Søgning på: historie eksamen romerriget. Resultater: 19701 til 19720 af 46442
  • matematik på stx og htx

    Forumindlæg
    hej, jeg vil lige hører om, hvis man nu tager matematik A på stx og matematik A på htx, hvad er så sværest? Er htx et højere niveau?
  • Skrive AT-synopsis sammen?

    Forumindlæg
    Må man gerne skrive AT-synopsen sammen?
  • Kom til at lave begge valgfrie opgaver

    Forumindlæg
    I dag var jeg til terminsprøve i matematik. Af de to sidste opgaver skal man vælge en af dem og løse den. Det havde jeg ikke set, så jeg løste begge... hvad sker der så? Vælger min lærer bare en af dem og retter den?
  • Biologi FSA emner og forberedelse

    Forumindlæg
    Hej. Jeg skal snart op i folkeskoles afgangseksamen i biologi, men vil gerne have nogle råd til hvordan jeg kan forberede mig mest muligt. Er der nogle herinde, som allerede har været oppe i biologi, og som ved hvad emnet er?
  • Klime- og plantebælte osv.

    Forumindlæg
    Hej, er der nogle der kan hjælpe mig med at forklare lidt forskellige ting. Emne: Klima- og plantebælte, det globale vindsystem, vejret og klimaændringer. I den disposition skal du bl.a. inddrage geofaglige begreber som Vahls klima- og plantebælteinddeling, hydrotermfigurer, det globale vindsys...
  • fra c-niveau til a-niveau??

    Forumindlæg
    Hej er der nogen derved om det er muligt at læse matematik fra c-niveau til a-niveau på 1 år?? Vil super gerne søge ind på en uddannelse til næste år men jeg mangler mat-a for at blive optaget. (og så selvfølgelig mat-b) Kan det lade sig gøre?? og er det overhovedet muligt???
  • lave en synopsis om?

    Forumindlæg
    jeg vil gerne lave min synopsis om, dog beholder jeg samme emne. ved i hvad reglerne omkring dette er?
  • noter og råd til engelsk skriftlig

    Forumindlæg
    Er der nogen som har nogle gode råd til terminsprøve i engelsk skriftlig på b niveau..? især til grammatik delen altså delprøve 1?? tak på forhånd! :D
  • Tæller 9. klasse afgangsprøve?

    Forumindlæg
    Hej, er der nogen som ved om 9.klasse afgangsprøve tæller 'i det virkelige liv'? Altså om man skal bruge det til f.eks universitet og lignende? Tak på forhånd :)
  • hjælp mig med at perspektivere!!!

    Forumindlæg
    hej, som i nok kan se, har jeg brug for hjælp til at prespektivere, .. kan simpelthen ikke komme på nogen andre tekster, der minder om de nedstående.. håber virkelig i vil hjælpe!! de rigtige mennesker af benny andersen kan perspektiveres til ?? svantens lykkelige dag af benny andersen kan perspe...
  • Sommersupplering, fraværd?

    Forumindlæg
    Nogen der ved om der bliver målt fraværd på sommersupplering? Er en af dem, der bedst koncentrerer sig derhjemme og har ikke rigtig brug for at have en lære omkring mig hele tiden. Hvordan er det lige med det? SKAL jeg møde op til timerne? På forhånd tak for svar :)
  • Synopse i dansk

    Forumindlæg
    Jeg skal snart op i dansk i folkeskolens afgangsprøve. Derfor skal jeg lave en synopse. Vi har fået det forklaret, men jeg er ikke helt sikker på at jeg har forstået det. Er der nogle der har været til prøven måske sidste år, der kan forklare mig hvad der helt præcist forventes?
  • Jysk og sociale medier

    Forumindlæg
    Nogle der har lavet caseeksamen omkring Jysk og sociale medier? Hvordan gribes opgaven an?
  • Mundtlig dansk pleas hjælp

    Forumindlæg
    Hejsa allesammen Hvordan begrunder man en prspektivereing til den mundtlig prøveee ?? Tusind tak på forhånd!!!!!!:)
  • Fysik/Kemi

    Forumindlæg
    Hej! Jeg håber, at i kan give mig et svar på dette spørgsmål: Hvad er forskellen på Fysik og Kemi? - Det må gerne besvares i folkeskole niveau! :D På gensyn :-)
  • Kvote 2 faggennemsnit Århus

    Forumindlæg
    Hej. Jeg er i den situation, at jeg er ved at forbedre mit KVOTE 2 faggennemsnit, og dermed ikke kvote 1 - da jeg godt ved, at dette forbliver uændret. Derfor er jeg pt. ved at læse 2 fag om, og har dertil et par spørgsmål. Jeg ved, at de via. kvote 2 i Århus kigger på gennemsnittet af særligt re...
  • Indeholder virus en cellekerne?

    Forumindlæg
    Hejsa Indeholder virus en cellekerne...
  • Procent for karakter

    Forumindlæg
    Hej SP Jeg har lige været til to skriftlige eksamener. Er der nogen der kan opstille procent svarende til karakter. Hvis jeg skal have 10, hvor mange procent skal jeg så have. På forhånd tak ??
  • Dispostion i mundtlig matematik

    Forumindlæg
    Hjæælp!!! Sidder og forsøger at lave en dispositon til mundtlig matematik, men kan simpelten ikke kommer igang. Hvordan kan jeg f.eks. stille den op???
  • atomfysik HASTER!!

    Forumindlæg
    hej alle hvis man trækker atomfysik er der så forsøg man kan vise eller er det bare teori om atom, grundstoffer osv...