Søgning på: Fejlen af Anders Bodelsen. Resultater: 19641 til 19660 af 106471
-
til SRP, konflikten i nordirland.. har virkelig brug for hjælp
ForumindlægHej.. Jeg har valgt som overordnet emne i historie-delen, konflikten i nordirland, og i engelsk en roman af Roddy doyle, en irsk forfatter der skriver om den periode. Jeg har brug for en der er god til historie, og som kender til denne periode i nordirland. Som har tid og overskud til at rette h... -
Hvad kaldes dette? (vektor)
ForumindlægJeg skal finde projektionen af en vektor, og jeg skl beregne |r|2, hvad kaldes |r|2? Længden af retningsvektoren opløftet i 2.? -
specifik drejning
ForumindlægEr der nogen der kan fortælle mig noget om specifik drejning og optisk drejning. Evt. hvordan man finder dem. :) ALT KAN BRUGES! :) -
oversætning
Forumindlæger der nogle der ved hvad det betyder? -
Oversættelse
ForumindlægNår jeg er i Danmark besøger jeg København, Danmarks hovedstad. Det er meget interessant. -
Help, rigtig rigtig kort oversættelse
ForumindlægJeg taler spansk og engelsk. Mine forældre kan (brug: saber) ikke engelsk -
2g.opgave, hjælp!
Forumindlæghej. Jeg skriver om naja marie aidt i min 2.g opgave. Nu skal jeg skrive en problemformulering? men man kan jo ikke bare skrive at man vil analysere den og den novelle? Hvad kan man gøre? der skal vel mere på? -
Spørgsmål angående atomkraft og olie
ForumindlægHey Jeg skal lave et oplæg i samfundsfag, om atomkraft. Jeg har derfor 2 spørgsmål: 1. Hvilke lande i verden, benytter sig af atomkraft? 2. Konsekvenser for verden hvis verdens olie slipper op? På forhånd tak:) -
Ensvinklede trekanter
ForumindlægJeg har længe siddet og kigget på opgave 10 på dette link: http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/2002/UDEN_2002-8-4.pdf Jeg kan simpelthen ikke finde ud af at beregne afstanden h, er der nogen, der har en idé? -
Et produkt til emnet folkekirken i dag?
ForumindlægHej. Min ven og jeg har trukket emnet "Folkekirken i dag". Vores problemstilling er: "Vielse af homoseksuelle er en af folkekirkens udfordringer i dag. Hvad er argumenterne for og imod homovielser, og hvad bliver der sagt om det i biblen? Ødelægger homoægteskaber den kristne kult... -
Bevis: Afstand mellem to planer
ForumindlægHej Er du nogen som kan fortælle mig, hvordan man beviser afstanden mellem to planer, hvis man går ud fra at de to planer er parallelle? Er det korrekt at man, finder et punkt i en af planerne, og bruger herefter metoden til at beregne afstanden mellem punkt og plan, eller er der en mere direkt... -
Undersøgelse
ForumindlægHej. Har lige en enkelt opgave, som jeg ikke forstår helt. Det haster lidt. Man må ikke bruge lommeregner til opgaven. 1.004 a: Undersøg om ½ er løsning til ligningen 8x^3+2x^2+x-3/2=0 Håber hjælpen kommer snart. På forhånd tak. -
SRP. Overenskomstforhandling
ForumindlægHej Jeg skal i en opgave give en analyse af et traditionelt forløb for en overenskomstforhandling samt for regeringens og folketingets interesse for og rolle heri. Er der nogle der kan hjælpe mig til hvordan jeg skal gribe dette an og måske med nogle gode idere.? Jeg går i gymnasiet 3g.... -
Rettelse af stil
Forumindlæghvem gider ret min stil på 2.sider???? -
hvad er det nu det hedder?
ForumindlægHvad er navnet for dette udtryk: (a-b)^2(=) a^2+b^2-2ab jeg omkriver til hvad? -
Differentialligninger - eksakt/specifik og samtlige eller tilnærmede løsninger
ForumindlægHvad er forskellen på samtlige og specifikke løsninger for en differentialligning? Og eksakte vs tilnærmede løsninger? -
sorteret- og usorteretmateriale
ForumindlægJeg skal lige have dette på plads, hvad er det der er sorteret og usorteret materiale? -
arrhenius-plot
Forumindlæghej, skal arrhenius-plottet nødvendigvis skære y-aksen? -
Matematik
ForumindlægHej jeg kigger på en opgave jeg ikke kan finde ud af. Det vil være sødt af hvis jeg hjalp mig med opgaven for trin til trin. Opgaven lyder på: Gitte og Brian køber en ejerlejlighed. Til udbetalingen optager de et banklån på kr. 150.000. Parret får udbetalt lånet den 1/3 2004. Tilbagebetalingen sk... -
Lægeerklæring
ForumindlægHej. Jeg skal til NF-eksamen i morgen, men ligger syg. Skal man stadigvæk have en lægeerklæring, selvom man gerne vil starte HF om igen på et nyt uddannelsested? Jeg går forresten i 1 HF, og har afsluttet 2 dag.
