Dansk
Perspektivering
20. maj 2021 af
Amaliestanhe
-
Niveau: 9. klasse
Hej allesammen har trukket levende reklamer til min eksamen og har valgt reklamen sænk farten før det er for sent men ved ikke hvad jeg kan perspektivere til nogen ideer?
Vil mene at du skal perspektivere til de tekster der ligger indenfor dit fordybelsesområde. Selvfølgelig, de med reklamegenren som er opgivet fordi du har valgt en reklame.
- - -
Ja
Svar #2
20. maj 2021 af Amaliestanhe
Har ikke nogle tekster i mine fordybelsesområder skal kunne perspektivere til nogen af de reklamer vi har arbejdet med men ved ikke hvilke der passer til min
De reklamer vi har arbejdet med er
“Alt det vi deler” TV2, 2017, 3 minutter.
“Tuborg Julebryg”, 1984, 20 sekunder.
“Hjælp børn som Marcelino”, Unicef, 2016, 30 sekunder.
“Der er mange sandheder derude”, Arla, 2018, 1 minut.
"Zapp smerten væk" Panodil 2013, 31 sekunder
De reklamer vi har arbejdet med er
“Alt det vi deler” TV2, 2017, 3 minutter.
“Tuborg Julebryg”, 1984, 20 sekunder.
“Hjælp børn som Marcelino”, Unicef, 2016, 30 sekunder.
“Der er mange sandheder derude”, Arla, 2018, 1 minut.
"Zapp smerten væk" Panodil 2013, 31 sekunder
Perspektivering ses her: https://indidansk.dk/perspektivering
Vælg højst to reklamer.
Nede i bunden er der vist et eksempel.
- - -
Ja
Skriv et svar til: Perspektivering
Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk?
Klik her for at oprette en bruger.