Søgning på: motiveret ansøgning kvote 2 eksempel. Resultater: 19701 til 19720 af 186242
-
økosystem
ForumindlægHej.. Skal opstille et økossytem for regnskoven og for en dansk skov. Ved man skal have primærproducenter, konsumenter og nedbrydere med men hvilken slags findes der i de to skove? Ved bare at regnskoven består af mange forskellige arter men hvad skal man lige skrive? -
udliciterer
ForumindlægHvis vi samfundet udliciterer vedligholdelse eller bygning af nye skoler, er det så ikke stadig det offentlige der skal betale? eller hvad?? -
Spørgsmål
ForumindlægHi, vi har fået offentliggjort eksamensspørgsmål i kemi i dag. og i det første punkt står der: Redoxreaktioner, inddrag elevøvelsen "redoxtitreringer" i din gennemgang. Mit spørgsmål til jer lyder: Hvordan kommer det til at foregå? Det er jo ikke et spørgsmål.? Hvad kan jeg risikere at... -
Flertal?
ForumindlægHej! Jeg er i gang med at skrive en lille opgave på tysk, som skal læses op i morgen. Men jeg har glemt hvordan man danner flertal på tysk? Jeg mener at man sætter "die" foran, men er ikke sikker. Håber du kan hjælpe mig. På forhånd tak! -
Redegørelse for kronik.
ForumindlægHej. Jeg har fået til opgave at redegøre og diskutere synspunkterne i en kronik/et blogindlæg. Jeg er bare virkelig i tvivl om, hvordan jeg skal komme igang. Er der nogen, der har nogle eksempler på opgaver, eller noget hjælp, hvis de har lavet det før? Det er en aflevering på fem elevtimer, ... -
Sæsonkorrigeret ledighed?? (Eksamen, haster en smule)
ForumindlægHej. Jeg skal til samfundsfagseksamen i morgen, og har fået en graf over den "sæsonkorrigerede ledighed". Jeg har prøvet at finde noget om det, men jeg forstår det overhovedet ikke. Er der ikke nogle genier derude, der kan hjælpe lidt? På forhånd tak. :) -
Hjælp! forskellen mellem eks/potents vækst.
ForumindlægPlease jeg har brug for jeres hjælp. Jeg skal beskrive med ord, forskellen mellem liniær, ekspontiel, og potens vækst. Jeg ved de hver har deres forskellige ligning/forskrit. Men hvad mere??? Svar hurtigst muligt. På forhånd tak.. -
Populisme strømninger
ForumindlægHej. Hvad menes der med, at der foregår en populisme strømning? evt. eksempler på hvor disse foregår? - ved godt hvad populisme er, men forstår ikke hvad der menes med populisme strømninger, da jeg ikke har noget konkret at se det ude fra. -
B2B når man sælger til supermarked?
ForumindlægJeg har Innovation C og jeg har udviklet et madprodukt. Er der derfor tale om B2B fordi jeg sælger mit produkt til et supermarked? -
Pontoppidan, hvilken tidsperiode?
ForumindlægHvilken tidsperiode forbinder man med Henrik pontoppidan? Er det ikke realismen? -
Komparative fordele
ForumindlægHej. Jeg arbejder på livet løs og håber derfor, at der er nogle som gider at kigge dette dokument igennem. Den model jeg har opstillet omkring byttehandlen giver den god mening? Og beskriver den fint, hvorfor man skal satse på at eksportere/producere de varer som man har en komparativ fordel ved?... -
Hjælp-skriftlig engelsk
ForumindlægHvad er : støtteord? stilistiske virkemisdler og forskellen mennem perfektum og imperfektum ???????????????????????????????+ pliis sva tak på forhånd. -
I al væsentlighed
ForumindlægHvad betyder udtrykket? Tak på forhånd. -
Nettotransport
ForumindlægHej, jeg er igang med at skrive en rapport om osmose. Når jeg læser om osmose bliver udtrykket nettotransport ved med at dukke op, uden nogen videre forklaring på begrebet. Så hvad er nettotransport? :D -
Mutationer i kønscelledannelsen?
ForumindlægHeej :) Er der nogen, der kan nævne nogle eksempler på nogen mutationer i kønscelledannelsen (meiose)? Sker f.eks. Huntingdons chorea, Thallasemi, føllings syge i kønscelledannelsen ? -
Hvad betyder billedets symbolik?
ForumindlægJeg skal have skrevet FSA, og jeg er meget i tvivl om, hvad "billedets symbolik" betyder. Er det bare de symboler, der træder ind i billedet, eller er der mere i det end som så? Jeg ville blive meget glad, hvis jeg fik et svar på det. På forhånd, tak! -
Komparativ metode?
ForumindlægBruger man den komparative metode, når man sammenligner partiernes mærkesager? -
Omskrivning med da(r)
ForumindlægHej :) Hvornår omskrives der med da(r) i en sætning? Altså hvornår skal man indsætte et forholdsord + da(r) i en sætning? På forhånd tak -
Gener
ForumindlægEr der forskel på et Co dominante gener og et dominerende gen? -
Boganmeldelse
ForumindlægHej jeg ville gerne spørger om hvad er fortælle tid og fortalt tid i bogen øje for øje? jeg kan ikke finde ud af det det ville være en kæmpe hjælp :)
