Søgning på: bioteknologi eksamen. Resultater: 19661 til 19680 af 34685
-
Hjælp romatikken
ForumindlægHej. Jeg har trukket romantikken til mudtlig eksamen. Ved ikke hvilken tekst jeg skal vælge. Men det skal helst være noget med ulykkelig kærlighed. Mange tak. Håber I kan hjælpe -
Enzymaktivitet
ForumindlægHej :-) Sidder og læser til eksamen og mangler at besvare dette spørgsmål: Forklar hvordan enzymaktiviteten bestemmes og forklar herunder konstanterne Km og Vmax. Tak på forhånd! :-D -
HASTER! FeSCN2+ navn?
ForumindlægJeg står og skal til eksamen i morgen - og jeg sidder lige og kigger mine dispositioner igennem. Jeg har en opgave med ligevægte, men jeg mangler navnet på produktet. Hvad hedder FeSCN2+? -
Digt om intet. Hjælp.
ForumindlægJeg er i gang med at finde et digt om ingenting til min mundtlige dansk eksamen. Digtet skal være skrevet af en kendt kunstner. Det skal handle om ingenting/hvad er noget. Det er ligemeget om det er skrevet på engelsk eller dansk. -
EPR samfundsfag/psykologi
ForumindlægHej. Jeg er igang med at skrive en eksames opgave; mit hovedespørgsmål er: Hvilken betydning har den uddannelsesmæssige sociale arv i 2013? Er der nogle der kan hjælpe mig? På forhånd tak -
Fordybelsesområde i 9.. :)
ForumindlægHeej. Jeg har lige trukket mit fordybelsesområde til dansk eksamen. Jeg trak H.C. Andersen hvad er det nu lige man skal der? Analyse af en tekst? Sammenligne den med en anden? Andre ting? Tusind tak :) -
HJÆLP!! Fremgangsmåde af reaktionsskema
ForumindlægMit reaktionsskemma er afstemt, men jeg forstår ikke hvordan og dermed gerne vil have en fremgangsmåde til hvordan, hvis jeg nu trækker dette til eksamen!! C7H16 + 11 O2 --> 7 CO2 + 8 H2O -
Pressefoto
ForumindlægHej Jeg har trukket pressefoto til min dansk 9. klasse eksame. Så tænkte om der var nogle der havde nogle foreslag til et god pressefoto jeg kunne bruge? På forhånd tak :-) -
Finansregning
ForumindlægHej, jeg har matematik eksamen imorgen, og jeg ved ikke rigtig hvorledes jeg skal svare på mit delspørgsmål som lyder således: Redegør for, hvordan man kan isolere de enkelte parametre i kapitalformen. -
Redoxreaktion - spændingsrækken
ForumindlægHej :-) Jeg er ved at læse op til eksamen. Jeg kunne godt tænkte mig at vide om man kan argumentere ud fra spændingsrækken, hvorfor følgende reaktion ser ud som den gør?: -
Chi-i-anden test
ForumindlægHej folkens Det er bare et hurtigt spørgsmål; Er testværdi det samme som teststørrelse, når vi snakker om chi-i-anden test. Jeg ville bare være helt sikker, så jeg ikke siger noget forkert til eksamen Tak på forhånd :) -
HJÆLP, kønshormon!!!
Forumindlæghej, jeg skal snart til eksamen i biologi og jeg har svært ved disse to spørsmål. "Hvad er kønshormonernes regulering? "og hvad kan vi bruge det til?" tak på forhånd: -) -
HTX Studieområde 2 hjælp!
ForumindlægDette er vedrørende HTX eksamen Studieområde, jeg skriver i dette forum, da der ikke eksistere et forum her på studieportalen der omhandler SO2. Hej, jeg går på HTX og er igang med SO2 finale forløb - optakt til eksamen som jeg skal op i. Dog er jeg stadig i tvivl hvordan man sammensætter sin ma... -
Engelsk Mundtlig
ForumindlægHej alle sammen, Til engelsk mundtlig eksamen trak jeg: British Culture. Men jeg skal ha' en problemstilling, så ville høre om i havde nogen ideer om en problemstilling kunne handle om. Tak på forhånd :) -
Grundlov
ForumindlægHej, jeg har eksamen imorgen, og jeg har trukket en tekst som jeg skal indragge, men jeg forstår den ikke. Jeg håber lidt at i ville lave et kort resmue af teksten :) -
Religion og Biologi metoder
ForumindlægHej alle sammen! Er der nogen herinde der ved, hvad empirien og teorien er i Religion og i Biologi ? Jeg skal nemlig op til AT-eksamen, og er lidt forvirret agående empiri og teori i fagene :) Tak på forhånd -
Synopsis - værdier
ForumindlægJeg har trukket 'værdier' til min mundtlige dansk eksamen, og har ingen idé om hvad mit underemne kan være. Nogle der kan hjælpe mig? Tak på forhånd -
teksten The stonethrower
ForumindlægNogle der ved hvor jeg kan finde denne tekst henne? jeg mangler den, og skal bruge den til eksamen. Jeg har den i papir form. Men vil meget gerne finde den elektronisk også. Håber i kan hjælpe. -
Tekster om kvinden i det moderne gennembrud
ForumindlægHej, jeg skal snart til mundtlig dansk eksamen. Mit fordybelsesemne er "kvinden i det moderne gennembrud". Så jeg vil spørge om der er nogen der kender nogle tekster der omhandler dette emne. Tak på forhånd -
Kræfternes parallelogram
ForumindlægHej studieportalen. Jeg skal snart til mundtlig eksamen i fysisk, og vil i den forbindelse gerne spørge jer, om I ville forklare mig, hvad kræfterne parallelogram er? Jeg har kigget på diverse internet sider, men forstår det desværre ikke!
