Søgning på: barndommens gade analyse. Resultater: 19761 til 19780 af 28984
-
Musik eksamen C PLEASE HJÆLP
ForumindlægJeg har trukket "Don't be cruel" af Otis Blackwell/Elvis presley, og "Maybelline" af Berry/Fratto/Freed..... Kan nogle af jer hjælpe med at analysere dem???? jeg er helt lost... PLEASE HJÆLP! skal op om 24 timer -
Genre kendetegn - nyere noveller!
ForumindlægHej :) Jeg skal lave en analyse til en eksamen, om nyere noveller, til her på fredag. Jeg ville høre om der er nogen der kender til nogle specielle kendetegn for: Nyere noveller ca. 1990 - 2012 På forhånd tak! Caroline -
hjælp til problemformulering
Forumindlæg• Redegør for den progressive tilskudsmodel samt de økonomiske mål. • Analysere hvilken effekt den progressive tilskudsmodel vil have på statens finanser. • Har indgreb på tilskudsmodellen indflydelse på den skandinaviske velfærdsmodel? • Vurdere om progressiv tilskudsmo... -
HJÆLP:( eksamen!!! :(
ForumindlægHej derude! Er der nogen, der sidder med en analyse eller nogle noter til "Vom ritter, der nicht aus seiner rüstung herauswollte"? Jeg skal op til eksamen i morgen, og det vil bare være så dejligt, hvis noget havde nogle guldkorn omkring det her eventyr!! :) På forhånd tak! ... -
Stofselektion - Dansk A
ForumindlægHej SP. Jeg ønsker at spørge om betydningen af følgende spørgsmål: Der ønskes en analyse af argumentationen med fokus på bl.a. stofselektionen. Hvad er stofselektion? Det emne/materiale som afsenderen har valgt? Skal relevansen diskuteres eller? -
Indholds- og begrebsanalyse
ForumindlægHej, jeg ved at man kan benytte metoden til analyse af koranen osv. Men når man gerne vil benytte den til en artikel hvordan gør man så? vil helst have ordenlige uddybede svar, fordi det er anderledes når det kommer til en artikel. -
HJÆÆÆÆLP!!!!
ForumindlægNogle der kan give mig nogle førsøg til følgene emner i fysik.... - Organisk og kemiske bininger - Radioaktivitet - Atomfysik - Alkohol - Svingninger og bølger - Kemisk analyse PLEASE VIL IKKE NOK HJÆLPE MIG!!!!!! HAR BRUG FOR DET. RIGTIG MANGE GANGE TAK PÅ FO... -
Musik-Händel
ForumindlægJeg har fået til opgave at analysere dele af Händels oratorie Jephta. Jeg kunne virkelig godt bruge noget inspiration, da jeg er gået lidt i stå. Hvis I har nogle gode noter eller tips, ville jeg være glad:) -
Tove Ditlevsen
ForumindlægJeg er igang med at analysere novellen "Den onde lykke" af Tove Ditlevsen. Men jeg er ligesom gået lidt i stå;-( Jeg er ved kompositionen. Så hvis nogen kan hjælpe mig, så skriv venligst;-) Tak. -
Tove Ditlevsen - det første møde? spg. haster!
Forumindlægjeg har analyseret tove ditlevsens det første møde, men jeg kan virkelig ikke finde ud af hvorfor at hovedpersonerne ikke har nogle navne og kun beskrives som "pigen og drenge" håber nogen kan hjælpe! - mia -
hjælp til analysering af digt
Forumindlæghej. jeg er igang med at analysere mit digt (Fiskeren) af Adam Øhlenslæger. jeg er total lost lige nu, jeg kan ikke huske hvad grafisk præg er???? :( håber der er nogen der vil hjælpe mig :D -
h. c. andersens land af benny andersen
ForumindlægHej. jeg skal snart til dansk eksamen, hvor jeg har valgt at analyser H. C. Andersens land af Benny Andersen, men jeg har lidt svært ved at finde digtet virkemidler og fortolkning af tekstensindhold og motiv.. håber i kan hjælpe mig:-) -
Es ist 15 uhr, Christa Moog
Forumindlæghej allesammen jeg har her i da trukket teksten es ist 15 uhr af Christa moog og ville spørger om der var en af jer som havde en oversættelse på dansk af den evt. en analyse. håber i kan hjælpe :) hilsen Anna -
Catwalk af Jesper wung-sung
ForumindlægJeg skal analysere Catwalk af Jesper Wung-sung og jeg har svært ved at finde ud af hvad Puma, Panter og Antilope symboliserer. Hvorfor er det netop de dyr, han har valgt at bruge? Håber I kan hjælpe :) -
lotte af jan sonnergaard
ForumindlægHejsa. Alright.. Jeg sidder her torsdag aften og er død træt efter en hård arbejdes dag... ...Er der nogen der sidder ind med en analyse af novellen "Lotte" fra bogen "Radiator" Jan sonnergaard Med venlig hilsen- Død træt mand. -
Tysk A eksamen - das süsse Mädel und der Dichter
ForumindlægEr der nogen, der kan hjælpe mig? Jeg har trukket "das süsse Mädel und der Dichter" af Arthur Schnitzler. Den er undet emnet Frauenbilder. Er der nogen, der har læst den, eller analyseret den evt, som kan hjælpe mig med at forstå den? -
Budskabet ved "En Æggesnaps"
ForumindlægHej! Jeg skal op til dansk eksamen i morgen, og har trukket Tove Ditlevsen. Jeg har valgt at analysere teksten "En æggesnaps", er der nogen der kan fortælle mig hvad budskabet med novellen er? PLEASE SVAR! -
Das Brot/Die Küchenuhr
ForumindlægEr der nogen som har en analyse af "Das Brot" eller "Die Küchenuhr" skrevet af Wolfgang Borchert? Hvis ja, vil jeg meget gerne hente inspiration fra vedkommende. Du kan poste den herinde eller sende den til mig som besked. -
Pleasee Hjææælp!!
ForumindlægHej alle derude :) Jeg skal til dansk eksamen i morgen. Jeg skal til at lave analysemodeller over alle genre. Men jeg kan slet ikke finde en analysemodel til sagn? - Hører det med til digt-analyse ?? Håber der kommer et svar hurtigst muligt! : ) - Afnan -
Budskabet i "En æggesnaps" - Haster
ForumindlægJeg er i gang med at analysere novellen "En æggesnaps" af Tove Ditlevsen. Jeg mangler bare et budskab i novellen, og også generelt! Har brug for svar hurtigst muligt, da jeg skal op mundtlig. På forhånd tak! :-)
