægHåber i kan hjælpe mig, med at finde noter til bogen :D -
Drage løberen
Forumindlæghey alle:)er der nogle som har læst drage løberen? har nogle spørgsmål:S `? -
løs
ForumindlægEt forældrepar er tilsammen 65 år. De har tre børn, hvor det ældste er dobbelt så gammelt som det mellemste, der ingen er dobbelt så gammelt som det yngste. Forældrene er mere end 40 år ældre end børnene tilsammen. Hvor gamle kan børnene højst være? -
Program til vektor
ForumindlægHej alle sammen... Jeg tænkte lige på om der ikke var nogle som kender et godt program, som kan håndtere koordinatsystemer i rummet og vektor, sp kan få en tegning af hvordan det ser ud? Håber i kan hjælpe mig... -
Sociologi...
ForumindlægHejsa alle sammen..Jeg har så endelig fået min problemformulering. jeg vil høre om der var nogle herinde der har tid/lyst til at hjælpe mig lidt med at komme med forslag til de 3 spørgsmål jeg skal bevare i problemformuleringen...og til sidst rette den igennnem??? -
Ligning
Forumindlægy'= x * y^2 Hvad er y ? -
1.204, 1.230, 5.118
ForumindlægEr der nogle, som har lavet opg. 1.204, 1.230 og 5.118 fra "Eksamensopgaver i matematik" 3-årigt forløb til A-niveau, eller kan hjælpe med dem? På forhånd tak.. -
Hjælp
ForumindlægNogen som kender en god side, hvor der bliver godt forklaret om malerteknik.. og sådan noget stof -
Analyse af 'De dødsdømte'
ForumindlægEr der nogle der har en analyse af 'De Dødsømte' af Villy Sørensen, 1986 For jeg har brug for hjælp til at finde hvordan jeg kan forklare om dens tid og miljø, og budskab -
Hej, nogen der kan skaffe mig facitliste til...
Forumindlæg...Mat eksamenssæt B-niveau 19. maj 2006? Takker på forhånd -
Terminsprøve
ForumindlægHvor kan man se sidste års skriftlig eksamen i matematik på A-niveau? -
Oplæsning af skriftlig dansk eksamen.
ForumindlægHej alle sammen Jeg har hermed trukket dansk eksamne, som jeg skal op i, om ikke så længe, og jeg ville lige hører ad, hvilke "emner" man kan risikere at komme op i. Her tænkte jeg ting som essay, dagbog, etc. Tak for hjælpen ;) -
brobanen/brobuen
Forumindlægbrobuen er konstrueret som enparabelkurve, der er bestemt ved: f(x) =-0,13^2+5x brobanen er en retlinje som går gennem brobuens toppunkt b)bestem ligningen til brobanen! c) hvor højt er broen over vandoverfladen? d) hvor bred er floden målt fra A til C? e) den viste båd sejler igennem brobuen... -
Skriftlig eksamen
ForumindlægHej! Jeg skal snart til skriftlig terminsprøve i matematik, B-niveau. Jeg har meget svært ved faget og får desværre meget lidt ud af at læse i bogen. Er der nogen der har nogle ideer til hvad jeg kan gøre, og hvordan jeg evt kan få hjælp? -
1.årigt A-niveau 2006
ForumindlægHar virkelig brug for hjælp til eksamenssættet fra 5. aug. 2006, 1. arigt A-niveau STANDARD FORSØG... Håber der er nogen som evt. har besvarelserne... -
Hvordan åbner filerne?!
ForumindlægHey Jeg aner ikke hvordan åbner filerne? Når den er downloadet, så åbner den filerne som "Microsoft office Document Image", og jeg kan få WIN word på listen. Word kan åbenbart ik åbne filen. Nogen der ved hvad jeg kan gøre? -
Facit
ForumindlægNogen der ved om det er muligt at finde frem til facit fra gamle matematik eksamensopgaver for sproglige studenter??? Jeg er lige igang med at lave HF 2006-8-1V håber der er nogen der kan hjælpe mig, da det ville være rart at se om jeg har gjort det rigtigt.
