Søgning på: samfundsfag analyse. Resultater: 19621 til 19640 af 29670
-
Cubakrisen 1962
ForumindlægJeg skal analysere, hvilke nationale og internationale interesser der var på spil for USA, Sovjet og Cuba Jeg har lavet den historiske redegørelse, men er gået i stå her. kom gerne med input tak -
nationalsangen, appelformer??
Forumindlæghej jeg er i gang med at analysere den danske national sang og jeg har fået til opgave at fortælle hvilke appelformer der bliver brugt i sangen er der nogle der kan hjælpe med det ?? på forhånd tak -
Den lille Idas blomster
ForumindlægHej! Jeg sidder lige og er ved at lave en analyse og fortolkning af Den lille Idas blomster skrevet af H. C. Andersen. Men synes det er meget svært. Er der nogle der har forslag til hvad jeg kunne arbejde med? -
Stemningsbeskrivelse af sang?
ForumindlægHej.. Jeg skal analysere en sang i dansk, hvor jeg skal fokusere mest på stemningsbeskrivelsen. Er der nogle der kan forklare mig hvordan jeg skriver sådan en stemningsbeskrivelse? (: På forhånd tak, Jeanett -
Tyveri, Radiator - budskab.
ForumindlægGodaften. Jeg er ved at analysere Tyveri, Radiator. Men jeg kan simpelthen ikke se et budskab i dette store rod af samfundshad og aggressivitet. Kan nogen hjælpe? -
Cirkelmodellen?
ForumindlægHej jeg skal analysere en novelle i dansk og jeg har fået at vide at den er bygget op omkring cirkelmodellen. Jeg er ikke helt sikker på hvad cirkelmodellen er. Nogen som kan hjælpe på forhånd tak. -
Romantikken mundtligt dansk
ForumindlægHej folkens, Skal op i mundtlig dansk, her næste måned og har trukket emnet romantikken. Ville høre om nogen af jer kendte nogle gode tekster til analyser, som jeg kan bruge når jeg skal op. Tak på forhånd -
Askepot og jungiansk tolkning
ForumindlægHej Allesammen Jeg er ved at lave en stil om askepot hvor jeg skal analysere den med jungiansk tolkning. Kan i ikke give mig nogle svar så jeg forstår det?? Mvh. Mads -
hjælp med Oscilloskop :-)
ForumindlægHej :-) Er der nogen der kan hjælpe med at analysere de to billeder der vedhæftet? Det handler oscilloskop, hvad er det lige der sker på de to billeder? Det øverst billede er der ikke nogen belasting på, men det sidste er der :-) Håber i kan hjælpe med hvad der sker :-) -
Markedsføringsplan - Hjælp søges
ForumindlægJeg skal lave en markedsføringsplan, men hvilke modeller skal jeg anvende til at analysere interne og eksterne forhold i lejligheden? Udover SWOT. Vi snakker om det første step i markedsføringsplanen. -
Det rummelige menneske. Jens blendstrup
ForumindlægJeg er ved at skrive en stil om "Det rummelige menneske" hvor jeg skal analysere og fortolke teksten. Er der en der kan hjælpe mig med hvad forfatterens hensigt kan være? -
hjælp til budskab og perspektivering
ForumindlægHej jeg skal lave en analyse af Tove Ditlevsens digt De evige tre men jeg er gået lidt stå med hensyn til budskab og perspektivering af digtet. Nogen som kan hjælpe? -
Den første kinesiske-japanske krig
ForumindlægNogle der kan hjælpe med dette: - Analyser årsagerne til, at Japan angreb Kina ifm. Den første kinesisk-japanske krig og hvorfor Japan vandt. -
Rettelse af eng-stil, stx-a
ForumindlægHey. Er der nogen der vil være så elskværdig at rette min engelsk-stil igennem for grammatiske fejl, selve analysen skulle være god nok. Vedhæftet På forhånd tak! -
Hjælp til DanskHistorie opgave?
Forumindlæghej jeg skal igang med min DHO, jeg skal lave en argumentationsanalyse og retorisk analyse af uddraget af Hitlers "Mein kampf", og jeg ved ikke hvordan jeg skal begynde, er der en der kan hjælpe mig? -
Hjælp !
ForumindlægHeeii,, Jeg mangler virkelig hjælp til min opgave. Er der nogen der har lavet en analyse/fortolkning af ''Slangen i paradiset''? som jeg kan få inspiration af? -
Hitler: Mein kampf
Forumindlæghej jeg skal igang med min DHO, jeg skal lave en argumentationsanalyse og retorisk analyse af uddraget af Hitler: "Mein kampf", og jeg ved ikke hvordan jeg skal begynde, er der en der kan hjælpe mig? -
Det sproglige stofområde - dansk noter
ForumindlægHej er der nogen der ved hvor jeg kan finde gode noter om det sproglige stofområde. fx hvordan man analyser en tale eller hvis jeh skal kigge på H.C.Andersens skrive måde, teksten -
Dansk tekst om Ungdom og Identitet
ForumindlægHej :) Om en uge skal jeg aflevere 9.klasses, dansk synopsis og jeg har trukket emnet "Ungdom og Identitet"... Er der nogen, der har en idé til en god tekst jeg kan analysere?? på forhånd tak :) -
Tekst med forbybelsesområdet danmarksbilleder
ForumindlægHey, jeg har trukket danmarksbilleder som fordybelsesområde i 9 FSA. Og skal lave en analyse og en synops blandet i den. OG har brug for en god tekst som jeg kan brug. Nogle som har et forslag? :)
