Søgning på: samfundsfag analyse. Resultater: 19661 til 19680 af 29670
-
Hjælp
ForumindlægHej SP. Jeg kunne godt tænke mig noget hjælp til hvordan jeg skal lave en analyse af kilden Dekameron skrevet af Giovanni Boccaccio. Det skal fylde ca. 3-4 sider, så har brug for gode idéer. På forhånd tak. -
Street art ( intallationer)
ForumindlægJeg skal snart op til billedkunst eksamen og har virkelig brug for hjælp. Er der nogen der ved om der er en bestemt måde at analysere Slinkachu´s Little people ( installationer) på?? Tak på forhånd :D -
hjælp!!
ForumindlægEr der nogle som kan hjælpe med en opgave, hvor man skal foretage en analyse og fortolkning af novellen "vejen" der er skrevet af Trisse Gejl. Svar hurtigst muligt og på forhånd tak! -
metode
Forumindlægi forbindelse med mit at-forløb har jeg brugt forskellige sura i religionsfaget, men hedder metode bare analyse og fortolkning? formålet var, jo bare at finde ud af hvad sigtet var i de forskellige sura -
DHO Grundloven
ForumindlægJeg skal analysere Grundloven, og det skal fylde omkring 4 sider.. Ved ikke rigtig hvordan jeg skal få det til at fylde så meget, og hvordan jeg lige skal gribe det an? Nogen der har nogle forslag? :) -
Forvægt/bagvægt
ForumindlægJeg har fået opgaven at analysere et læserbrev med sproglige og stilistiske virkemidler, og har fået spørgsmålet "dominerer forvægt eller bagvægt?" hvad betyder det?? :D -
Interferens, digt af Johannes V. Jensen
ForumindlægOkay, sidder og prøver at analysere digtet, men jeg kan ikke komme nogen vejne, er totalt LOST. Nogen der har noget godt/hjælpende at sige om digtet? -
Herodot - Kong Kroisos
ForumindlægEr blevet lidt i tvivl om Kong Kroisos er en græsk tragedie eller om det er noget andet? Og hvis det er en tragedie, skal jeg så bruge Aristoteles' drama-analysemodel til at analysere den? :-) Håber I kan hjælpe :-) -
Essay - "En Københavner I Jylland"
ForumindlægHey:) Er der nogle herunde som kan hjælpe mig med nogle spørgsmål til en analyse af Essayet "En Københavner I Jylland"? Håber der er nogle søde mennesker som måde kan hjælpe. På forhånd tak :))))))))) -
METODER - SRP!!
ForumindlægJeg er virkelig i tvivl om hvilken metoder jeg bruger i psykologi. Jeg skal skrive om skizofreni, og i psykologidelen har jeg 2 cases som jeg skal analysere, så hvilken metode er det? -
Kan du anbefale en god bog?
ForumindlægHej alle sammen. Jeg skal analysere en bog (til en boganmeldese) Det er meget vigtigt, at personen udvikler sig igennem bogen. Kender i måske en god bog, hvor personen udvikler sig? -
polynomier
Forumindlæghej... Er der nogen der kan hjælpe mig med at løse denne opgave? Her kommer den: Gør rede polynomiers rødder og faktorisering. Der kræveds en nærmere analyse af andengradspolynimiet i denne sammenhæng. -
Fortolkning af "Pralhalse, løgnhalse og virkelige fantaster"
ForumindlægHej Jeg er ved at lave en analyse af novellen "Pralhalse, løgnhalse og virkelige fantaster" men kan ikke rigtigt fortolke den. Er der nogen der kan hjælpe? På forhånd tak -
Mountolive af LAWRENCE DURRELL
ForumindlægHej! Jeg er ved at analysere et billede hvor denne bog står mellem en salmebog og et par andre. MEN hvad handler denne Mountolive om? er der en der kan give et kort resume? -
Humoristisk reklame
ForumindlægTil afgangsprøven i dansk skal jeg op i reklamer med humor som virkemiddel ,derfor skal jeg nu finde en sjov reklame(ikke en levende reklame) som jeg kan analysere. Er der nogen som har nogle gode forslag? -
Blicher sildig opvaagen (Romantikken) HJÆLP HASTER
ForumindlægJeg skl undersøge hvorfor sildig opvaagen passer ind til romantikken, er der nogle der kan jælpe med at svare hvorfor, og er der tilfædigvis nogle der har en analyse af den. Tak! -
Kronikkens opbygning - dansk eksamen
ForumindlægHey alle :)) Jeg skal snart op til min dansk mundtlig eksamen, hvor jeg skal op i en kronik. Jeg ved ikke helt hvordan man analysere en kronik, eller hvad der er vigtigt at snakke om. Håber der er nogen der vil hjælpe :)) -
Otto frello - det glade barn billedeanalyse søges
Forumindlægoverskriften siger hvis sig selv, jeg skal op i det glade barn af otto frello til dansk muntlig eksamen i 10 klasse, og ville hører om der ikke var nogle der havde en analyse af den til at lægge? På forhånd tak. -
Flyv fugl! Flyv
ForumindlægHej folkens Er der ikke en sød sjæl, der vil jeg hjælpe med at analysere samt fortolke digtet " Flyv fugl! Flyv" af Christian Winther fra romantismen. Tak på forhånddd.... :((( -
Funktioner af to variable og differentialregning
ForumindlægHej nogen som kunne hjælpe mig her? :-) "Betragt en funktion z=f(x,y) af to variable, og analyser dens graf via differentialregning" Er der en som kunne hjælpe mig med et eksempel eller noget??
