Søgning på: billedkunst eksamen. Resultater: 19641 til 19660 af 34503
-
HJÆLP SAMFUNDSFAG
ForumindlægJeg skal til eksamen i morgen! Og jeg har nogle spørgsmål, jeg ikke kan svare på.... - Hvordan forholder minervamodellen sig til livstilsmønstre? - Hvad tror du er fordelen og ulemperne ved at bruge minervamodellen i dag? hjælppp. -
HJÆLP til problemformulering
ForumindlægJeg skal op til eksamen til jul og har om Spanien, mine hovedfag er Engelsk og Samtidshistorie og jeg mangler en smule hjælp til en problemformulering af problemstillingen : Arbejdsløshed i Spanien Håber jeg kan få lidt hjælp! -
Kendte novelleforfattere..?
ForumindlægHej Jeg skal snart til eksamen, og vil vide om der er nogle kendte novelleforfattere man bare SKAL vide om, som man kan fortælle om hvis man trækker en novelle af dem? Og så vil jeg vide om der er nogle kendte digtforfattere man også bør vide om? Tak på forhånd :)))) -
Samfundsfag og Historie
ForumindlægHej Skal snart til AT - eksamen, og har et spørgsmål, jeg håber en venlig sjæl, vil svare på. Hvorledes giver det faglige sammenspil en indsigt, som fagene hver for sig ikke alene kunne give? Tak på forhånd! -
Syrer og neutralisation
ForumindlægHej, skal til 9. klasses fysik eksamen på fredag og jeg forstår ikke fysik:-( Jeg kan måske komme op i syrer og neutralisation. Det kunne være dejligt hvis der var nogen der kunne hjælpe mig lidt med neutralisation, tak på forhånd:-) -
Leve- og arbejdsvilkår
ForumindlægHej! Jeg har en samfundsfag eksamen i morgen, og "leve- og arbejdsvilkår" kan være en af de mange ting, som jeg kan komme op i. Hvis der er nogen, der kan definerer levevilkår og arbejdsvilkår, ville det være super! Tak på forhånd. -
"Hjælpelærer" søges til samfundsfag
ForumindlægHej, Jeg skal til samfundsfag eksamen på B-niveau (gymnasie niveau), og søger derfor en person der er utrolig dygtig til samfundsfag, og som har tid og lyst til at hjælpe mig. Det er en 24. timers eksamen, hvor jeg trækker mit spørgsmål d. 24. juni og skal til eksamen d. 25. juni, og je... -
Samfundsfag vs. historie
ForumindlægHej Skal snart til AT - eksamen, og har et spørgsmål, jeg håber en venlig sjæl, vil svare på. Hvorledes giver det faglige sammenspil en indsigt, som fagene hver for sig ikke alene kunne give? Tak på forhånd! -
Haster hjælp til PL værktøj Opgave
ForumindlægHej jeg ville lige hører om der er nogen som havde løsning på PL Værktøj Virksomhedensøkonomi eksamens opagve 2010 der jeg har meget svært ved at lave den:( håber nogen kan hjælpe -
Synopsen + fremlæggelse?
ForumindlægHej! Jeg sidder og skal til AT eksamen og bliver i tvivl om noget.. Skal fremlæggelsen lige meget det der står i synopsen, jeg har de samme problemstillinger, men har måske lagt mere vægt på noget andet i en af problemstillinger, er det dumt? -
Adgangskrav
ForumindlægNår der på en uddanelse står: "Gennemsnittet fra din adgangsgivende eksamen (uden hurtigstartsbonus) skal være mindst 6,0" er der så tale om gennemsnitskarakteren for ens eksamenskarakterer eller er der tale om det samlede karaktergennemsnit man ender ud med? -
Ny dansk version
ForumindlægSkal til eksamen i morgen og har lige fået at vide at det er godt hvis man har "Engelske Socialister af Holger Drachmann" på ny dansk. Er der nogen der ved hvor jeg kan finde det? -
underemne til Teknologi og sundhed i hverdagen
ForumindlægHej alle! jeg skal op i naturfaglig eksamen og har brug for nogle gode ideer til et undermne omkring ''Teknologi og sundhed i hverdagen'' Hvis du har en god ide så skriv meget gerne. -
Perspektivering af Svinedregen
ForumindlægHej allesammen! Jeg skal til mundtlig eksammen i Dansk på tirsdag og kunne godt bruge noget hjælp. Jeg skal perspektivere Svinedrengen til tidsperioden, Romantikken. Ved virkelig ikke hvordan jeg skal gøre det... Hjælp! På forhånd tak ;) -
Balance
ForumindlægHej Jeg er fået en eksamens opgavei EØ, hvor jeg skal optille en balance. Er der en der kan fortælle mig hvad jeg gør forkert? Jeg har uploaded mit bud som fil På forhånd tak! -
Hvad er temaet i Klods Hans?
ForumindlægJeg kan ikke selv komme på nogle temaer i Klods Hans. Er der nogle som kan hjælpe mig? Jeg har brug for svar hurtigst muligt! Jeg skal til eksamen tirsdag. -
Begreber - Kanonisk og domantisk
ForumindlægHej! Jeg sidder og skal til religions eksamen imorgen og er blevet utrolig i tvivl om hvad båd en kanonisk og en domantisk tekst er? Kan ikke rigtig finde noget på nette om det.. Er der nogle der kan hjælpe? :-) På forhånd tak. -
Potensfunktioner
ForumindlægEr det muligt at finde b på en potensfunktion, tegnet i et almindeligt koordinatsystem og ikke i et dobbeltlogaritmisk? Altså kan man lave en ca. beregnelse af b til eksamen, når den eksponentielle funktion er en kurve og ikke en ret linje? -
Hans Kirk "daglejerne" skrevet i ?
Forumindlæghej jeg skal til eksamen imorgen og vil gerne lige vide hvornår teksten er skrevet i. jeg har ledet på nettet men uden held. håber der er nogen der kan hjælpe på forhånd tak :-) -
Energi og effekt
ForumindlægHej alle sammen :) Jeg skal op til eksamen her på fredag, og skal besvare nogle spørgsmål inden. Er der nogle der vil hjælpe mig med det her spørgsmål: "Forklar sammenhængen mellem energi og effekt" på forhånd, tak
