Søgning på: engelsk brev. Resultater: 19741 til 19760 af 25907
-
Det der lille ord 'Desuden'.
ForumindlægJeg sidder og er ved at gå i totalt panik her. Kan ikke finde ordet 'desuden' i min ordbog og nu skal jeg altså bruge det. Nogen der ved hvad desuden hedder på engelsk? Mvh Yasmin P.S. sammenhængen: Desuden findes der parlamentsmedlemmer fra Nordirland. På forhånd tak :) -
9 klasse - dumper jeg?
ForumindlægHej. Skal i 10 klasse efter sommeren, men skal aflever synopsen i morgen i dansk. Hvis jeg ikke afleverer, kan jeg jo ikke komme op til prøven, hvad sker der hvis jeg får -3 i både engelsk og dansk? Skal jeg så gå 9. klasse om? Skal siges, at jeg ikke har taget hele 9. klasse seriøst, -
Abstract til SRO
ForumindlægJeg har virkelig problemer med mit engelsk og den grammatiske del af sproget, og jeg står og skal aflevere SRO i morgen tidlig.. Jeg vil derfor høre, om der ikke er en person, som kunne tænke sig at hjælpe med den grammatiske del af det?.. - Sætter ikke direkte abstractet ind, da det således b... -
Litterært essay - A&P
ForumindlægHej SP, jeg sidder netop med den opgave, at jeg skal skrive et litterært essay over den engelske novelle "A&P" af John Updike. Hvis der er nogle der har et par synspunkter/ analysepunkter de vil ytre, ville det være kanon! Mvh. Jakob, fortsat god 1. maj -
Kritik og ræssonans?...
ForumindlægHej! SSO-ugen er for mit vedkommende skudt i gang, og jeg sidder med mit engelsk, nærmere bestemt Dr Jekyll og Mr Hyde. Min lærer har fortalt mig, at det gi'r point opad når man som elev kan forholde sig KRITISK og RÆSSONERENDE til det sekundærlitteratur man fører med ind i opgaven. Hvordan e... -
oversættelse
Forumindlæger der nogen der kan hjælpe med oversættelse af disse 3 sætninger. tak Hvordan oversætte man dette sætninger på engelsk 1)Svaret ligger I havet 2)højere havetemperatur har en negativ effekt på optage af CO2. 3)Hvis varme vand bliver lidt varmere blande det mindre med det kolde der ligger n... -
"I vor tid" af Ernest Hemingway
ForumindlægHejsa alle Jeg er ved at skrive sso så tænkte på... Er der nogen der har læst "I vor tid" (på engelsk "in our time") og som kan fortælle mig noget om de små historier der fortælles foran hvert kapitel.. Er det en symbolsk fortælling af hvad der sker i kapitlet? jeg er simpel... -
SSO - american psycho 1. kapitel
ForumindlægHey Jeg har i min problemformulering fået at vide jeg skal næranalyser 1. kapitel, hvilket jeg så har gjort, men jeg er stødt på et enkelt problem. Hvorfor hedder 1. kapitel som det gør, Aprilsnarre? (på engelsk; Aprilfools) Jeg er fuldstændig på bar bund, nogle der kan hjælpe? :) Med venlig hi... -
hvordan kommer jeg op i fuld pensum??
ForumindlægEftersom mine årskarakterer er meget lavere end de karakterer som jeg ved, at jeg kan score til eksamen, vil jeg gerne op i fuld pensum så jeg kan få slettet årskaraktererne. Tilfældet er ekstremt i engelsk, her er karakteren 00 og 03, hvor jeg sidste år på B-niveau fik 9 til eksamen. -
Fejl (igen) i test
ForumindlægI den engelske test "Kongruens II" er der fejl i spørgsmål 9. Forklaringen til dette punkt er også forkert. Det påstås at ordet "any" er flertal når det står substantivisk. Det er noget nonsens. Når det drejer sig om ikke-personer, kan det være ental eller flertal. Kva... -
(Igen) fejl i test
ForumindlægI den engelske test "Kongruens II" er der fejl i spørgsmål 9. Forklaringen til dette punkt er også helt hen i vejret.. Det påstås at ordet "any" er flertal når det står substantivisk. Det er blot nonsens. Når det drejer sig om ikke-personer, kan det være ental eller fle... -
RETTELSE HJÆÆÆÆLP
ForumindlægHvis der er nogen der er villige til at læse mit engelsk på 800ord som skal afleveres i aften så skriv til mig her i indbakken! Btw, folk tænker sikkert det er mærkeligt jeg ikke sætter teksten ind her, men vores lærer søger på nettet og så ville det ikke være heldigt hvis han tror jeg har ta... -
Er der nogen der kan hjælpe ?
ForumindlægEr der nogen der kan give en redegørelse på dansk for hvordan man danner genitiv på engelsk hvis man skal tage udgangspunkt i 3 sætninger. 1. Byens gader var smalle 2. dagens avis er forsinket på grund af strejken. 3. en gruppe tavse mennersker stod foran hotellet. Håber der er nogen der kan... -
lige det sidste stykke.
ForumindlægFra dansk til engelsk. Det må have været et meget ensomt liv, langt fra andre mennesker, langt fra venner og familie og langt fra læger, skoler og byer. It might have been a lonely life, long away from other people, long away from friends og families and long away from schools og cities. -
Nogen der vil rette en kort stil?
ForumindlægHey Jeg har en kort engelsk stil, som har brug for at blive rettet igennem. Det er en kort historie, hvor vi i starten skulle bruge et genre og slutte det af med et andet. Jeg er do ikke helt færdig, men kunne tænke mig at nogen lige retter det der er skrevet indtil videre... På forhånd mange tak -
PLEASE Rette!
ForumindlægMin engelsk opgave skal aflevers inden klokken 24 i nat (via mail), så ville vide om nogle her inde fra havde mulighed fot se den igennem for fejl? Den fylder ikke særlig meget! PLEASE! Den er enorm vigtigt! Opgaven: http://peecee.dk/?id=23168 Håber virkelig at i vil se på den, det er død vigti... -
12 på Gymnasiet ?
ForumindlægHej. Det ikke ret længe siden jeg blev færdig med mine mundlige prøver i 9 klasse. Jeg fik både 12 i dansk, engelsk og religion. Er det så muligt at få 12 i gymnasiet ligesom i folkeskolen eller er det lidt umuligt ? Skal nemlig starte på gymasiet efter sommerferien. -
Rettelse af tale?
ForumindlægHej derude ! Er der en der gider at rette en engelsk tale jeg skrev engang? Jeg har aldrig fået påpeget mine fejl, og har aldrig modtaget kritik. Det irriterer mig, da jeg virkelig brænder efter at komme højere op i niveau. En der gider rette den? På forhånd tak! -
Global forretningssystemer
ForumindlægHejsa:) Jeg er meget interesseret i at starte på Aalborg universitet - på studiet Global forretningssystemer. Jeg har læst meget om uddannelsen på de forskellige sider, men vil gerne høre noget personlig erfaringer om uddannelsen. Er det et tungt fag at læse? Sværhedsgraden? Og kan ikke helt fin... -
Anatomi - HJÆLP
ForumindlægHej SP. Jeg sidder pt. og tager et online kursus med noget anatomi, og er nået til "anatomical movements," der er en cross-word opgave. Ud fra de clues der er givet, kan jeg simpelthen ikke finde ud af resten af bevægelserne. Så er der en der er skarp på det punkt, og kan de engelske ...
