Søgning på: dansk skriftlig fremstilling 2018. Resultater: 19621 til 19640 af 50243
-
Hjælp!!!
Forumindlæghej:-) Jeg skal snart gå i gang med min stor skriftlige opgave. jeg har vaglt at skrive i historie, om rusland under den kolde krig. jeg ved faktisk ikke så meget om den kolde krig...:-( Har I nogle ideer om hvorfra eller hvordan skal jeg starte??? -
Novelle korrektur
ForumindlægHej Jeg vil høre, hvad I synes, om min novelle. Kan I eventuelt markere fejlene i dokumentet med rød skrift, og sende det retur ? :) Kan I se om der mangler kommaer, stavefejl osv. Kom gerne med feedback. -
def. af varmeenergi! haster. skal bruges om ½ time.
Forumindlæghej, vi har en 1 times skriftlig prøve i fysik. Jeg har trukket mekanisk energi og varme. Har I nogle forslag til hvad jeg skal skrive omkring varme? Evt. en definition på varmeenergi måske? på forhånd tusind tak! -
Hjælp til spansk oversættelse
ForumindlægHej Forum Jeg er i øjeblikket igang med noget skriftligt spansk arbejde, men da min grammatik ikke er den bedste, søger jeg hjælp. Jeg vil selvfølgelig gerne betale for din tid. Med Venlig hilsen Chris21 -
kristendom?!?
Forumindlæghey jeg skal lave en opgave om kristendom - (om paulus) men jeg ved ikke så meget om hans/kristendommens trosopfattelsen, hellige skrifter + perspektivering (fra Paulus til Mosses) så hvis der en eller flere som kan hjælpe mig er i bare så dejlige.... knuzz annemettex... og tak på forhånd... -
2.G historie opg.
Forumindlæghejj... er der nogen der kan hjælpe mig med en god problemformulering til min 2.gs skriftlige historie opg. jeg har valgt at skjrive om osmannernes erobring af konstantinopel..hvilke spørgesmål ville være godt at stille i problemformulering?????????????? det haster hjææælp -
eksamen - 1. del
Forumindlæghej jeg skal op i matematik B skriftlig her på torsdag, og det hhx. men jeg er ikke helt klar over hvilken formler man skal kunne i hovedet til første de, altså den del uden hjælpemidler? så vis kunne skrive de formler skal kunne, vil det være en stor hjælp. tak på forhånd. -
Stil - At sætte sig mål
ForumindlægJeg skal aflevere en stil om At sætte sig mål til i morgen. Jeg ved ikke hvad jeg skal skrive om! Stilen skal være ca. 2-3 a4 sider med skrift 12. Nogen nogle tips der kan hjælpe mig? -
Rettelse af 300 ord(fylder ½ side)
ForumindlægJeg får 4 eller 7 i mine skriftlige afleveringer, MEN denne gang ønsker jeg en bedre karakter, fordi min lærer skal give en samlet vurdering af i løbet af året og af denne opgave og give mig en karakter... Please nogen der gider at kigge på det? -
bioteknologi
Forumindlægsidder med en større skriftlig opgave i biologi på flex og er gået i stå ved de to spørgsmål, er der evt en som kan hjælpe. hvorfor er det ikke altid alle produkter af en gensplejsning, der kan bruges? beskriv teknikken hvor man udvælger de celler, der har fået det ønskede gen indsplejset? -
rettelse af tysk opgave?
ForumindlægHej. Nu er skriftlig tysk ikke ligefrem min stærke side, og jeg vil derfor høre, om der er nogen, der har tid og kompetencer til enetuelt at rette de værste fejl i en 300 ords tyskopgave? På forhånd tak :b ps.. kan eventuelt sende opgaven over mail.. -
beregning af karaktergennemsnit?
ForumindlægHey Der var på et tidspunkt et link til hvordan man kan regne sit karaktergennemsnit ud. Nogle der stadig ligger inde med det? Og Nogen der ved om årskaraktererne for matematik mdt og skrift. tæller i mit endelige gennemsnit selvom jeg har matematik på a - niveau? -
differentialregning
ForumindlægHej igen.. Jeg ved ikke helt hvad man skal kunne for at forstå differentialregning. altså til skriftlig eksamen så får man masser af opgaver.. men hvordan kan man se at det er differentialregning, kan man læse det i selve opgavens tekst. Er der en som kan hjælpe mig.. og er der ... -
Eksamen - Uden hjælpemidler
ForumindlægHvor meget tæller første del uden hjælpemidler i det den samlet skriftlige karakter, føler jeg har godt styr på det hele, men er rimelig nervøs for bare at gå kold og "glemme" alt. Er det bare 50/50 eller tæller den mere eller mindre? -
Vil have nogle fejl, der kan rettes
ForumindlægHej alle sammen. Leder efter nogle fejl, som jeg kan rette dvs kongurensfejl, artikel..... Skal forberede mig til en skriftlig eksamen Har prøvet at lede lede efter nogen, men vil gerne have flere Håber i kan hjælpe -
Terminsprøve i Engelsk 9. klasse.
ForumindlægHey boys and girls :) Hej allesammen, imorgen skal jeg op til skriftlig engelsk. og vi får højest sandsyneligt. Den fra sidste år. Ville hører om i kunne sende jeres engelsk stil til mig på [email protected] så jeg kunne få lidt inspiration, inden imorgen:) kenneth (: -
Har jeg bestået matematik 9 klasse?
ForumindlægHey alle.. Jeg står i den situation at jeg har bestået problemregning med 02 og færdighedsregning med 00 i den skriftlige prøve. På mine standpunktkarakter har jeg fået 4 i mundtlig og 02 med hjælpemidler, og 02 uden hjælpemidler. Er jeg bestået eller ikke bestået?? :/ hjælpp!! -
Bestået?
ForumindlægHej jeg har haft matematik på b niveau i gymnasiumet og afsluttede med 00 mundtlig og skriftlig der gælder for 0.75 hver men jeg har læst det op på b-niveau på gsk hvor jeg fik 02 og 04, er jeg eller er jeg ikke bestået matematik b ? -
Lektiehjælp og tyskundervisning tilbydes i Sønderborg
ForumindlægGiver tyskfaget dig udfordringer er der hjælp at hente her. Underviser tilbyder et skræddersyet forløb på gymansielt niveau. Både i den mundtlige og den skriftlige dimension. Kr. pr. time: 150,- Send en sms på 20460783 -
Molins model
ForumindlægJeg har en opgave hvor jeg skal give forskellige forklaringer på socialdemokraternes valgnederlag i 2005 og der står at jeg skal bruge molinsmodel, men ved ikke lige hvordan jeg skal gribe det an. HAr godt hørt om modellen, men forstår ikke hvordan jeg skal bruge den i en skriftelig rapport?
