Søgning på: it eksamen. Resultater: 19741 til 19760 af 43097
-
Stamfunktion
ForumindlægEr der nogen der kan forklarer mig beviset for stamfunktion som i selv ville gøre det til en mundtlig eksamen? -
Forsøg med lys
ForumindlægHej alle, Nogen der har nogen forsøg med lys, der kunne bruges til fysik eksamen i 9. klasse. Tak alle, :-) -
1 lille opgave
ForumindlægHvordan løser jeg 2.a) ??? http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/2002/2002-10-2.pdf -
Haster
ForumindlægEr der nogen der ved hvad opgaven hed fra sidste år i tysk eksamen høj niveau? -
terminsprøve
ForumindlægEr der nogle der ved hvad det eksamensoplæg der var til den skriftlige eksamen i spansk sidste år? -
Maj 2005
Forumindlægnogen der ligger inde med eksamen eø a maj 2005? -
Analyse af Den grimme ælling: Motiv.
ForumindlægHej har brug for et hurtigt svar, skal snart til eksamen. Hvad er motivet i Den grimme ælling? -
geners betydning
ForumindlægGeners betydning?? nogle der kan hjælpe mig lidt i emnet om gener nu når jeg skal til eksamen i morgen -
Fra unit til molarmasse
ForumindlægHej. sidder og læser til eksamen, men ved ikke hvordan man går fra unit til molarmasse? På forhånd tak. -
Nødvendig med selvvalgt bilag?
ForumindlægSom overskriften lyder. Er det et must at have et selvvalgt bilag med til eksamen? mvh Mathias -
Ellære
ForumindlægHej jeg skal til eksamen imorgen og der er et spørgesmål jeg ikke forstår: Du skal forklare hvordan en karakterik laves ? -
Hvad træk I i folkeskolen ?
ForumindlægHej ., Ja overskriften siger det hele ., Hvad træk I i eksamen i Folkeskolen da i skulle op i mundtlig dansk ? -
genetik
Forumindlæghej ¨¨ er der nogen der har notat om genetik for skal snart til eksam el der ved noget om det -
råd
Forumindlæghej..er der nogen der har nogle gode ideer/råd til hvordan man kan forberede sig til en dansk mundtlig eksamen. -
10-tal
ForumindlægHvordan scorer man et 10 tal til mundtlig eksamen i Engelsk A-niveau? -
rapport
ForumindlægEr der en, der har en kemi rapport om sukkerindhold. Jeg skal bruge den, da jeg skal eksamen i kemi.. mange tak på forhånd -
Engelsk disposition Hvordan?
ForumindlægHvordan skal man lave en engelsk disposition til eksamen? Altså hvad skal den indeholde osv... Mvh Mads -
HJÆLP modeldampmaskine
Forumindlægprincippet bag sådan en og hvordan kan man regne dens effekt ud? HJÆLP :( skal til prøve/eksamen i det imorgen -
havets plante
Forumindlæghej havets plante vækst er det ikke alger tang planteplankton skal man have det i hovdet til eksam -
Mundtlig årsprøve i synopsis
ForumindlægHej folkens. Nogen der ved, hvad man skal sige til en mundtlig eksamen i synopsis / AT? Mvh. Steffen
