Søgning på: erhvervsøkonomi eksamen. Resultater: 19681 til 19700 af 34519
-
ahhh...!! eksamensforbederedelse..
ForumindlægJeg føler at jeg ikke har styr på noget.. Der så meget at se til, og så lidt tid at gøre det på.. kan overhoved finde nogen som helst struktur i dette.... hvad og hvordan forbereder jeg mig bedst til eksamen.. -
Engelsk disposition - Does love conquer all?
ForumindlægHej jeg har dette enme til min engelsk eksamen.. jeg mangler ideér til nogle under emner ved f.eks. ikke hvad jeg skal skrive om kærlighed? please hjælp mig :') -
Ørneflugt
ForumindlægHej Jeg sidder og laver dansk eksamen, hvor jeg har valgt novellen "Ørneflugt" af Henrik Pontoppidan. Jeg har brug for lidt hjælp omkring personkarekteristik. Er der nogle som vil hjælpe? -
..
Forumindlæghej skal op i eksamen snart.og har lige et spørgesmål Forklar med udgangs punkt i jordens klimazoner, hvorfor der er forskelle på, hvilke afgrøder der kan dyrkes i Danmark og ved ækvator. -
Fordøjesessystemet
ForumindlægHej alle. Jeg står og skal til mundtlig eksamen i naturfag og har stødt ind i et problem. Jeg kan ikke finde nogen steder hvor der er en kort og kontant forklaring på hvordan man optager maden i kroppen. Er der nogen der kan hjælpe? -
Perspektivering
ForumindlægHej allesammen har trukket levende reklamer til min eksamen og har valgt reklamen sænk farten før det er for sent men ved ikke hvad jeg kan perspektivere til nogen ideer? -
Hjælp søges til statistik (STATA)
ForumindlægHejsa, Jeg søger en som kan hjælpe med min statistik eksamen ved brug af STATA mod betaling. Udover brug af STATA skal du også have en teoretisk forståelse :) -
Otto frello - det glade barn billedeanalyse søges
Forumindlægoverskriften siger hvis sig selv, jeg skal op i det glade barn af otto frello til dansk muntlig eksamen i 10 klasse, og ville hører om der ikke var nogle der havde en analyse af den til at lægge? På forhånd tak. -
hjælp til tekster om kærlighed
ForumindlægEr ved at forberede mig til mundtlig dansk eksamen og leder efter en masse gode tekster om kærlighed. Det kan både være noveller, essays. digte osv. .. håber i vil hjælpe! -
HASTER: Hvor lave hz kan mennesket høre?
ForumindlægHej folkens! Nogle steder står der 200, andre står der 20. Jeg er meget nervøs og skal til eksamen i dag.. Nogen der lige hurtigt kan give et klart svar? -
Gi mig Danmark tilbage - budskab
ForumindlægJeg har valgt teksten gi mig Danmark tilbage som tekst til mi dansk eksamen. jeg har dog lidt problemer med budskabet, nogle der kan skrive hvad budskabet er? -
FSA dansk, Skriftlig fremstilling
ForumindlægHey Jeg har lige været oppe til eksamen i dansk, skriftlig fremstilling. jeg valgte artiklen - opgave 6. Tror det gik godt:S Hvad valgte i? og hvordan gik det? -
velfærdsstaten
Forumindlæghej, jeg skal op til eksamen i historie hvor jeg har trukket velfærdsstaten, er der nogen der kan hjælpe mig med at uddybe hvad der skete i 1849, 1891 og 1956 folkepension på forhånd tak! -
Hvorfor bliver nitrat ikke opløst i jorden?
ForumindlægHej jeg skal op til eksamen men min gruppe arbejder med det danske landbrug og gødning i det meste gødning er der nitrat i men nitrat men nitrat bliver af eller anden oversag ikke opløst i jorden er der nogle der ved hvorfor? -
Analyse af "to ting man aldrig kan vide"
ForumindlægHjælp! Jeg skal til eksamen i "to ting man aldrig kan vide" af dorthe de neergaard Hvis nogen mugligvis har en analyse af den ville det være en stor hjælp. Jeg skal lave en analyse samt perspektivering. -
Hvad er en indstilling og sekvens i filmtekniske virkemidler?
ForumindlægHejsa SP Jeg har en eksamen her og skal op i reklamer og vil vide hvad en indstilling og en sekvens i filmtekniske virkemidler. Betyder meget hvis I kan hjælpe en SP bruger i nød :)) På forhånd tak :) -
naturfagsprojekt
ForumindlægHej Jeg skal op til naturfags eksamen om 2 uger og jeg har brug for noter til drivhuseffekten og kulstofkredsløbet. Er der eventuelt nogen, der kan forklare mig grundigt hvad det går ud på. Tak på forhånd! -
Kan man få merit overført enkeltfag til NF?
ForumindlægJeg er i gang med at tage en 2-årig HF (jeg er ved at afslutte 2. semester). Jeg netop nu været oppe til den tværfaglige eksamen i NF (naturvidenskabelig faggruppe), men jeg har tidligere taget HF enkeltfag, hvor jeg var til eksamen i geografi på C niveau. Jeg ville høre om der var nogen der vids... -
FSA svarark aflevering hjææææælp
ForumindlægHej allesammen, jeg er lige kommet hjem fra eksamen i matematik fsa, og fandt mit svarark i min taske, er det muligt at jeg afleverer næste dag? På forhånd tak -
Markedsføringsøkonom 1. eksterne
ForumindlægHej I morgen trækker vi vores problemformuleirng til 1. eksterne eksamen på markedsføringsøkonom uddannelsen. Er der nogen der har været igennem det før? Som kan give lidt tips og tricks?
