Søgning på: psykologi eksamen b. Resultater: 19701 til 19720 af 114953
-
Metoder
ForumindlægHej derude Er der nogen der kan hjælpe mig med AT-metoder i samfundsfag og psykologi. Jeg har bare brug for at vide om jeg har grebet afsnittet rigtigt an? Det vil være en kæmpe kæmpe hjælp :) -
Hjælp med min case analyse?!!?
ForumindlægEn der vil hjælpe mig med min case analyse i psykologi, jeg har lavet en almindelig case analyse, men kan ikke finde ud af at sætte de "psykologiske begreber" ind i teksten.. -
STRESS
ForumindlægHej skal redegør for hvad stress er og hvordan stress opstår i biologi og psykologi til SRO hvilket emner inden for fagnee skal man komme ind på under redegørelsen for at besvære spørgsmålet? -
INDRE ELLER YDRE? HJÆLP :)
Forumindlægfokuserer kognitiv psykologi, eksistentiel psy., behaviorisme psy., humanistisk psy., og psykoanalysen på det indre eller det ydre? OG hvordan fungerer deres terapi? HÅBER I VIL HJÆLPE! -
METODER - SRP!!
ForumindlægJeg er virkelig i tvivl om hvilken metoder jeg bruger i psykologi. Jeg skal skrive om skizofreni, og i psykologidelen har jeg 2 cases som jeg skal analysere, så hvilken metode er det? -
paradise hotel
ForumindlægHej... Jeg skal have om selviscenesættelse i mit AT forløb og har valgt fagende Dansk og Psykologi Jeg skal bruge en sæson af paradise hotel eller noget i den stil, hvordan kan jeg få fat i dette ? -
CASES.
ForumindlægKære læser. Skulle du ligge inde med cases dækkende forskellige omårder inden for psykologien, så er jeg meget interesseret. Tak for evt. hjælp. De kan sendes til [email protected] Ulla -
Metoder ?
ForumindlægHej Alle Jeg har valgt dansk og psykologi som mine metoder. I dansker bruger jeg den humanistiske metoder. I psykologi bruger den samfundsfalig og humanistiske metoder. Altså i dansk fokuser jeg på den hermneutiske spiral og film analysen hvor jeg fokuser på den film tekniske virkemidler i pa... -
AT-synopsis
ForumindlægHej allesammen jeg skriver om kampen for det gode liv herunder depression i faget kemi A og psykologi C har i nogle gode ideer til underspørgsmål (delkonklusion) til min synopses? -
Hjælp!!
ForumindlægHar nogen læst denne undersøgelse i psykologi, kan ikke rigtig finde ud af hvilken slags undersøgelse det er PTSD-symptomer hos forældre efter at have mistet et spædbarn kAN nogen hjælp? -
ARTIKEL OM PERSON MED hebefren skizofreni????
ForumindlægJeg har ledt overalt efter en artikel med en person med hebefren skizofreni som jeg kan anaylsere i psykologi, men kan intet finde. Nogen der evt. kender nogle? -
srp om forelskelse
ForumindlægHejsa jeg skal til at skrive min srp om forelskelse i psykologi og bio. Der skulle ikke være nogen som lå inden med en lignende opgave jeg må læse?:) Mvh -
Forsøg/undersøgelse: overvægt
ForumindlægEr der nogen, der kender/har hørt om et forsøg/undersøgelse omhandlede overvægt, fedme, overspisning eller andet? Skal bruge det til AT hvor emnet netop omhandler dette i fagene biologi og psykologi :) -
SRP, HJÆLP!
ForumindlægHej allesammen Jeg vil gerne skrive om psykopati i SRP. Jeg er dog kommet i tvivl om hvilke fag, jeg skal vælge. Samfundsfag - Dansk Samfundsfag - historie. Jeg har ikke psykologi... -
Motiveret ansøgning (kvote 2)
ForumindlægHej. Jeg er lige blevet færdig med min motiveret ansøgning til kvote 2 i psykologi - og ville høre, om der er en, som har lyst til at læse den igennem og evt. rette de fejl der er? Det ville være en kæmpe hjælp. -
SRP
ForumindlægJeg overvejer at skrive om matematik A og psykologi C til min SRP. Synes i, det er en god ide og hvilke emner kunne jeg skrive om? -
hej alle søde mennesker :) hjælp tak :)
Forumindlæghey alle søde mennesker. jeg har et spørgsmål i psykologi som jeg har svært ved at forstå. : spørgsmålet lyder: redegør for ungdomsperioden som en kulturel alder ? -
Er der nogle der kan forklarer mig begrebet korrektion???
ForumindlægEr korrektion i forhold til psykologien kun negativt forstået?? altså at korrigere et barns opførsel, rette det via straf?eller kan det også forståes noget positivt -
Spørgsmål
ForumindlægHvilke andre videnskaber grænser psykologien op til ? Er der nogen der kan hjælpe mig hvad de mener, med grænser op til.... Er det f.eks. den naturvdenskabelige paradigme og den hermeneutiske paradigme? som jeg skal forklarer Mange tak -
SRP om spiseforstyrelser
ForumindlægHej Jeg vil gerne skrive i min SRP om spiseforstyrrelser i psykologi C og bioteknologi A. I psykologi er jeg interesseret i at undersøge de psykologiske faktorer, der kan bidrage til udviklingen af spiseforstyrrelser og effektiviteten af forskellige psykologiske tilgange til behandling af spisefo...
