Søgning på: international økonomi niveau b. Resultater: 19621 til 19640 af 101232
-
Klogere
ForumindlægHej, jeg er en pige fra 6 klasse, der gerne vil blive klogere på verden, så jeg kan få den hånd op mere i timerne. Jeg vil gerne blive bedre til noget historie, Dansk, Matematik, engelsk og kristendom. Er der nogle der har nogen bogforslag eller noget andet. Tak! -
Differentiere
ForumindlægEr der en der vil hjælpe mig med at differentiere dette udtryk: Jeg har fået at vide af min lærer at jeg skal bruge produktreglen dvs. h'(x)=f '(x)*g(x)+f(x)*g '(x) Men hvordan kommer jeg videre med det her -
SKRIFTLIG FYSIK
ForumindlægHej derude... Jeg skal op i skriftlig fysik eksamen! Vil hører om der er nogen der kender en god fysik formelsamling ?? :S -
hvor mange sider ?
ForumindlægHej alle.. Hvor mange sider må en dansk synopsis være på ? :) ER DER NOGLE KRAV ? :D -
Hvad er regression i matematik?
ForumindlægHvad er regression i matematik? -
hvad betyder polær og upolær?
ForumindlægJa overskriften siger sig selv...:-) Har prøvet at læse på internettet men ka ik helt forstå det, ka nogen forklare det på folkeskoleniveau? -
Dansk mdt. eksamens forberedelse..
Forumindlægsøger en som kunne hjælpe med forbereldse til faget Dansk mdt. eksamen... jeg er virkelig elendig.. -
Differential ligning
ForumindlægHej, hvordan løses denne? -
Historie A, 24t forberedelse,
ForumindlægHej.. Skal trække historie imoorgen, vil bare lige ved, hvad der lægges meget vægt på til historie eksamen......? -
Grafregner
ForumindlægHej Hvad er forskellen på texas TI-89 og TI-84 plus? -
Alzheimer
ForumindlægHej derude. Er der nogen, som kan anbefale bøger omkring sygdommen, har tjekket lidt ude på nettet og syndes det er svært at finde noget ordentligt materiale På forhånd tak :) -
Antal af gener?
ForumindlægHej Studieportalen. Er det nogle der kan hjælpe mig med følgende? Hvor mange gener har et mennesket normalt for en egenskab? -
Civilingeniør og Astronom?
ForumindlægJeg vil gerne være Astronom. Kan jeg være en civilingeniør i kemi og Astronom. Vil det hjælpe mig at have en ingeniøruddannelse for at være astronom? -
kapitalformlen
Forumindlægfå noget hjælp til opg A -
Overhaler Indien Danmark .. ?
ForumindlægVi skal i vores samfundsfaglige 2. projekt belyse problematikken omkring, at Danmark bliver overhalet og muligvis udkonkureret af Indien, på højspecialiseret viden. Vi har dog MEGET svært ved at finde materiale omkring Indien efter 2008 (og allerhelst senere!). Har i nogle forslag til, hvor vi ... -
Søger privatundervisning Kbh
ForumindlægHej alle sammen :) Jeg er en pige der går i 1g, som gerne vil havde privatundervisning/lektie hjælpe i matematik, fysik og kemi. jeg søger en der kan hjælpe/undervise mig i matematik. Det må meget gerne være en der også kan hjælpe mig når jeg får rapporter for i fysik og kemi. Hvis i også kan hj... -
Elisa og nedbrydningsprodukt
ForumindlægJeg ved ikke helt hvad jeg skal skrive, især til den sidste del med absorbansen. Alt hjælp er værdsat. -
Nissen og spekhøkeren.
ForumindlægHvordan ville i beskrive nissen og studenten? Kom gerne med stikord og/eller steder i tekster hvor det beskrives. Jeg syntes nemlig næsten ikke jeg kan finde noget.. -
Litterær artikel
ForumindlægHej Jeg skal skrive en litterær artikel omkring diget "BARNDOM" af Yahya Hassan, og har fået at vide jeg skal "formuler en problemstilling, jeg vil lade din litterære artikel tage udgangspunkt i". Jeg er ikke helt sikker på, hvordan en sådan problemstilling kan komme til at ... -
Standard Error!?
ForumindlægHejsa! Hvornår bruger man standard error (SE) i statistikken? Mvh Julie.
