Søgning på: matematik b 2008 december. Resultater: 19681 til 19700 af 107415
-
En kort oversættelse
ForumindlægJeg har brugt noget tid på at oversætte et stykke dansk til spansk, men jeg er flere steder blevet i tvivl om hvilket ord der skal bruges og har prøvet at komme med nogle bud.. Håber nogle gider at hjælpe mig, på forhånd tak. Det danske: I vores familie har vi altid rejst meget. Mine forældre har... -
RUC optagelse ?
ForumindlægJeg vl gerne søge ind på RUC til sommer på det samfundsfaglige basisstudium. Jeg har et gennemsnit på ca. 7,3. Er det realistisk? Jeg kan nemlig ikke umiddelbart se hvad adgangskvtienten har været de sidste par år. -
Tysk personbeskrivelse , rettet - feedback?
ForumindlægHej. Jeg har fået feedbask fra denne stil 1 gang og har nu genrettet den. Hvis en har tid og lyst, ville det være dejligt med noget feedback igen. Tak. -
Hvordan påvirker Golfkrigen Israel/Palæstina-konflikten?
Forumindlæg4. Hvordan påvirker Golfkrigen Israel/Palæstina-konflikten? -
SRP !!! :(
ForumindlægHej folkens... Jeg er sååå dum, jeg lavede SRP her for ikke så lang tid tiden. Og jeg har ikke lavet fodnoter til det hele ?? Kan jeg godt dumpe, eller kan jeg blive anklaget for snyd :S ??? -
Til folk der blev optaget på medicin
ForumindlægFørst og fremmest vil jeg ønske jer et STORT tillykke med optagelsen!Derudover vil jeg sige, at jeg selv godt kunne tænke mig at studere medicin (især på KU). Men gennemsnittet på KU i år har skræmt mig lidt...Især fordi jeg skal læse IB i udlandet og ved ikke rigtig om mit gennemsnit kan nå op ... -
2007 - gammel eller ny skala
ForumindlægHej Gennemsnittene for 2007 er de regnet efter den nye eller den gamle skala? -
Super-toys
ForumindlægHej allesammen . Jeg skal lave en stil om supertoys hvori jeg skal skrive ligheder og forskællene på super-toys og filmen A.I. .. er der nogen der kan hjælpe mig på nogle punkter ??? -
ebook
ForumindlægSidder med et lille problem. Jeg overvejer at begynde at arbejde med mac computere. Jeg plejer så at læse en del e-bøger, men hvilke filformater bliver der brugt til ebooks på Macintosh computere? -
forvirret
Forumindlæghey... allesammen... jeg er lige startet på gymnasiet.. altså jg er 1.g... jeg vil gerne tage en langevidegående uddannelser(læge) der skal man hvertfald have tornhøje karakter... ved ikk lige om jeg kan.. men jeg har hørt noget om kvote2? er det nogen der kan forklare mig hvad og hvordan.. elle... -
Indledning SAS Danmark - ris eller ros?
ForumindlægKom gerne med ris, ros eller forslag til hvad der ellers kan stå i min indledning :) Mine fag er Virksomheds Økonomi/VØ og Statistik 3.1. Karakteristik af SAS Siden servicevirksomheden SAS’ dannelse i 1946 har virksomheden været Skandinaviens største luftfartsselskab. SAS Danmark har ca. 2850 me... -
Nytårsforsæt
ForumindlægHvad var jeres nytårsforsæt? -
HJælp
ForumindlægHejsa, Hvis jeg nu ønsker at tage 3år om igen, bliver så mine karakterer i SRP (studieretningsprojekt)+ Dansk & Historie opgaven slettet? Mvh Sophie -
S.U,
ForumindlægHvor meget må man tjene om mdr. før man ikke kan få S.U. Og hvor meget kan man tjene + få i S.U. om mdr. før man skal betale skat? -
AT Dansk - hvordan ser man Kroppen fra en Dansk synsvinkel (AT)?
Forumindlægjeg skal lave et spørgsmål til emne "Kroppen" i AT. men hvordan ser man kroppen ud fra det danskfaglige? -
Engelsk skriftlig A niveau eksamen
ForumindlægHej.... er der nogen der ved hvad engelsk skriftlig eksamenssættet hed i 2006,2007,2008 ? :).... -
Bogpakke til første semester på Århus Universitet
ForumindlægJeg sælger alle de bøger der skal bruges på 1. semester af jurastudiet på Århus Universitet, inkl. Lovsamlingen i privatret. Der er nogle få overstregninger i et par af bøgerne, men generelt er de i rigtig god stand; Familieret, 5. udgave (ingen overstregninger) Lærebog i dansk og international... -
folkeskolelærer
ForumindlægHeej.. jeg ville meget gerne vide hvad gennemsnits lønnen er for en folkeskolelærer efter skat?! -
Amerikansk politik - Samf/Hist
ForumindlægHej Har valgt at skrive studieretningsprojekt i Samfundsfag A og Historie A Jeg har valgt at emnet skal hedde Amerikansk politik. I starten ville jeg skrive om det igangværende valg, men synes det er svært at komme ind på historiedelen, og finde materiale til den del. Jeg har snakket med min lære... -
Fremtiden
ForumindlægTror i mon snittet vil stige i 2009?
