Søgning på: kemi b isis. Resultater: 19681 til 19700 af 96602
-
Opgaver
ForumindlægHej når man skal til eksamen, er det så alle i københavns folkeskole, der skal op i de sammen opgaver? F.eks. alle skal op i de samme opgaver i fysik/kemi eller er det alle skal op i nogle forskellige opgaver. Har nemlig lige duskuteret med en ven, som mener at alle skal op i de samme opgaver! :) -
Heeeeeelp needed !!! :S
ForumindlægSKAL VIRKELIG VIRKELIG LÅNE EN KEMI RAPPORT OMKRING ØL LIGE NU ! :S Pleeeeeeeeeeease en eller anden. vær rigtig sød lige at hjælpe en ven i nød ! ;) -
F/K Emner
ForumindlægHej .. Er der nogen der ved hvilke emner man kan komme op i til FSA 9 klasse Fysik/Kemi... er lidt i tvivl.. hvis du går i 9 klasse må du godt skrive hvilke emner i skal op i :))) -
SRO
ForumindlægHej SP. Jeg er i gang med at skrive SRO mat/kemi - derfor har jeg brug for hjælp - er der nogen, som kan hjælpe mig? jeg giver gerne penge for det. På forhånd tak -
Sukkeralkoholer
ForumindlægHaej. Jeg skal lave en slags kemi rapport om "Spiselig Kemi" Jeg er nu nået til Sukkeralkoholer? Nogle der kan hjælpe mig? Hvad er det? Hvorfor bruges det i mad? osv. på forhånd tak. -
kædelængde forsæbningstal
ForumindlægHej derude er i gang med en kemi aflevering men kan ikke finde ud af det sidste spørgsmål som omhandler hvor lang kædelængden er. Vi har forsæbet jomfru olivenolie. Mfedtsyre=245,94 molar. -
Eftervisning af Hess' lov
ForumindlægHej alle :) Jeg skal snart til eksamen i kemi og mangler en rapport om eftervisning af Hess' lov - nogen der kan hjælpe med det problem ? På forhånd tusind tak ! :D -
Akut! Hjælp til tre spørgsmål!
ForumindlægHej!:) Nogle der kan hjælpe med biologi angående, om her tre spørgsmål: - Hvordan er DNA opbygget, baseparringsprincippet? - DNA’s funktion? - Opskrifter på proteiner? Evt kunne forklar hvor kemi'et lægger :) -
Vand øvelser til eksamen!
ForumindlægHej. Jeg skal op i fysik og kemi (FSA) på fredag, og et af de emner vi kan trække er vand. Jeg har ikke ret mange øvelser til vand, så jeg har brug for nogle flere. Er der nogen forslag? :) -
Laboratorieteknik og Kemiske Metoder. Inddrag
ForumindlægJeg skal op i mundtlig kemi c-niveau på fredag.. Et af spørgsmålene vi kan trække er: Laboratorieteknik og kemiske metoder.. - Er der nogle der ved hvad det indebærer?? (Skal inddrage forsøget substitution af alkan) -
ækvivalente mængder ??
ForumindlægJeg har en kemi opgave hvor der står at "syre og baser i ækvivalente mængder neutralisere hinanden, så hvis man fx....." hvad betyder ækvivalente mængder?? -
Laboratorieteknik og Kemiske metoder??
ForumindlægHej alle er i gang med kemi eksamens læsningen og der er et spørgsmål der hedder "laboratorieteknik og Kemiske metoder".. er der nogen der ved hvilke kemiske metoder der er, og hvad man kan skrive om under laboratorieteknik?? -
Rensning af spildevand
ForumindlægHej alle .. Jeg skal snart til kemi eksamen og en af spørgsmålene er: Rensning af spildevand .. Der står ikke særlig meget om det i vores kemibog og ville derfor høre om i eventuelt vidste noget om det, eller kender nogle hjemmesider hvor det står? -
Syre opgave?
ForumindlægJeg har problemer med en opgave i kemi, der omhandler syre. Spørgsmålet går på hvilken af de to syrer der er stærkest og hvorfor? Se vedhæftet billede. Nogle der kan hjælpe? :) -
Agent Orange
ForumindlægHej, jeg skal skrive om Agent Orange i kemi, men kan slet ikke finde noget om det nogen som helst steder. Er der nogen som kender nogle hjemmesider eller bøger hvor jeg kan læse om det. -
teori CO2
ForumindlægHej Alle. Vil nogen læse min gruppes teori igennem, som vi skal bruge til den fællesfaglige naturprøve, og give feedback (ville være en kæmpe hjælp!!!). Der indgår både kemi, biologi og geografi i den. Tusind tak på forhånd -
Har jeg gjort det rigtigt?
ForumindlægJeg har lavet nogle opgaver i Kemi, men jeg er i tvivl om, jeg har gjort det rigtigt. Er der mon én, der vil kigge på det, og fortælle mig, om jeg er på rette vej? -
Fysik eksamen 9.klasse
ForumindlægHej, jeg kan evt komme op i huset og havens kemi på fredag, men aner faktisk ikke hvad jeg kan lave af forsøg, og hvad det egentlig er? :-) tak på forhånd, er meget ringe til fysik.. -
Fjernelse af alkener i brændstoffer
ForumindlægHej I et af mine eksamensspørgsmål i kemi, skal jeg diskutere, hvorfor man vælger at fjerne alkener fra brændstoffer, men jeg aner ikke hvordan jeg skal svare på det. Håber i kan hjælpe! -
afsætning af fotosyntesen
Forumindlæghej alle sammen jeg skal til kemi eksame her den 12 og min lære vil have at jeg laver en afstemt af fotosyntesen ? men ved bare ikke helt hvordan man gøre og hvad jeg skal sige til eksamen ?
