Søgning på: it eksamen. Resultater: 19661 til 19680 af 43097
-
Analyse af hækkeløb
ForumindlægJeg har lavet denne analyse til min mundtlige eksamen i idræt. Er det rigtig nok, det jeg har skrevet? -
Hjælp til AP?
ForumindlægHej! Skal til skriftlig eksamen, imorgen i latin. Er der nogle ting som I ved, at jeg støder på? :-) -
psykologi notater
Forumindlæger der nogen der har nogle notater til psykologi..??skal op i det til mundtlig eksamen og kunne virkelig godt bruge noget hjælp.. -
skriftlig eng.
Forumindlæghej Er der nogen som har kendskab til en internetside med eksamens opgaver til engelsk niveau b. -
HASTER! Naturalistisk, idealiseret eller stiliseret
ForumindlægHvad vil det sige når en skulptur enten er naturalistisk, idealiseret eller stiliseret? Det haster!! Skal til eksamen i morgen... -
Ét lille spørgsmål!!?
ForumindlægHey.. nogen der ved hvornår man får de skriftlige studenter eksamens karaktere af vide?? -
samfundsfagsstatestik...
Forumindlæger der nogen der ved om man skulle bruge samfundsstatestik bogen sidste år til samfundsfag skriftlig eksamen.... -
skriftlig dansk
ForumindlægEr der nogen der ved hvilket emner, der var til skriftlig HF eksame i dansk 2005??tak på forhånd! -
Biologi,, Hjælp"
ForumindlægJeg skal op i mundtlig eksamen imorgen, og har ikke helt forstår om Vandrensning (Til luftforurening)ØkosystemetNogen der lige kan forklare mig det??Tak. -
hjælp, har prøvet alt ! i min sidste chance !
Forumindlæghej , hvordan laver man en tysk og engelsk disposition ? det er til eksamen, og er helt lost, det står ingen steder ! HJLÆP ! -
Stiloplæg
ForumindlægNogen der ved, hvor jeg kan finde stiloplæg til den skriftlige danske eksamen (htx)?Tak tak -
DIO årskarakter?
ForumindlægHej mit spørgsmål lyder om man får årskarakter i Dio i slutningen inden eksamens periode? -
Noter til Peter Lyngaards Virksomhedøkonomi
ForumindlægHej. Søger nogle noter til virksomhedsøkonomi da jeg snart har eksamen, er der nogen der har nogle? -
Synopsis
ForumindlægJeg har brug for en simpel skabelon for en synopsis til eksamen, nogen der kan hjælpe? -
molins model!!!
ForumindlægNogen der hurtigt kan forklare Molins model. skal op til samf. eksame i morgen :/ -
FSA Mundtlig dansk
ForumindlægEr der nogen som vil læse det som jeg skal sige til FSA mundtlig eksamen ? Hvis i vil er min msn: [email protected] -
mat uden hjælpemidler
Forumindlæghttp://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/2001/ud0181.pdff) hvordan bestemmer jeg det? -
Notater
Forumindlægmå man gerne medbringe notater der er skrevet på computer eller skal de være skrevet i hånden til mundtlig eksamen ? -
Perspektivering
ForumindlægHej alle Skal til religion eksamen imorgen, da jeg stødte på et problem. Hvad kan man perspektivere ateisme til? -
FUR bryghus
Forumindlæghej, hvornår skal i op til erhvervscase eksamen om fur bryghus ?. Jeg skal d 23 :)!
