Søgning på: engelsk eksamen 2010 stx. Resultater: 19701 til 19720 af 60468
  • Egnet til gymnasiet??

    Forumindlæg
    Kære Alle :-) Jeg har lige nogle svar, som jeg meget gerne vil have svar på. Jeg går i 9 klasse. Hvad skal jeg gøre for, at alle mine lære egner mig til gymansiet? Min lære har sagt til mig, at jeg skulle tage 10 klasse, men det gider jeg SLET IKKE! Mit eneste drøm er, at komme ind på gymnasiet...
  • Hvordan er niveauet på de engelsktalende uddannelser?

    Forumindlæg
    Hej alle. Jeg står og skal vælge en vidergående uddannelse, og jeg overvejer en uddannelse hvor undervisningen foregår på engelsk. Jeg mener selv jeg er god til sproget, da jeg har boet i udlandet og talt det dagligt. Jeg er dog lidt bekymret om niveauet er så højt at jeg skal fokusere mere på sp...
  • optagelsesprøve! HJÆLP..

    Forumindlæg
    Hej. jeg skal til optagelsesprøve imorgen og er så nervøs, jeg skal op i mundtlig tysk, men problemet er at jeg ikke kan tysk og har kun haft det i 8'klasse og kan ikke huske en dyt, hvad skal jeg gøre? hvordan er det at være til prøve? nogen der har prøvet det? hvad kommer man op i? jeg sk...
  • kigge for fejl.

    Forumindlæg
    hej. jeg har skrevet dette, her som en lille start på en engelsk opgave, men villle lige høre om nogen lige hurtigt ville rette det. I have always thought a lot of why young people commit crime, you hear a lot about young people who commit crime again and again, but why. I choose to have about...
  • Korrektur læsning

    Forumindlæg
    Hej. Er ved at skrive min engelsk eksamens synopsis og mangler nu bare at læse korrektur. Én der gider at læse korrektur på den? :)
  • william wordsworth haster!

    Forumindlæg
    analyse af "Composed upon Westmister Bridge" af Wordsworth!! både på dansk og engelsk er brugbart.skal bruges til eksamen i morgen.
  • HF Eng B - Vurdering

    Forumindlæg
    Hej Jeg var til engelsk eksamen tideliger idag, og har absolut ingen fornemmelse af hvordan det er gået. Er der nogle der vil kigge på den :) På forhånd tak...
  • 10 klasse

    Forumindlæg
    Nogen der kender et sted her på nettet hvor man kan finde en læse tekst, alla den man får til mundlig engelsk eksame i 10?
  • Forberedelse

    Forumindlæg
    Hejsa! Jeg skal op til engelsk studentereksamen, og jeg tænkte på hvor meget folk har forberedt? (hvor mange noter der er taget med ind til eksamen, og hvad der var lagt vægt på osv)
  • Skal man give et referat?

    Forumindlæg
    til eksamen engelsk mundtligt, skal man så lave et kort resumé af teksten eller går man ud fra forudsætningen at lærer/censor har læst teksten og ved hvad det handler om?
  • Hvad med årskarakteren?

    Forumindlæg
    ALtså.. hvis man vælger engelsk højniveau, så tæller eksamen fra 2.g jo en 3.del af den endelige i 3. g.. Men.. hvad med årskarakteren i 2.g? falder den bare ud?
  • Analysemodel til Sonnets

    Forumindlæg
    Hej.. Jeg skal snart til engelsk eksamen, og tænkte på om der er nogle som kan hjælpe med at forklare hvordan man analysere sådan et?
  • Hjælp mig :) disposition .

    Forumindlæg
    Hejsa:) er der ikke en der vil hjælpe mig med min engelsk eksame dispositon ? please :) det skal afleveres imorgen til vores censor .
  • Amish

    Forumindlæg
    hej jeg har om Amish, til min engelsk eksamen. og mit spørgsmål er: hvorfor går amish børn ikke i normal skole?
  • Eng. skr. analyse

    Forumindlæg
    Hej Nogle gode råd til hvordan man skal gribe engelsk analysen an til eksamen? Hvordan indleder i? Har i en god liste over de fælder der kan være i oversættelsen?
  • Haster!

    Forumindlæg
    Er der nogen der ved noget specielt omkring Irland og eller amish.. ? jeg skal bruge det til min mundtlige eksamen i engelsk..
  • kendt tekst ?

    Forumindlæg
    hey :-) Når man skal til eksamen på A-niveau (engelsk) 3,G sproglig gammel reform selvfølgelig.. er det da, en kendt eller en ukendt tekst man kommer op i ?? MVH edocani
  • Delprøve 2

    Forumindlæg
    Hej! Jeg mangler rigtig meget delprøve 2 fra et eksamenssæt til engelsk B (hf), da jeg snart skal op til eksamen som selvstuderende. Hvis nogen kunne uploade et, ville det være fantastisk :)
  • Hvad kan man perspektivere Amish til?

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skal op til engelsk eksamen i morgen, og kan ikke finde noget at perspektivere amish til. Kan i hjælpe? Tak på forhånd :)
  • Termins Prøve

    Forumindlæg
    Hej Jeg vil lige hører om der nogen ved hvordan Skriftlig engelsk A Termins prøve forgår. Får man en tideligere eksamen opgave. Tak på Forhånd