Søgning på: kemi a eksamenssæt 2015. Resultater: 19661 til 19680 af 152921
-
Blandbarhed Buthanol og vand?
ForumindlægHej folkens! Jeg har været i gang med et forsøg i Kemi, hvor jeg fået til opgave at finde ud af hvilke stoffer der blandbar. Som til opgave skal jeg finde ud af om Vand og Buthanol er blandbar og hvorfor de er det? Mange tak på forhånd. -
ædelgas struktur?
ForumindlægEr der nogen, som ved hvad lanthaniderne og actiniderne typisk vil gøre for at opnå ædelgas struktur? Jeg syntes ikke jeg kan finde noget om det i min kemibog (kemi 2000) -
Vil du læse min SRP? plz.
ForumindlægHej :) Er der nogen der nogen der gider at læse min opgave igennem når den er færdig, og evt. også give noget respons? Jeg skriver i kemi og matematik. Det vil være et stort hjælp:) -
Eksamens opgaver
ForumindlægHey, alle derude.. Jeg vil lige høre om der nogen af jer der, ved hvor man kan finde gamle kemi eksamensopgaver/sæt til HTX.?? Hvis i har nogen stående derhjemme, må i gerne sende dem til mig. -
Eksamensopgavesæt Maj 2005
ForumindlægHej Jeg søger en som har regnet opgave 1 i Kemi højt niveau maj 2005. Jeg er meget i tvivl om mine resultater er rigtige så kunne godt tænke med at se hvad andre har fået.. På forhånd tak -
Beviser i matematik
ForumindlægHej sidder og skriver SRP om Matricer og anvendelse af matricer i Kemi, omkring farver. Sidder og skriver teori for matricer ind, men skal der endeligt beviser med for dette, når der bare står redegør i opgaveformulderingen ??? Daniel -
kobbersalte
ForumindlægNogle som kender til kobber(ll)hydroxidcarbonat? hvad det anvendes til og hvorfor det ikke er opløseligt med vand, ligesom kobbersulfat(blåsten). Jeg har forsøgt nettet, databogen for fysik/kemi, men uden held .. -
Natron - hvorfor er det et salt
ForumindlægJeg sidder og er ved at lave en rapport (kemi C) og er stødt på dette spørgsmål: hvorfor er natron et salt? Er der en, der kan forklare det på en logisk måde så jeg kan forstå det. :) -
åreforkalkning
ForumindlægHej :-) Jeg skal skrive en biologi/kemi studieretningsopgave om åreforkalkning.. Har I nogle forelsag til hvad jeg kan komme ind på? Jeg skal både have noget kemisk og biologisk med. En ting kunne måske være kolesterol? -
karakter ny skala
ForumindlægHej jeg har set de link i har lagt ud af karakterudregning på ny HF skala! Men der er jo hverken religion eller kemi c på! Er der ikke en rigtig side hvor man kan udfylde ud fra ny HF skala? -
HJÆÆLP ! :s
ForumindlægDette ser ud til at være en meget nem kemi opgave, men lige nu ligner det noget vrøvl for mig ! :S Hvad er [ Ba2+ ] og [ Cl - ] i 0,15 M BaCl2 `?? På forhånd tak ! : ) ( Jeg er på C-niveau ) -
Absorption
Forumindlæg(jeg var lidt usikker på, hvorvidt jeg skulle oprette indlægget under fysik el. kemi, men her er den nu alligevel:) Hvorfor er en absorption nødvendig, hvis man vil anvende uran uden berigning? Tak på forhånd. -
Læseferie på VUC
ForumindlægHej, Jeg går på et VUC forårshold, der slutter her til sommer (kemi). På vores skema er den sidste undervisningsdag 4/5, men er der nogen, der ved, om det er så tidligt, der gives læseferie? -
Mængdeberegning
ForumindlægOpløsningen blandes med 100 mL 0,150 M natriumnitrat c) Beregn de aktuelle koncentrationer kan simpelthen ikke løse dette, er der nogen, der er gode til kemi, som kan hjælpe -
Hjælp til rapport skrivning
ForumindlægEr der nogen der har en meget nem måde at skrive en kemi rapport på? jeg har nemlig aldrig skrevet en rapport før. Jeg håber der er nogle der vil hjælpe mig.. -
MgSO4 . 7 H2O - Let eller tungt?
ForumindlægJeg er ved at skrive aflevering i kemi og mangler lig esvar på spørgsmålet: Er stoffet MgSO4 . 7 H2O let- eller tungtopløseligt? :) Gerne med forklaring hvorfor :) Tak :D -
regnestykke
Forumindlæghej jeg er igang med en kemi opgave og jeg er gået i stå fordi jeg får forskellige resutater for det her regnestykke jeg har vedhæftet.. er det korrekt at det giver 0,10??? hvad får i det til? -
eksam
Forumindlægjeg sidder og tænker på kemi eksamen jeg har ingen idér om hvordan det kan være, bliver der stillet nogle spørgsmåle eller hvordan....? er der nogen der kan bare give mig en ide om det? tak på forhånd -
Forvirret? Ja!
ForumindlægHej nørder! Jeg skal snart til FSA i fysik/kemi, og jeg er ret forvirret. Skal man lave dispositioner for hvert emne eller what? Er det meget svært? Skal man kæmpe for, at få et 7-tal? -
Atomfysik
ForumindlægHej (: Skal til fysik/Kemi eksamen på Mandag D.16 jeg kan bare ikke finde ud af Atomfysik, ville en være så venlig at give et par eksempler til hvad jeg kan gør når jeg sikkert trækker Atomfysik, Tak (:
