Søgning på: dansk politik samfundsfag. Resultater: 19661 til 19680 af 48880
-
Hvordan fremlægger man en analyse?
ForumindlægHej Jeg skal på mandag fremlægge en ana lyse af Kongeloven 1665, men jeg har ingen analse om, hvordan og hvorledes man fremlægger sådan en analyse. Hvad man skal have med, og hvad man ikke skal. Skal man have citater med? Hvordan? Al hjælp er velkommen. Tak. -
Naturalismen - Freud?
ForumindlægHejsa, Jeg har fået til opgave at skrive en opgave med udgangspunkt i den litterære periode naturalisme. Rapporten skal være med udgangspunkt i den førende litteratur i tiden. Ville I mene jeg kan skrive om Freud? Han var efter min opfattelse en stor del af naturalismen, idet han "opfandt&qu... -
Et hurtigt?;)
ForumindlægHej alle. Jeg skal skrive en 'Feature' stil der står at alt i en feature skal være sandt det er nemlig ikke fiktion!;) Det er frit emne hvis jeg så vælger at skrive om dårlig mad på plejehjemmet nu er det bare et eks. Og der skal være interviews i stilen så skriver jeg at Gerda synes at m... -
jeg har terminsprøver om 2 uger
ForumindlægHej, snart skal jeg have terminsprøve, men jeg har meget bruge for hjælp med hvordan man kan skrive en artikel, og jeg er i 9.klaase nu . -
privatlærer søges
ForumindlægJeg er sidst i 20 erne og er igang med vuc 10 klasse, jeg vil meget gerne bestå, men desværre er min gramatik ikke særligt god, og matematik også. Jeg bor i Nivå. løn kom med et bud,jeg er ikke millionære og skal have mange timers hjælp!! jeg kommer gerne hen til dig inden for fredensborg. -
Essay - Nogen der vil rette min stil ?
ForumindlægHej nogen der gider at rette min stil ? det nemlig første gang jeg skriver et essay :) .. -
Please hjælp
Forumindlægmå gerne sende en besked. tak En uddannelseplan skal være god til at man skal videre , skriv din egen eksempel, forstår den ikke helt. forklar hver punkt. Præsenter dig selv ,Beskriv dig selv: Det er vigtigt, at du har et klart billede af dig selv, når du skal vælge uddannelse og erhverv. For... -
Analyse - Hvordan?
ForumindlægHej alle. Jeg er i gang med at skrive DHO-opgave. Jeg skal skrive en analyse som skal fylde 6-7 sider. Men jeg ved bare ikke hvordan jeg skal skrive det op, og hvordan man i det hele taget skal gribe en analyse an.. Håber der er nogle der vil hjælpe! Det haster :-) -
hjælp mig
ForumindlægHvad er coop Danmarks historie.? -
Monopol.
ForumindlægEr det rigtigt at DSB & Post Danmark har lov til at have monopol eller hvad? -
Er der nogen der ville rette på min stil :)
ForumindlægHej, er dernogen der ville rette på min stil. Jeg er nemlig elendig til Engelsk :) How brands influence our lives? Branded products can affect our lives in different ways it can affect us financially or can lead to bullying especially in schools. There are different people, someone goes into bran... -
Mini-SRP med Kemi
ForumindlægHej. jeg skal snart igang med at skrive en Mini-SRP hvor kemi er mit hovedfag. jeg ved abre ikke helt hvor den skal stilles op - skal den stilles på ligesom en rapport med teori, hypotese osv. eller hvordan? hvis der er en som har en SRP med kemi som hovedfag må i gerne sende den eller henvise ti... -
Engelsk
ForumindlægHej. Hvis man skal ind til engelsk prøven og skal til sidst skrive en kort tekst, hvordan griber man det an? hvordan starter man og hvordan slutte man så det bliver godt? der må være noget der igen. -
Raffinere
ForumindlægHey. hvad vil det sige at raffinere. -
er langt fra las vegas?
Forumindlæger den i skrivende stund? -
At - Kvinder
ForumindlægHvilke konsekvenser fik kvindekampen for de efterfølgende generationer? -
Hjælp til få sætninger
ForumindlægHej. Jeg har brug for hjælp. Jeg havde fejl i nogle sætninger, som jeg har rettet. Men er ikke sikker på mine egne rettelser, så håber på noget hjælp. 1. Quand elle est sortie de l'aéroport elle se sent( ?) étourdissement. Der skal være noget i mellem sent og étourdissement, men kan simpelthe... -
Novelle om være valg
ForumindlægHej Jeg skal lave en perspektivering, hvor jeg gerne vil perspektivere til en novelle, der handler om svære valg i livet. Jeg kender dog ikke lige en novelle, der handler om svære valg, men hvis I gør, må I meget gerne komme med forslag :) -
Vi har også læst en anden tekst som"
ForumindlægHej alle , Jeg har lige hurtig et spørgesmål, hvordan siger man "vi har også læst en anden tekst som" på tysk . Mange tak på forhånd -
Deleemne :-) HELP!
ForumindlægHej.. Vi skal have vores projektopgave i uge 19, men vi starter allerede nu angående stof, bøger og hvordan vi vil fremlægge osv. Vores overemne er Og da verden blev en anden... Men vi ved endnu ikke hvad vi skal have som deleemne, vi vil have noget som kan fange os, men også vores klassekammera...
