Søgning på: kemi b. Resultater: 19681 til 19700 af 96568
  • hjælp :)

    Forumindlæg
    hej på fredag har jeg fysik og kemi mundtlig exam , så jeg skal lave nogle forsøge om transformation- ensretning og vekselstrøm. hvad for noget forsøge kan jeg lave ??????
  • Alkoholprocent

    Forumindlæg
    Hej! Jeg sidder og læser op på min kommende mundtlige fysi/kemi eksamen, da jeg bliver i tvivl om hvordan man beregner alkoholprocenten i f.eks. vin. Ville blive meget glad for noget hjælp??????????
  • Bestemmelse af ligevægtskonstant

    Forumindlæg
    Hej derude! Jeg er igang med en kemi-rapport, men kan ikke rigtigt finde ud af den "matematiske" del i den. Er der nogle der vil kigge den igennem og forklare hvad jeg mangler? Det vil være en stor hjælp, tak!
  • FYSIK SPØRGSMÅL! HJÆLP..

    Forumindlæg
    På Tirsdag skal jeg op i Fysik/kemi(fsa) og jeg har fået dette spørgsmål på mit repetions ark, er der nogen der ved dette, vil jeg meget gerne have jeres hjælp??! Hvad er sammenhængen mellem radioaktivstråling og ioniseretstråling??
  • Noter på STX?

    Forumindlæg
    Hej Hvordan tager i noter på de forskellig fag på stx? bruger i den samme metode til alle fag eller er det forskelligt? Hvis i bruger computeren, hvilen program bruger i så fx i kemi? på forhånd tak
  • lektiehjælp

    Forumindlæg
    Hej derude Jeg har brug for hjælp til fagene biologi, fysik og kemi Er der nogen der tilbyder privat lektiehjælp eller ved i hvor jeg kan få hjælp henne over internettet?
  • Hjælp til hypotese

    Forumindlæg
    Hej jeg har svært ved at finde en hypotese til forsøget med fotosyntese og respitation, håber der er nogle som har idee med hvordan en hypose kunne se ud. Er der eventuelle nogle som har været til NV- eksamen hvor i har haft biologi og kemi.
  • Science året SDU

    Forumindlæg
    Hej Jeg søger brugte bøger til science året på SDU til fagene: Biologi, Biokemi og kemi. Håber i kan hjælpe mig. Thanks i advance -Nicky
  • emne???

    Forumindlæg
    Hej alle, Jeg skal skrive srp i matematik og kemi.. og ville høre om emnet syre base titrering med henblik på kemisk ligevægt, var et godt emne ?? Håber der er nogen der vil svare:)
  • Analyse i historie

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skriver SRP i fagene kemi og historie, begge på A-niveau. Er der nogen der kan forklare mig hvad der skal indgå i en analyse i faget historie, og måske endnu vigtigere hvad der absolut ikke skal være med?
  • Lektiehjælp tilbydes

    Forumindlæg
    Hej :-) Jeg er farmacistuderende på syddanskuniversitet. Jeg har mulighed for at undervise i dansk, matematik, engelsk, kemi m.fl. på folkeskole og gymnasieniveau :-) glæder mig til at høre fra jer :-)
  • afstemt reaktionsskema af MnO4 - + 2-methyl-propan-2-ol

    Forumindlæg
    Heej Jeg sidder med en kemi-rapport og kan simpelthen ikke afstemme et reaktionsskema ved MnO4 -(permananat) + 2-methyl-propan-2-ol, så hvis nogen ved hvad det er, ville det være en stor hjælp på forhånd tak
  • SRP

    Forumindlæg
    Hej er der nogle som vil læse min srp hvor jeg skriver i kemi og histori om sukker og eventuelt markere steder jeg skal rette i ps. på forhånd tak for hjælpen.
  • Nogen der vil vurdere min opgave. Den er afleveret.

    Forumindlæg
    Hej jeg går og er i tvivl om hvordan der er gået med min SRP opgave.. Er der nogen der har lyst til at læse den og vurdere den i forhold til karakter?.. :) Opgaven er skrevet i Matematik og Kemi..
  • Emner til AT 2014 - Mad og mennesker

    Forumindlæg
    Er der nogle der har nogle ideer til emner man kunne have om i AT 2014? I år er emnet Mad og mennesker. Fagene skal helst være Bioteknologi/biologi/kemi og engelsk. Hvis du har foreslag så skriv endelig.
  • Karakter

    Forumindlæg
    Hej Vi havde en prøve i kemi, jeg fik 28/30 point/ 2 fejl men hvordan kunne det være jeg fik 10? Er der nogen som kender karakter fordellingen? Eller måske har en forklaring til det?
  • Reaktionshastigheder - overordnet forklaring?

    Forumindlæg
    Hej! Er i gang med emnet "reaktionshastigheder" i kemi. Nogle der lige hurtigt kan fortælle mig hvorfor det er, at nogle reaktioner reagerer hurtigere end andre? på forhånd tak :D
  • Heterogen ligevægt

    Forumindlæg
    Hej jeg sidder med en kemi opgave om heterogen ligevægt, og er lidt i tvivl om disse to spørgsmål: 1.Hvorledes indgår et fast stof i ligevægtskonstanten? 2.Hvorledes indgår en ren væske i ligevægtskonstanten?
  • upolære kovalente, polære kovalente eller ionbindinger

    Forumindlæg
    Hej alle! Jeg har en kemi aflevering for til på mandag og jeg har virkelig svært ved de opgaver jeg har fået for. Jeg har vedhæftet opgaverne og sat billederne ind i dokumentet. Mange tak for hjælpen på forhånd! :-)))
  • Maleinsyre/fumarsyre

    Forumindlæg
    Er der nogen som kan hjælpe mig med et spørgsmål i kemi. spørgsmålet er: Argumentér for ud fra syrestyrkekonstanterne, hvorfor maleinsyre er mere opløselig end fumarsyre. håber der er nogen som kan hjælpe mig. ;9

Søgninger relateret til kemi b