Søgning på: historie eksamen romerriget. Resultater: 19621 til 19640 af 46442
  • Kan Jeg skifte?

    Forumindlæg
    Kan jeg skifte fra special til normal hvis Jeg selv ønsker det.
  • Hf - Stx?

    Forumindlæg
    Hej Sp. Jeg går i tiende klassse og er glad for det. Har lige fået oplyst igår, at jeg er blever erklæret ''egnet'' til gymnasiet. Under min uddannelseplan har jeg valgt følgende: Naturvidenskabelig fagpakke -> Matematik B, kemi B Derfra vil jeg nok også vælge fysik C/...
  • FSA 2006

    Forumindlæg
    Er der nogen der har svar/facitlisten til denne prøve. Skal op tirsdag
  • terminsprøve imorgen: Hvad skal jeg øve på?

    Forumindlæg
    Skal op til terminsprøve imorgen i matematik 2.g på B niveau...Hvad skal jeg øve på?Nogen hjælpe at hente herinde? :DEvt. nogen der har nogle gamle terminsprøver, så man kan se ca. hvilke slags ting man kan komme op i?
  • årsprøver

    Forumindlæg
    kære vennerjeg er en pige der går i 1.gvi skal til årsprøver snart om 2 uger i mat og dansk...vil lige spørger dem der har haft det..om hva kan man riskerer at kom op i...altså i hvilke emne...hvad kan man sådan cirka...?er det sværte...?er virkelig eksamskræk....:( er virkelig nervøse..._:(have ...
  • Oversættelsesprogram

    Forumindlæg
    Nogle som ved hvor man kan downloade et program så man kan oversætte dansk til engelsk og engelsk til dansk uden at være på internettet? Jeg skal til mundtlig engelsk og kunne godt bruge et program når jeg sidder i forberedelsen, er der nogen der kan hjælpe? Ville være sååå dejligt!.
  • Må man ændre alt i sin synopsis?

    Forumindlæg
    Hej alle, Jeg har ændret nogle ting i min synopsis mht. empiri og dermed konklusion, men jeg tænkte på om man må ændre sin forslag til videre undersøgelse også da jeg ikke rigtig synes den lægger så meget op til en videre undersøgelse da jeg blev total forvirret til min vejledning. Men må man det...
  • Årsprøve i dansk skriflig?

    Forumindlæg
    Hej..Jeg vil bar spørge om der er nogle der evt. ved hvordan årsprøven i skriftlig dansk foregår i 1.g?Er det lige som i folkeskole, el.?
  • Lærer = censor?

    Forumindlæg
    Ok, det ermåske et meget mærkeligt spørgsmål, men...Hvis man er lærer, er man så også automatisk censor?
  • Bevis for at storecirklen er den korteste vej rundt i en kugle

    Forumindlæg
    Som man kan se på overskriften, skal jeg lave et bevis for at storecirklen er den korteste vej rundt i en kugle. Dette er i forbindelse med "Geodætiske kurver". Billeder er mere end velkommen til at følge besvarelsen.
  • Karakterer i NV, AT og ASP

    Forumindlæg
    I dag fik jeg så årskarakterer, men jeg har ikke fået nogen karakter i NV, AT og ASP. Jeg flyttede skole efter grundforløbet, så det kan måske være grunden, altså at skolen slet ikke ved, hvad jeg har fået.Men burde jeg ikke få det? Det trækker nemlig mit gennemsnit op :)
  • Forvirret!

    Forumindlæg
    Hejsa, Jeg går i 1.g og er begyndt at se efter universiteter i England. Det har altid været min største drøm, at studere i England :) Jeg har bare et spørgsmål:" Jeg vil gerne læse medicin, men forstår ikke helt hvad det er de kræver af mig--> karaktere". Der står fx ved medicin (ABh...
  • Matematik prøve 3.g

    Forumindlæg
    Hej Alle!!!!! Jeg skal op i en matematik prøve uden hjælpemidler i næste uge.. Jeg er bare lige i tvivl om, hvordan jeg skal forberede mig til denne prøve uden hjælpemidler :( Er det nogen, som har nogle forslag til, hvordan jeg kan gå i gang med at forberede mig..
  • Refundering af penge for enkeltfag

    Forumindlæg
    Hej Jeg har i året 08/09 taget nogle enkeltfag på et VUC hvor jeg til hvert fag betalte 300-600 kr og jeg har fået at vide at hvis man bestod fagene (hvilket jeg gjorde) ville man få pengene retur. Jeg har dog endnu ikke fået mine penge tilbage. Mit spørgsmål er så, er der nogen der ved hvad man ...
  • hvis man dumper i folkeskolen

    Forumindlæg
    hvis man dumper i folkeskolen, men selvom man er optaget på gymnasiet skal man tage afgangsprøven i december
  • Hvad må man tage med til forberedelsen i Dansk Mundtlig

    Forumindlæg
    Hvad må man tage med ind til forberedelsen? I Dansk Mundtligt.?
  • Hjælp! Vigtig !!

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal læse novellen " Et barn bliver voksen " Af Leck Fischer , Men den findes slet ikke på nettet , og jeg kan ikke bestille den i Biblioteket , fordi jeg skal vente nogen dage , og jeg har ikke tid . Hjælp pleas !!
  • Disposition - Emner?

    Forumindlæg
    Sidder og laver min Dispositon til Mundtlig engelsk FSA og kom så til at tænke på de forsellige emner . Jeg er lidt løbet panden mod en mur, har intet emne at skrive om! Vil finde et godt emne der samtidig er intresandt, Har i nogle forslag ?
  • Behøver man beskrive stedet i en novelle?

    Forumindlæg
    Behøver man beskrive stedet i en novelle?? (HASTER)
  • Homeriske lignelser osv

    Forumindlæg
    Hvad er forskellen på homeriske lignelser og smykkende adjektiver??