Søgning på: tysk anders sein. Resultater: 19701 til 19720 af 103118
-
3-ethyl-2-methylhexan
ForumindlægJeg har prøvet at tagene strukturformel for følgende alkan: 3-ethyl-2-methylhexan Er dette korrekt (billede vedhæftet). På forhånd mange tak :) -
IR-spektroskopi
ForumindlægHej Er der nogel der kan svare på disse spørgsmål: Forklar, hvordan isomerens IR-spektrum er forskellig fra vanillins for bølgetal over 1500cm^1 Tegn strukturformlen for en aromatisk ester, der har samme strukturformel som vanillin. -
Flygtninge / Asyl
ForumindlægHej Mit spørgsmål er om Danmark SKAL tage imod flygtninge/asylansøger pga. EU lov artikel 18 fra Geneva konventionen eller om jeg har misforstået noget? Tak -
Synapsis emne
ForumindlægHej :-) Er der nogen, der kan komme med gode ideer til, hvad jeg kan skrive om? Jeg har selv tænkt på enten stress eller online marketing, men mht. online marketing, så har jeg efter nogle overvejelser besluttet, at online marketing alligevel ikke er noget, der interesserer mig. Så jeg har kun s... -
Model
ForumindlægEr der en der kan der kan forklare disse to modeller, hvor reynoldstallet har en betydning for hvilken model luftmodstanden følger??? Jeg har styr på hvad Reynoldstal er, men er helt blank på hvordan jeg skal forklare dens betydning for hvilken model luftmodstanden følger!!! (det er btw i fysik o... -
udled
ForumindlægEr der nogle der kan hjælpe med vedhæftede -
HJÆÆÆLP
ForumindlægKEMI! jeg skal lave en rapport i kemi, og derved skal jeg finde saltindholdet i rugbrød. Jeg står totalt fast ved følgende spørgsmål: opstil et beringningsskema og bestem herved massen af NaCl i - 1,00 ml opløsning - hele opløsningen fra en skive rugbrød - 100 g rugbrød det forstår jeg i... -
QRS komplekset HASTER
Forumindlæger der nogen der har kendskab til hvorfor QRS komplekset i et ECG af hjertet er det sted der har den største amplitude (udsving) ?:) -
Idræt
ForumindlægHej. Vi skal have test i næsten uge og vi har om kroppen og motion osv. Et spørgmål fra testen lyder 1.Hvordan får man energi de første minutter af et arbejde? hvad der skal ske med ATP for at man kan lave noget? Er der nogen som kan hjælp da jeg ikke helt er sikker på at jeg inde på det rigtig... -
Plagiat
ForumindlægHej Jeg afleverede min SOP for noget tid siden og skal op og forsvare den her om en lille måned. Blev dog pludslig bange for om jeg har plagiat? Jeg har brugt den samme kilder mange gange i min analyse, selvfølgelig omskrevet det og har kildehenvisninger på det hele. Dog synes jeg det tydeligt ... -
Produkt
ForumindlægHej!!! jeg står i krise med at skulle finde på et produkt til min problemformulerings spørgsmål til onsdag. Spørgsmålene er : Hvilke årsager der til Israel-Palæstina konflikten, og hvorfor blusser konflikten op igen og igen? Hvordan kan en mulig og realistisk løsning af Israel-Palæstina konfil... -
Differentialregning
ForumindlægHej. Jeg er igang med at forberede mig til mundtlig Matematik B eksamen, og har lidt svært ved nogle opgaver. Nedenfor er et af dem. Nogle der kan hjælpe? Har sat flere op på min side hvis man er en haj til Matematik! :) -
Studieskift
ForumindlægHej Jeg vil spørge om det egentlig er muligt at skifte uddannelse fra f.eks. sygeplejeske til medicin? Jeg ved ikke endnu om min gennemsnit vil opfylde adgangskvotienten for medicin, så jeg har tænkt mig at læse til sygplejeske, dog vil jeg gerne ved om jeg alligvel kan skift til medicine efter e... -
Hjælp. samtlige løsninger til differentialligningen
ForumindlægHej Har brug for hjælp til opgave 2a, i den vedhæftet fil. -
kan ikke downloade noget på studiportalen
ForumindlægJeg læser op til fysik-b eksamen, og jeg ville gerne have noget hjælp til det. Jeg har forsøgt at downloade nogle noter og rapporter, men det er endnu ikke lykkedes mig. Jeg bliver konstant loggede af når jeg trykker på, download, og bliver bedt om at logge ind, hvori jeg eftefølgende får af vide... -
Isomere alkaner
ForumindlægJeg kan godt finde ud af at navngive dem og alt det, men jeg kan simpelthen ikke finde ud af hvad definationen på isomere alkaner er, håber I kan hjælpe -
HJÆLP FORKORT RESUME
ForumindlægHar skrevet et resume af shagpiben H.C Branner, men det er dsv for langt og ved simpelhen ikke hvordan jeg kan forkorte det. Håber i kan hjælpe. Tak på forhånd. -
Biogas
ForumindlægHej Vi har om bæredygtige energiformer og har valgt at skrive om biogas til vores naturfagseksamen. Vi er dog gået lidt istå, med hvad vi skal skrive om, nogen der kan hjælpe? -
Eksame
ForumindlægHe, jeg hedder Merle og skal op til min 9 klasse eksame her på tirsdag i religion. Jeg er helt lost og vil meget gerne vide om der er nogle der har nogle ideer til hvad jeg kan skrive om, min problemstilling er - hvad siger grundloven om kirken og hvordan har grundloven gjort det muligt for fors... -
Eksamen
ForumindlægHej, jeg skal op til eksamen i skriftlig fysik i morgen, men er ikke speciel skarp i faget. Er der nogen som ved, hvordan jeg udnytter pointsystemet mest muligt i forhold til opgavebesvarelse? Eller har nogle godde råd?
