Søgning på: matematik b august 2013. Resultater: 19721 til 19740 af 107242
-
Den skinnende drage!!!
ForumindlægHej! JEg står og mangler en analyse eller en boganmeldelse af bogen Den skinnende drage. Dne er skrevet af Anders Lange. Håber meget der er nogen der kan hjælp eller som bare har læst bogen der så lige vil kontakte mig! -
Opgavesæt?
ForumindlægNogen som har opgavesættet fra Kemi A, stx - den 17. december 2008? -
Hvor mange har søgt
ForumindlægHej, Som overskriften lyder vil jeg hære om hvor mange der har søgt farmaci studiet? -
Store begivenheder
ForumindlægStår og skal skrive en stil om en stor begivenhed, som er sket i tidsrummet fra 1999 til nu. Der er jo 11.sep 01 og tsunamien, men det er jo noget alle tager og skriver om ;) så hvis i kan komme med nogle gode forslag, så vil det være niice :D -
Bruttoresultat vs Bruttofortjeneste
ForumindlægHvad er forskellen mellem Bruttoresultat og Bruttofortjeneste?en kort og præcis forklaring vil gøre min lærer glad... -
Syg til eksamen? intet eksamensbevis
ForumindlægHej, Det er sådan, at jeg er blevet syg og skal til eksamen i morgen. Så jeg ville lige høre om det er rigtigt at hvis man ikke kommer til eksamen pga. sygdom, og man har lægeerklæring, skal man så virkelig vente med eksamensbeviset til næste år? Eller får man det på samme tidspunkt som ... -
kejser Augustus
Forumindlæghej alle sammen :) jeg sidder her og er igang med at besvare nogle spørgsmål, som omhandler Augustus. men nu er jeg stødt ind på noget jeg ik rigtig kender til eller som står i de kopier jeg har fået udleveret. dette er følgende: 1) hvad betyder navnet Augustus? 2) hvad er en apoteose? jeg h... -
Syge eksamen???????
ForumindlægHej ! Det er sådan er jeg er så uheldig at blive syg dagen før min eksamen, og jeg forventer ikke rigtig at blive rask inden da. Så jeg ville lige høre hvordan det er i forhold til syge eksamen, jeg skal nemlig op i mundtligt Samfundsfag C?? Håber i kan hjælpe mig -
Lectio
ForumindlægHej Hvornår er det man kan se sit nye skema efter sommerferien? Mange siger at det er 1. juli, men jeg kan ikke se noget på lectio! Tak på forhånd -
Boliggaranti
ForumindlægHvad går det der boliggaranti ud på? Hvis jeg nu eksempelvis flytter fra KBH til Odense? -
haster!!! standbyplads
Forumindlæghej folkens jeg har søgt til farmaceut og trykkede ja ved standby plads betyder det så at jeg først bliver optaget næste år??? -
Søger en som er optaget på Biologi på ku '07
ForumindlægHej.. Eftersom jeg er en af de uheldige med en dårlig postomdeling, får jeg ikke mit brev før på mandag. Jeg ved at jeg er kommet ind, men jeg er spændt på at se hvad der står i optagelsesbrevet. Så jeg tænkte at en anden som er blevet optaget på biologi på ku i år, kunne give mig et resume af hv... -
Det moderne gennembrud, folkeviser..
Forumindlæghej alle sammen, jeg håber i nyder det dejlige vejr. Jeg har i dag været i skole, og jeg fik at vide at næstedag altså i morgen. Skal vi til at have om 'Det moderne gennembrud' og folkeviser der fra. Jeg håber der er en masse kompetente folk herinde, der har nogle informationer om i det... -
Reglen om at gange karaktere efter 2008
ForumindlægHej med jer derude! Ja, titlen siger jo lidt af sig selv hvad der her er om, så jeg ville gerne høre om nogle af jer kunne svare på følgende sprgsm.? Som de fleste af jer nok har hørt, så har folk fra den nye reform den fordel at de efter 2008 kan få ganget deres karakter med 1,08 (tror jeg) hv... -
STX Mat A eksamenssæt aug og dec.?
ForumindlægHvorfor er der et eksamenssæt for både dec. og aug.? -
Hjælp til eksamenssæt HF 207
ForumindlægHej. Nu håber jeg på, at der sidder en hf student der ude, som var op i 2007 i dansk A. Jeg har nemlig et problem med at vælge en tekst til den kommenterende artikel fra hæfte 1.. På forhånd mange tak.. -
STX ---> ferie?
ForumindlægHvornår har vi dødelige gym. studerende sommerferie? = sidste skoledag (læseferie udelukket) -
OL 1972
ForumindlægHeej :) Nogen som kan hjælpe? Er der nogen som ved hvilken betydning terroren i 1972 o München fik for både selve forløbet og efterspillet? På forhånd tak! -
USA Højtryk og lavtryk.
ForumindlægHej :) Jeg har geografi opgave og skal finde ud af om kliamet i USA lige nu. Jeg kan ikke rigtigt finde ud af om noget med højtryk og lavtryk i USA Hjælp please :) -
hvornår studiestart på vidregående ?
Forumindlæg- Jeg skal ud og rejse, og har tænkt mig at søge ind på odontologi. Er der nogle som ved præcis hvornår der er studiestart på odontologi 2010 ? Evt et link. - Hvordan foregår det med fuldmagt ? - Er der kun studiestart i odontologi om sommeren ? Taak
