Søgning på: dansk skriftlig fremstilling 2018. Resultater: 19601 til 19620 af 50243
  • Pointsystem

    Forumindlæg
    Hej, Jeg har ledt efter listen over hvilken karakter, som gives ud fra et hvis antal point i skriftlig matematik i gymnasiet på 2 årigt A-niveau. Nogen som ved hvor man kan finde den oversigt? //Mads...
  • sproglig mat b

    Forumindlæg
    jeg går i 3.g sproglig og skal til skriftlig eksamen i mat B om en uges tid. Jeg er imidlertid kommet i tvivl om, hvorvidt jeg må bruger mit grafprogram på computeren til eksamen. Nogen, der har kendskab til dette?
  • "Are You Ready Boots?"

    Forumindlæg
    Er der nogen andre der var oppe i skriftlig engelsk: "Are You Ready Boots?" den 23 maj? Hvad mente du om første delprøve? B-delen af anden delprøve: Hvad lagde du vægt på i analysen?
  • Skal jeg gå om?

    Forumindlæg
    Jeg skal til afgangseksamen i skriftlig matematik i morgen. Jeg er ekstremt dårlig til matematik og frygter lidt at jeg dumper. Hvis det sker, skal jeg så gå om? Skal man tage prøven igen? Eller trækker det bare ned i ens gennemsnit? På forhånd tak.
  • termodynamik

    Forumindlæg
    Når man laver termodynamiske beregninger (entalpi, entropi og Gibbs energi)er der så noget der ikke skal regnes med såsom: faste stoffer, H2O eller andet. Jeg har fuldstændig glemt alt om det, og det er ikke så godt når jeg skal til skriftlig eksamen imorgen.
  • Rette min fransk stil

    Forumindlæg
    Hej, jeg har fået til opgave at skrive to skriftlige fransk opgaver. Dog er jeg ikke sikker på om det jeg har skrevet er rigtigt, så jeg vil gerne have hjælp til at rette den. Hvis det er du kan hjælpe så skriv en kommentar så jeg kans sende den. Tak på forhånd!
  • Matematik eksamen point fordeling?

    Forumindlæg
    Hej Ved at der er afsat nogle point i skriftlig matematik på B-niveau som gives udfra helhedsindtrykket af opgavesættet... Men hvor mange point er det? Nogle siger 10 og andre 5.. Så er blevet lidt i tvivl. Er der nogen som ved det?
  • Er nervøs og bange

    Forumindlæg
    Hej.. Jeg skal studere Matematik efter sommerferien, og jeg har hørt en masse historier derfra.. med at det skulle være meget svært og næsten alle er blevet knust. Hvad kan man gøre for at forberede sig? Min årskarakter i Matematik er 11 i både mundtlig og skriftlig..
  • Hjælp! Kemi A

    Forumindlæg
    Hej, jeg kunne virkelig godt tænke mig at høre om der er nogen der har kemi A HTX skriftlig eksamenssæt samt besvarelser fra år 2000-2012. Det er yderst nødvendigt, håber nogen har adgang til nogle, og/eller har egen besvarelse af sådan en liggende et sted.. Det kunne være super fedt!!
  • Live like a dog alone

    Forumindlæg
    hej jeg har fået skriftlige aflevring, hvor jeg skal skrive comment on the title Live like a dog alone er der nogen der har lavet den, eller hvad i tænker på den overskrift som jeg kunne måske bruge til min aflervering. håber i gider hjælpe mig tak på forhånd
  • Kemi opgave

    Forumindlæg
    Jeg mangler hjælp til en opgave i den skriftlige eksamens fra 2005. Det drejer sig om opgave 1e. Hvad er strukturen for esteren? Har set at det er blevet diskuteret herinde, men der ingen forklaring på resultatet? Svar hurtigst mulig
  • marxistiske tankegang og det kommunistiske manifest

    Forumindlæg
    Kære alle Sidder og er igang med en skriftlig opgave hvor i jeg kommer omkring Det kommunistiske Manifest. Her er det så jeg undre mig lidt over om Manifestet ikke bygger på den marxistiske tankegang eller om denne bare kommer til udtryk forskellige steder i Manifestet. Håber der er nogen som h...
  • AT11 - Straf for ikke at aflevere?

    Forumindlæg
    Jeg tænkte på om der er nogen som ved hvad konsekvenserne for ikke at aflevere AT11 er? Der er mig bekendt ikke nogen karakter involveret og det er det sidste AT forløb, så selvom der er er det jo ret ligemeget. Jeg tænker mere i retningen af om det er x antal timer skriftligt fravær eller noget...
  • Hvad kræver det for at få høje karakterer (10 eller 12) i gymnasiet?

    Forumindlæg
    Især indenfor Matematik, Fysik og Kemi (Matematik og Fysik på A-niveau, Kemi på B). Jeg taler både om skriftlige og mundtlige karakterer. Jeg går nuværende i 1g, 2. semester.
  • "Kronprinsessen"

    Forumindlæg
    Kan det virkelig passe at der ingen analyse og fortolkning er skrevet herinde af Hanne Vibeke Holsts "Kronprinsessen"? Søger lidt inspiration til min større skriftlig opgave + en evt. problemstilling/problemformulering? Håber på lidt hjælp af jer derude..
  • Statistik - gamle opgaver

    Forumindlæg
    Hej! Jeg går på videregående uddannelse som markedsføringsøkonom og skal til skriftlig eksamen i statistik i slutningen af januar. Derfor ville jeg høre om der er nogle der havde nogle gamle opgaver med resultater som jeg kunne låne, for at øve mig lidt inden eksamen..
  • Hjælp til emne valg

    Forumindlæg
    Hej, jeg skal skrive en stor skriftlig opgave, den overordnede emne er kulturel identitet, og jeg skal vælge et emne under det, men det skal være noget i Tyskland og England, kunne man skrive om tvangsægteskab,er det et godt emne som kan flyde 10 sider, eller?
  • Særlige vilkår/fuldt pensum

    Forumindlæg
    Hej :) Jeg går i 3.g, og er nervøs for at blive indstillet til at skulle op til eksamen i alle fag til sommer (altså så mine årskarakterer slet ikke tæller). Er der nogen, der har erfaringer med det, og vil fortælle hvor meget fysisk/skriftlig fravær i havde, for at det skete? :)
  • Karakterer

    Forumindlæg
    Hej SP, Jeg fik karakterer i tysk og har fået 7 mundtligt og 10 skriftligt. Jeg vil meget gerne op på 10 mundtligt. :) Har i evt. nogle tips til, hvad man skal gøre hjemme og på skolen for at øge karakterern? :) Jeg skal nemlig afslutte det i år.. På forhånd mange tak :)
  • hvordan laver man en redegørelse for dødsbo

    Forumindlæg
    Jeg er lige begyndt at læse til advokatsekretær og skal nu udfærdige en skriftlig redegørelse om fordeling af midlerne i boet efter afdøde. Hvordan laver man en redegørelse og hvordan ser den ud ? Der står yderligere at der ikke skal beregnes boafgift ? Kan nogle hjælpe mig med det ville det være...